خالق ویچر آندژی ساپکوفسکی سریال The Witcher
یحیی رحیمی

خالق ویچر: نتفلیکس هیچ‌گاه به ایده‌های من گوش نداد

یحیی رحیمی 1 آذر 1402 بدون دیدگاه
183 بازدید

آندژی ساپکوفسکی در حاشیه کامیک‌کان وین کشور اتریش مصاحبه کوتاهی انجام داد و نظر خود را نسبت به سریال ویچر بیان کرد. او معتقد است که نتفلیکس به ایده‌های وی توجهی نکرده‌اند و او علاقه‌ای به اقتباس‌هایی که از آثار وی انجام می‌شود ندارد. سریال The Witcher در فصل سوم اکثر طرفداران خود را از دست داد و با دریافت امتیازهای ضعیف، بسیاری از تماشاگران را ناامید کرد.

نویسندگان سریال ویچر ترجیح داده‌اند تا فیلم‌نامه را دور از آثار اصلی تهیه کنند و در عین حال تلاش اندکی برای تولید صحنه‌های CGI دقیق و خلق لباس‌های پر جزئیات شده است. در نهایت هنری کویل از سریال جدا شده و قرار است لیام همسورث جانشین وی شود. جدایی هنری کویل موجب ناراحتی طرفداران ویچر شد و بسیاری تصمیم گرفتند تا از تماشای سریال و به‌خصوص فصل بعدی بپرهیزند.

آندژی ساپکوفسکی در گفتگو با یک یوتیوبر به نام Cerealkillerz در مورد سریال The Witcher اظهارنظر کرده است. وی می‌گوید که نتفلیکس هیچ‌گاه به ایده‌های او توجه نکرده است و «به او گوش نداده‌اند». وی در این مورد گفت:‌ «نه ممکن است من به آنها ایده‌هایی داده باشم، اما آنها هیچ‌گاه به من گوش ندادند. هیچ‌وقت به من گوش نمی‌دهند و خب این طبیعی است. آنها می‌گویند که او دیگر کیست؟ آها نویسنده، خب این‌که کسی نیست.»

خالق ویچر آندژی ساپکوفسکی سریال The Witcherنظر خالق ویچر در مورد سریال نتفلیکس

صحبت‌های اخیر ساپکوفسکی ناراحتی طرفداران در مورد سریال ویچر را دو چندان کرد. بسیاری ناراحتی خود را نسبت به تصمیمات نتفلیکس و به‌خصوص نویسندگان نشان دادند. اینکه آنها می‌توانسته‌اند با خالق اثر پیوند برقرار کنند و او را در فرایند اقتباس شریک کنند و از ایده‌های وی استفاده کنند. باید خاطر نشان کرد که آندژی ساپکوفسکی به‌عنوان خالق ویچر، هیچ‌گاه علاقه‌ای به آثار اقتباسی نشان نداده است. او مدت‌ها منتقد بزرگ بازی The Witcher 3 و دیگر آثار این سه‌گانه بود. وی معتقد بود که سی‌دی پراجکت آثار وی را خراب کرده و در واقع وی تنها کتاب‌های اصلی را قبول دارد.

پوزخند و لحن طعنه‌آمیز ساپکوفسکی هنگام پاسخ دادن به سؤالات مصاحبه نیز نشان از بی‌اهمیتی سریال ویچر نتفلیکس برای وی دارد. ساپکوفسکی در ادامه مصاحبه اعلام کرد که مشغول نوشتن کتاب جدیدی است و قرار است در سال 2024 در کشور لهستان منتشر شود. گزارش‌های تازه نشان می‌دهند که احتمال پایان یافتن سریال ویچر در فصل پنجم وجود دارد. انتقادها و افت علاقه به سریال باعث شده تا مدیران نتفلیکس، تصمیمات متفاوتی بگیرند. گفتنی است مدیران به دنبال تهیه سریالی با کیفیت بازی تاج و تخت بودند که هم آنها و هم آمازون با سریال ارباب حلقه‌ها، موفق به تکرار این موفقیت نشدند.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.