بازی Starfield
ارحام ادبخواه

250 توسعه‌دهنده همچنان روی بازی Starfield کار می‌کنند

ارحام ادبخواه 1 آذر 1402 بدون دیدگاه
73 بازدید

با وجود اینکه بازی Starfield چند وقت پیش منتشر شد، اما تقریبا نیمی از تیم توسعه دهنده هنوز روی آن کار می‌کنند. ظاهرا استودیو بتسدا می‌خواهد با عرضه به روز رسانی‌های جدید و بسته‌های الحاقی از بزرگ‌ترین ساخته خود تا به امروز پشتیبانی کند.

استارفیلد یک ویدیو گیم عظیم است که صدها نفر در روند ساخت آن دخیل بوده‌اند. اما ظاهرا کار این افراد هنوز با دنیای بازی تمام نشده و هنوز نیمی از تیم توسعه دهنده بازی Starfield روی آن کار می‌کنند. به عبارتی دقیق‌تر در حال حاضر حدود 250 نفر مشغول ساخت محتویات و به روز رسانی‌های جدید برای این اثر هستند. تاد هاوارد، کارگردان استارفیلد، در طی مصاحبه‌ای که با نشریه WIRED داشت این گونه سخن گفت:

«شما در حال صحبت کردن با من هستید، اما در همین حال 450 نفر اینجا کار می‌کنند. ما افرادی را داریم که مشغول بازی Fallout 76 هستند. علاوه بر این 250 نفر هم هنوز روی Starfield کار می‌کنند. تمامی این بازی‌ها به خاطر این افراد و کاری که با هم می‌کنیم وجود دارند.  به همین دلیل است که بازی‌ها (ما) آنقدر بزرگ هستند و مردم همیشه چیزهای جدیدی در آن‌ها پیدا می‌کنند. تمام این موارد از افرادی که اینجا کار می‌کنند نشئت می‌گیرد.»

طبق گفته تاد هاوارد در حال حاضر چیزی حدود 450 نفر در استودیو بتسدا گیمز مشغول هستند که از این تعداد، تقریبا نیمی از آن‌ها هنوز هم در حال ساخت محتویات جدید بازی استارفیلد هستند. این نقش آفرینی بزرگ قرار است در سال آینده میلادی میزبان یک بسته الحاقی بزرگ با نام Shattered Space شود که محتویات جدیدی را به بازی می‌آورند. البته که Shattered Space به تنها بسته الحاقی داستانی استارفیلد تبدیل نمی‌شود و باید منتظر معرفی DLCهای بعدی باقی ماند.

بازی Starfield

منتظر بسته الحاقی استارفیلد باشید

نکته عجیبی که وجود دارد این است که چرا تیم بتسدا هنوز به روز رسانی بزرگی را برای بازی مورد بحث منتشر نکرده. در حالی که انتقادات زیادی به بازی Starfield وارد شد و گیمرها به ایراد گرفتن از بخش‌های مختلف آن پرداختند، بتسدا واکنش سفت و محکمی نشان نداده است. این قضیه در حالی است که بیش از دو ماه از عرضه بازی می‌گذرد و هنوز خیلی از موارد نیاز به اصلاح عمیق و اساسی دارند.

اما با وجود یک سری مشکلات، بازی Starfield یک نقش آفرینی لذت بخش و بزرگ است که می‌تواند طرفداران این سبک را تا ساعت‌های متوالی سرگرم ماجراجویی نگه دارد. نظرات خود را در مورد آینده استارفیلد و عملکردش تا این نقطه را با تیم پارسی گیم در میان بگذارید.

منبع: PCGamesN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.