fallout 76
یحیی رحیمی

Todd Howard: می‌دانستیم که Fallout 76 نمره متاکریتیک خوبی نمی‌گیرد؛ به آینده امیدواریم

یحیی رحیمی 13 خرداد 1398 بدون دیدگاه
519 بازدید

همه نحوه شروع بازی Fallout 76 را به یاد داریم. این بازی در ابتدا اصلا نمره های خوبی دریافت نکرد و علاوه بر آن نیز بازیکنان روی خوشی به این بازی نشان ندادند. کمپانی Bethesda انتظار چنین شروع ضعیفی را نداشت اما جدیدا کارگردان بازی در گفتگویی از شکست بازی در کسب نمره های متاکریتیک صحبت کرده است و حرف های جالبی به زبان آورده است.

Todd Howard به گفتگو با IGN در مورد سختی های کار صحبت کرده است و اینکه تیم تحت کنترل او از شروع ضعیف بازی خبردار بوده است. او گفته است که قبل از انتشار Fallout 76، می دانسته که نمره خوبی دریافت نخواهد کرد. او در این مورد گفت:

ما می دانستیم که با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد. فرایند توسعه این بازی بسیار سخت بود.

Fallout 76 در ابتدا چندان نقدهای مثبتی دریافت نکرد اما بعد از یک سری آپدیت های اصلی، همه چیز عوض شد و تجربه بازیکنان نیز از این بازی بهتر شد و کمی به چیزی که قبلا بازی کرده بودند شباهت پیدا کرد. هاوارد در این مورد گفت که بسیاری به او می گفته اند که این بازی نبوده که از آن‌ها انتظار داشته اند:

تعداد زیادی از مردم به من می گفتند که این بازی نیست که ما از تو می خواهیم. ما انتظار داشتیم که مشکلات یک به یک روی صفحه بازکنان آشکار شود و نقدهای منفی که در مورد بازی انجام شد، کاملا شایسته بازی بود. این قرار نبود که یک بازی با نمره متاکریتیک بالا باشد. این چیزی نیست که ما انتظارش را داشتیم.

هاوارد اما به آینده امیدوار است و باور دارد که Fallout 76 بازی نیست که همان ابتدا همه چیز را ارایه دهد و بلکه آن چیزی که در آخر به سمت آن می رود و به آن تبدیل می شود، اهمیت دارد. او گفته است که بازی واقعا تغییر پیدا کرده است و به یک عنوان فوق العاده با جامعه کاربری بسیار خوب تبدیل شده است. هدف آن‌ها بهتر کردن بازی است و جامعه بازیکنان تاثیر روی این کار دارند.

Fallout 76 تغییرات زیادی از زمان انتشار به خود دیده است و حالا زمان خوبی برای تجربه آن است. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.