بازی Wonder Woman
ارحام ادبخواه

وارنر: بازی Wonder Woman لایو سرویس نیست

ارحام ادبخواه 28 آبان 1402 1 دیدگاه
168 بازدید

با وجود اینکه دنیای ویدیو گیم در حال قدم برداشتن به سوی آثار لایو سرویس است، بازی Wonder Woman روند متفاوتی را در پیش گرفته. طبق گفته وارنر به عنوان شرکت ناشر، این بازی لایو سرویس نیست و در یک جهان آزاد و پویا جریان دارد. گزارش چند هفته پیش نشان داد که واندر وومن لایو سرویس خواهد بود و حداقل بخش فروشگاهی را خواهد داشت.

شرکت برادران وارنر در طی چند وقت اخیر جزئیات جالبی را از پروژه‌های خود به اشتراک گذاشته است. طبق این جزئیات، آن‌ها می‌خواهند بزرگ‌ترین فرنچایزهای خود را به بازی‌های لایو سرویس و چندنفره‌ای تبدیل کنند که برای تجربه آن‌ها نیاز دائمی به اینترنت ضروری خواهد بود. همین موضوع باعث شد بسیاری از افراد تصور کنند که بازی Wonder Woman استودیو Monolith هم قرار است مسیر مشابهی را در پیش بگیرد و به یک Game as a Service تبدیل شود.

اما با این حال سخنگوی شرکت برادران وارنر در طی مصاحبه‌ای که با رسانه IGN داشت این موضوع را انکار کرد. طبق گفته‌های او بازی Wonder Woman قرار نیست این مسیر را در پیش بگیرد و به یک ویدیو گیم لایو سرویس تبدیل شود. او در این باره توضیح می‌دهد:«Wonder Woman یک بازی اکشن-ماجراجویی و تک نفره است که در یک جهان آزاد و پویا جریان دارد. این بازی سوم شخص به گیمرها اجازه می‌دهد به شخصیت دایانا از تیمسریا تبدیل شوند و داستان اورجینالی را تجربه کنند که در دنیای DC جریان دارد و شامل سیستم نمسیس می‌شود. بازی Wonder Woman به عنوان یک اثر لایو سرویس طراحی نشده است.»

بازی Wonder Woman

بازی Wonder Woman یک اثر تک نفره و داستن محور است

عنوان مورد بحث اولین بار در دسامبر سال 2021 (حدود دو سال پیش) معرفی شد. اما پس از معرفی اولیه به سکوت خبری مطلقی فرو رفت تا اطلاعات خاصی از آن نصیب‌مان نشود. با این حال شنیدن این خبر که واندر وومن قرار نیست یک اثر لایو سرویس باشد به خودی خود امیدوار کننده است. البته شاید این بازی شامل پرداخت‌های درون برنامه‌ای باشد تا بازیکنان بتوانند به خرید آیتم‌های مورد علاقه خود بپردازند.

لازم به ذکر است که همه بازی‌های شرکت برادران وارنر مسیر بازی واندر وومن را در پیش نگرفته‌اند. بازی Suicide Squad: Kill the Justice League که توسط استودیو تحسین شده راک‌استدی ساخته می‌شود، قرار است به یک اثر لایو سرویس تبدیل شود. هرچند که ما هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه واندر وومن دریافت نکرده‌ایم، اما می‌توانید در تاریخ 13 بهمن 1402 منتظر ساخته جدید و مورد انتظار استودیو راک‌استدی باشید.

نظر شما در مورد بازی Wonder Woman و تک نفره بودن آن چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    پویا

    مهمان

    اگر کسی توضیح بده که لایو سرویس ینی چی، ممنون میشم.

    پاسخ دهید