سگا
ارحام ادبخواه

سگا از احتمال ساخت فیلم اقتباسی یاکوزا و پرسونا می‌گوید

ارحام ادبخواه 26 آبان 1402 بدون دیدگاه
77 بازدید

پس از موفقیت‌هایی که فیلم سینمایی اقتباسی سونیک به همراه آورد، شرکت سگا شاید این مسیر را با دیدگاه جدیدی ادامه دهد. مدیر ارشد این شرکت ژاپنی اظهار می‌کند که آن‌ها ممکن است به سراغ ساخت فیلمی با اقتباس از مجموعه بازی یاکوزا یا پرسونا هم بروند.

ساخت فیلم‌هایی که از بازی‌های ویدیویی اقتباس می‌گیرند به یکی از اهداف هالییود تبدیل شده است. پس از طلسمی که پس از سال‌ها توسط سریال The Last of Us و همین فیلم Sonic the Headhog شکسته شد، شرکت‌های زیادی می‌خواهند فرنچایزهای ویدیو گیمی خود را وارد عرصه سینما کنند. شرکت سگا هم که با فیلم سینمایی سونیک یکی از سردمداران این مسیر محسوب می‌شود، می‌خواهد مجموعه‌های محبوب دیگر خود را هم با سرنوشت مشابهی گره بزند.

شوجی اتسومی که مدیر ارشد عملیاتی شرکت سگا محسوب می‌شود، در مصاحبه با رسانه CNBC اطلاعات جالبی را به اشتراک گذاشت. به گفته او شرکت مورد بحث در حال بررسی فرنچایزهایی است که پتانسیل تبدیل شدن به فیلم سینمایی و اکران روی پرده‌های نقره‌ای را دارند. از جمله این فرنچایزهای به خصوص که ممکن است در آینده‌ای نزدیک شاهد فیلم‌شان باشیم، می‌توان به Persona و Yakuza (یا همان Like a Dragon) اشاره کرد.

اتسومی در مورد احیا شخصیت سونیک از راه‌های مختلف سخن گفت و به توصیف آن پرداخت. به گفته او شرکت سگا نه تنها سونیک را از طریق بازی‌های ویدیویی احیا کرد، بلکه با ساخت یک فیلم اقتباسی باعث محبوبیت مجدد این جوجه تیغی محبوب شد. البته که این پایان کار نیست و شرکت مورد بحث می‌خواهد سونیک خارپشت را در یک حرکت جذاب وارد دنیای لگو کند تا به موفقیت‌های دیگری دست پیدا کند.

سگا

احتمال ساخت فیلم پرسونا و یاکوزا

شوجی اتسومی در ادامه توضیح داد:«ما IPهای بزرگ دیگری هم داریم. هرچند که من نمی‌توانم زیاد در این باره صحبت کنم، اما ما در حال فکر کردن هستیم تا بتوانیم سایر فرنچایزهای کلاسیک سگا را هم احیا کنیم. در حال حاضر به غیر از سونیک دو فرنچایز بزرگ دیگر هم وجود دارند. یکی پرسونا و دیگری عناوین یاکوزا.»

البته که طبق سیاست‌هایی که سگا در پیش گرفته، آن‌ها برنامه‌های دیگری برای مجموعه‌های بزرگ خود دارند. در واقع آن‌ها در حال تلاش هستند تا پای خود را از دنیای بازی‌های ویدیویی فراتر بگذارند و با ورود به مدیوم‌های دیگر شروع به گسترش کنند. طبق گفته‌های اتسومی فرنچایزهای بزرگ سگا به زودی به جاهایی غیر از دنیای ویدیو گیم رسوخ خواهند کرد.

البته که خالقان سونیک تقویم شلوغی در پیش دارند و می‌خواهند به روزهای اوج شرکت بازگردند. بازی Persona 5 Tactica همین فردا منتشر می‌شود و بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name هم چند روز پیش به دست طرفداران رسیده است. این پایان کار نیست و در آینده‌ای نزدیک باید انتظار عرضه آثاری نظیر Persona 3: Reload و Like a Dragon: Infinite Wealth را هم داشته باشیم.

نظر شما در مورد گسترش برنامه‌های سگا و ورود بازی یاکوزا و پرسونا به دنیای سینما چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.