تاریخ عرضه Sonic Frontiers
سارا هابطی

تاریخ عرضه بازی Sonic Frontiers اعلام شد

سارا هابطی 2 شهریور 1401 بدون دیدگاه
415 بازدید

بالاخره بعد از گذشت مدت‌ها قرار بوده شاهد عرضه نسخه جدیدی از بازی‌های خاطره‌انگیز سونیک به نام Sonic Frontiers باشیم. براساس تریلر منتشر شده در رویداد گیمزکام سازندگان این عنوان از تاریخ عرضه بازی Sonic Frontiers در تاریخ 8 نوامبر 2022 (17 آبان 1401) برای پلتفرم‌های پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر و نینتندو سوییچ خبر دادند.

در توضیح رسمی که سازندگان در مورد بازی دادند، غریبه‌ای مرموز در سرزمینی کاملا جدید برای یافتن زمردی ارزشمند با موجوداتی عجیب و غریب سرگردان می‌شود. همچنین در همین رابطه، سازندگان توضیح دادند که بازیکنان در راه رسیدن به هدف خود باید با دشمنان قدرتمند برای کشف اسرار پنهان این سرزمین ناشناخته به مبارزه بپردازند و سونیک با استفاده از قدرت باستانی آن‌‌ها می‌تواند ساکنان این سرزمین را از خطرات پیش رو نجات دهد.

طبق آخرین اخبار بازی، در ماه ژوئن تاکاشی ایزوکا، رئیس استودیوی Sonic Team، مدعی شد که هیچ گونه تاخیری در انتشار بازی سونیک فرانتیزر وجود ندارد و پس از معرفی اولین گیم پلی، طرفداران از تاریخ انتشار قطعی آن با خبر خواهند شد. او همچنین در این رابطه گفت: ما ابتدا از تمامی نتایج بازی تست خواهیم گرفت تا مطمئن شویم مکانیزم آن به قدر کافی برای طرفداران سرگرم‌کننده خواهد بود و آن‌ها از انجام بازی لذت خواهند برد.

همچنین ایزوکا افزود:

با این وجود اگر تیم ما همگی به ویروس کرونا مبتلا شوند، یا تمامی آن‌ها در بیمارستان بستری شود، یا موردی وجود داشته باشد که بخواد تیم ما را از ارائه بازی منع کند, آنوقت ممکن است بازی با تاخیر به دست بازیکنان برسد. اما ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مطمئن شویم مردم در تعطیلات خود می‌توانند این بازی را خریداری و اوقات خوش و سرگرم‌کننده‌ای برای خود و خانواده داشته باشند.

تاریخ عرضه بازی Sonic Frontiers

رونمایی از تاریخ عرضه بازی Sonic Frontiers

با توجه به نمایش جدید بازی Sonic Frontiers برخلاف تریلرهای پیشین، خبر از پیشرفت و بهتر شدن گرافیک و چهره‌های کاراکترها می‌دهد و همین مورد می‌تواند طرفداران را به این بازی امیدوار سازد. در تریلر جدید شاهد ابعاد زیادی از بخش داستانی بودیم که می‌تواند به نوبه خود بازیکنان را به خود جذب کند.

در تریلر، ما گیم پلی بیش‌تری از سونیک دیدیم که در طیف وسیعی از Subspace اجرا می‌شود که این مورد نشان‌دهنده این است که Sonic به رویکرد قدیمی خود بازگشته و همین مورد می‌تواند آن را از دیگر Frontiers متمایز سازد و همچنین به جای اکتشاف در جهان باز، روی پلتفرمینگ تمرکز دارد. این خبر یکی از افشاگری‌های بزرگ در رویداد گیمزکام به شمار می‌آید که موجب هیجان طرفداران گردید. نظر شما در رابطه با بازی Sonic Frontiers چیست؟ آیا آن را در روز عرضه خریداری خواهید کرد؟ در خبر دیگری، سونیک فرانتیرز از دنوو استفاده می‌کند.

منبع: Videogameschronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.