نیو گیم پلاس آپدیت Assassin's Creed Mirage
یحیی رحیمی

نیو گیم پلاس ماه آینده به Assassin’s Creed Mirage اضافه می‌شود

یحیی رحیمی 25 آبان 1402 بدون دیدگاه
323 بازدید

یوبی‌سافت اعلام کرد که قابلیت نیو گیم پلاس ماه آینده به بازی Assassin’s Creed Mirage اضافه خواهد شد. علاوه بر آن، حالت پرمادث (Permadeath) یا مرگ دائمی به‌صورت اضافه در دسترس قرار می‌گیرد. قابلیت‌های تازه در طی یک آپدیت رایگان در ماه دسامبر اضافه می‌شوند. در صورتی که دنبال یک چالش بزرگ‌تر و دشوارتر هستید، حالت پرمادث به‌زودی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

صفحه توییتر بازی با اعلام خبر افزودن دو قابلیت ویژه در دسامبر، ارائه توضیحات تکمیلی را به زمان دیگر محول کرد. در نتیجه باید منتظر ماند و دید که نیوگیم پلاس چه تغییری در بازی ایجاد می‌کند و همچنین پرمادث چطور اعمال شده است. قرار است این حالت برای تمامی درجه‌های سختی فعال شود. یوبی‌سافت نوشته است که به بازخوردها توجه کرده و قابلیت‌هایی که طرفداران درخواست می‌کردند را اضافه خواهد کرد.

بازی آساسینز کرید میراژ ماه گذشته منتشر شد و بسیار کوتاه‌تر از عناوین قبلی مانند آساسینز کرید والهالا بود. منتقدان چندان روی خوشی به بازی نشان ندادند و بسیاری نوشتند که این بازی اگرچه کوتاه است، اما بازگشت به ریشه‌ها تنها یک‌قدم مثبت است و این اثر در قد و قواره‌ی عناوین اولیه ظاهر نشد. میزان فروش بازی مشخص نیست و اولین تخفیف بازی با نزدیک شدن به جمعه‌ی سیاه اعلام شده است. علاقه‌مندان می‌توانند به‌زودی با پرداخت مبلغ کمتری، ماجرای باسم ابن اسحاق را دنبال کنند.

نیو گیم پلاس آپدیت Assassin's Creed Mirageآپدیت تازه Assassin’s Creed Mirage 

شرکت یوبی‌سافت هفته گذشته یک آپدیت برای Assassin’s Creed Mirage منتشر کرد. این به‌روزرسانی وضعیت بازی را بهبود بخشید و همچنین قابلیت خاموش کردن Chromatic Aberration را اضافه کرد. گرافیک بازی با این تغییر بهتر شد. در واقع یوبی‌سافت در حال بررسی بازخوردها و اعمال تغییراتی است که گیمرها خواهان آن هستند. بازی جدید آساسینز کرید هیچ محتوای اضافه دریافت نمی‌کند و کار یوبی‌سافت با آن به اتمام رسیده است. تنها آپدیت‌هایی برای رفع مشکلات منتشر خواهند شد.

بازی بعدی مجموعه آساسینز کرید با کد رمز Red شناخته می‌شود. این بازی طبق گزارش‌ها دو شخصیت اصلی دارد که یکی از آنها یک شینوبی زن خواهد بود و دیگری نیز یک سامورایی سیاه‌پوست که بر اساس واقعیت خلق شده است. سیستم نبرد Assassin’s Creed Red طبق شایعه تازه‌ای مشابه بازی‌های Sekiro و Ghost of Tsushima خواهد بود. البته سبک نقش‌آفرینی ادامه پیدا می‌کند و حتی طبق گزارش‌ها، وسعت نقشه بازی از آساسینز کرید والهالا بزرگ‌تر خواهد بود.

آپدیت Assassin’s Creed Mirage ماه دسامبر منتشر می‌شود. این بازی از طریق سرویس اشتراکی یوبی‌سافت پلاس در دسترس است.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.