دانلود بازی Vengeance of Mr Peppermint برای PC
دانلود بازی Vengeance of Mr Peppermint برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Vengeance of Mr Peppermint برای PC

پارسی گیم 15 آبان 1402 بدون دیدگاه
2,330 بازدید

دانلود بازی Vengeance of Mr Peppermint برای کامپیوتر

در بازی Vengeance of Mr Peppermint، شما به کفش‌های فرسوده یک کارآگاه سرسخت در جستجوی بی‌امان عدالت قدم می‌گذارید. این بازی بیت ام آپ کلاسیک با الهام از فیلم‌های جنایی کره‌ای، شما را وارد دنیایی سخت و خطرناک می‌کند که مملو از جنایت‌کاران و توطئه‌ها است. به عنوان آقای نعناع، شما باید در دنیای زیرزمینی حرکت کنید و به دنبال تلافی برای از دست دادن غم انگیز خواهر خود باشید که قربانی یک قاتل زنجیره‌ای شد. با این حال، همان‌طور که عمیق‌تر در این سفر به سایه انتقام فرو می‌روید، سلامت عقل خود را به خطر می‌اندازید و ممکن است به همان نیرویی تبدیل شوید که به دنبال نابود کردن آن هستید.

دو دهه پیش، یک قاتل سریالی شرور، یک برادر و یک خواهر را ربود. در حالی که برادر به طور معجزه آسایی موفق به فرار شد، خواهرش عاقبت غم انگیزی داشت. اکنون، برادری که بازمانده است که از آن زمان به یک کارآگاه تبدیل شده است، توسط یک میل سیری ناپذیر برای عدالت هدایت می‌شود. علی‌رغم تعهد او به اجرای قانون، رنج و درد ناشی از قتل خواهرش، او را به مرز جنون کشانده است و در ورطه‌ای از خشم بی امان فرو رفته است. او با اراده‌ای تزلزل ناپذیر، سفری خطرناک را آغاز می‌کند تا قاتلی را که خانواده‌اش را متلاشی کرده، بدون توجه به نتایج کارش، پیدا کرده و مجازات کند. شما در این سفر وی را همراهی می‌کنید.

عطش نعناع برای انتقام او را به یک ماشین کشتار بی امان تبدیل می‌کند. این بازی کنترل‌های فوق‌العاده دقیقی را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد رقص‌های ترکیبی و اجرای حرکات خشن و وحشیانه را با دقت انجام دهید. شما باید با استفاده از محیط، اسلحه‌ها را به صورت خلاقانه بسازید. همه چیز را از قلاب گرفته تا میز و صندلی و هر شی را به ابزاری برای مجازات تبدیل کنید. آقای نعناع در تعقیب و انتقام از شرور داستان است و هر کسی که سر راهش قرار بگیرد را به شکل وحشیانه‌ای از میان برمی‌دارد. با این حال، انتقام بهای گزافی دارد و با غوطه‌ورشدن در داستان آقای نعناع، شاهد اعمال ظالمانه‌تری خواهید بود که او انجام می‌دهد.

با پیشروی در بازی، با دشمنان مختلفی، از آدم‌های سطح پایین گرفته تا اعضای رده بالای سازمان جنایی روبرو خواهید شد. این بازی خلاقیت را تشویق می‌کند و به شما امکان می‌دهد از محیط اطراف خود برای حذف وحشیانه دشمنان استفاده کنید. با این حال، احتیاط کنید، زیرا هر چه وحشی‌تر و بی‌رحم‌تر می‌شوید، روایت به سمت تاریکی می‌رود و خطوط بین قهرمان و شرور را محو می‌کند. Vengeance of Mr Peppermint یک تجربه جذاب و نفس گیر است که اکشن کلاسیک beat-’em-up را با روایتی عمیق و روان‌شناختی ترکیب می‌کند. پس اگر به این سبک بازی ها علاقه دارید، این اثر جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Bud Spencer and Terence Hill Slaps And Beans 2 و Dawn of the Monsters Arcade Edition را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Vengeance of Mr Peppermint برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or newer
Processor: 1.7 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 3.2 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: better than Intel HD 4000
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Vengeance of Mr. Peppermint is a hardcore, side-scrolling beat-’em-up inspired by classic Korean crime dramas. As Mr. Peppermint, a hard-boiled detective driven to the extreme, find out who gives orders at the top of the crime ladder, and enact brutal, bloody vengeance. Countless criminals infest a seedy underbelly, with a sinister cult poisoning the guts of this corpse of a city. Destroy anyone in Peppermint’s way with anything he can get his hands on. Wade through mountains of corpses, wipe blood off the edges of Peppermint’s suit, and beware that this detective might be his own worst enemy.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.