دانلود بازی Will You Snail برای PC
دانلود بازی Will You Snail برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Will You Snail برای PC

پارسی گیم 25 اسفند 1400 بدون دیدگاه
2,282 بازدید

دانلود بازی Will You Snail برای کامپیوتر

بازی‌های سبک پلتفرمر دوبعدی مدت‌ها است که به یکی از سبک‌های محبوب میان طرفداران تبدیل شده‌اند. این بازی‌ها به دلیل مکانیک‌های ساده گیم پلی، چالش‌ها و موانع متعدد و روان اجرا شدن برای طیف گسترده‌ای در دسترس بوده و استودیوهای مستقل زیادی به ساخت آن‌ها علاقه دارند. بازی Will You Snail از استودیو Jonas Tryoller عنوانی در همین سبک بوده که به‌تازگی منتشر شده و معماها و پازل‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را مقابل راه شما قرار می‌دهد.

شما در بازی مقابل یک هوش مصنوعی قدرتمند و شرور قرار می‌گیرید که AI Squid نام دارد و تمامی حرکات شما را زیر نظر خواهد گرفت. همان‌طور که از نام بازی پیدا است، شما کنترل یک حلزون را در دنیایی مجازی و دوبعدی که مملو از بلوک‌های رنگارنگ است بر عهده خواهید گرفت. این هوش مصنوعی سعی می‌کند با پیش‌بینی حرکات شما، موانع و تله‌ها را به‌طوری کارگذاری کند که کشته شوید، آیا می‌توانید در تقابل با او به پیروزی رسیده و در مراحل پیشروی کنید؟

بیشتر مراحل موجود در بازی Will You Snail خالی هستند و تقریباً نصف موانع در تعامل با هوش مصنوعی ایجاد خواهد شد. پازل‌ها و معماها درجه‌بندی‌های مختلفی داشته و به‌تدریج بسته به مهارت شما سخت‌تر خواهند شد، علاوه بر این بسته به هوشمندی شما، می‌توان اکثر این موانع را نادیده گرفت و به انتهای مرحله رسید. این بازی مملو از مرحله‌های مخفی بوده و گیم پلی اصیل پلتفرمر دوبعدی را به شکلی نوآورانه به خورد شما خواهد داد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Getting Over it و Hollow Knight را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Will You Snail برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 (or newer)
Processor: Intel Core i3 4th generation or similar
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 520 or similar
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Fast paced precision platforming. AI spawned traps. Cocky voice lines. Combat. Puzzles. Snails. Unicorns. A story about artificial intelligence and a dark secret to uncover.
The evil AI Squid tries to predict your movement a few seconds ahead of time and uses that information in an attempt to stop you from reaching the end of the level. Will you win that intellectual battle or will Squid find yet another reason to make fun of you?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.