دانلود بازی Bud Spencer and Terence Hill Slaps And Beans 2 برای PC
دانلود بازی Bud Spencer and Terence Hill Slaps And Beans 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Bud Spencer and Terence Hill Slaps And Beans 2 برای PC

پارسی گیم 6 مهر 1402 بدون دیدگاه
4,142 بازدید

دانلود بازی Bud Spencer and Terence Hill Slaps And Beans 2 برای کامپیوتر

Bud Spencer and Terence Hill Slaps And Beans 2 یک بازی لذت بخش و نوستالژیک است که به منظور ادای احترام به دو بازیگر افسانه‌ای ایتالیایی، باد اسپنسر و ترنس هیل خلق شده است. این بازی دنباله اثری است که در سال 2018 عرضه و توسط Trinity Team ساخته و توسط Buddy Productions منتشر شده است. این بازی جوهر طنز سبک کلاسیک و سکانس‌های پر اکشن را به تصویر می‌کشد که باعث شهرت باد اسپنسر و ترنس هیل در دنیای سینما شد. این دنباله همچنین سعی داشته تا حس و حال بازی های بیت ام آپی که اخیراً دوباره به شهرت رسیده‌اند را تکرار کره و نتیجه‌اش، یک اثر حماسی و بی نظیر است.

در هسته خود، Slaps And Beans 2 یک بازی بیت ام آپ سایداسکرولر است که تأکید زیادی بر طنز و تجربه مشارکتی و دو نفره دارد. بازی به گونه‌ای طراحی شده است که برداشتن و بازی کردن آن آسان باشد و برای طرف‌داران سرسخت این بازیگران و تازه واردان به دنیای فیلم‌های ایتالیایی کمدی و اکشن قابل دسترس باشد. بازیکنان می‌توانند در هر دو حالت تک‌نفره و چند نفره کوآپ از ماجراجویی لذت ببرند و این عامل حالت‌های فراوان ارزش سرگرمی را بیشتر می‌کند. سبک هنری بازی کاملاً جذابیت استایل کلاسیک و پیکسلی دهه‌های 1970 و 1980 را به تصویر می‌کشد که در آن بسیاری از فیلم‌های باد اسپنسر و ترنس هیل منتشر شدند.

گیم پلی بازی به مراحل مختلفی تقسیم می‌شود که به برخی از نمادین‌ترین صحنه‌های فیلم باد اسپنسر و ترنس هیل ادای احترام می‌کند. بازیکنان با طیف گسترده‌ای از دشمنان، از اوباش و گانگسترها گرفته تا موتور سواران و کشتی گیران مواجه خواهند شد. باد و ترنس باید از مهارت‌های نزاع خود برای شکست دادن دشمنان با استفاده از انواع مشت‌ها، لگدها و البته حرکت معروف خود، سیلی دوگانه قدرتمند استفاده کنند. تجربه این اثر حماسی و به شدت لذت بخش نه تنها برای طرف‌داران بازیگران، بلکه برای کسانی که سینمای کلاسیک ایتالیایی را قدردانی می‌کنند، تجربه‌ای لذت بخش باشد. فقط بهتر است ابتدا به تماشای فیلم‌های آن‌ها بپردازید.

یکی از ویژگی‌های برجسته بازی، تعهد آن به نوستالژی و خلق این حس در طرف‌داران است. Slaps And Beans 2 پر از ارجاعات و ایستراگ های مختلف از فیلم‌های باد اسپنسر و ترنس هیل است. بازیکنان این فرصت را خواهند داشت که از مکان‌های آشنا بازدید کنند، با شخصیت‌های به یاد ماندنی ملاقات کنند و حتی در مینی‌گیمی‌هایی که صحنه‌های کلاسیک فیلم‌هایشان را تقلید می‌کنند، شرکت کنند. توجه به جزئیات در تکرار شباهت‌های بازیگران، و همچنین ترکیب فیلم‌های نمادین آنها، لایه‌ای از اصالت و جذابیت را به بازی اضافه می‌کند. جدا از موضوع بازی، این اثر می‌تواند یک بازی بیت ام آپ کلاسیک نیز محسوب شود.

Slaps And Beans 2 دارای موسیقی متنی است که از آهنگ فیلم‌های بازیگران الهام می‌گیرد. ترانه‌های جذاب و جلوه‌های صوتی فضای بازی را تقویت کرده و بازیکنان را در دنیای باد اسپنسر و ترنس هیل غرق می‌کند. این بازی ادای احترامی دلچسب به دو تن از محبوب‌ترین بازیگران ایتالیایی و دنیای فیلم‌های آنهاست. گیم پلی در دسترس، طنز، و بازآفرینی وفادارانه لحظات فیلم کلاسیک، آن را برای طرف‌داران بازیگران و هرکسی که به دنبال یک تجربه بازی سرگرم کننده و دلپذیر است، یک بازی ضروری می‌کند. چه از طرف‌داران قدیمی باشید و چه به تازگی جادوی باد اسپنسر و ترنس هیل آشنا شدید، این بازی زیبا برای شما است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Raiden III x Mikado Maniax و Dawn of the Monsters Arcade Edition را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Bud Spencer and Terence Hill Slaps And Beans 2 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or later
Processor: Intel Core2 Duo E4500 or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce GT 640M or equivalent
DirectX: Version 9.0
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core2 Duo E4500 or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce GT 640M or equivalent
DirectX: Version 9.0
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Bud Spencer and Terence Hill are back again! The new game is a sequel to the first game and just like a movie saga. The story picks up where it left off at the end of the first Slaps and Beans. Our heroes will experience adventures in new places with new events and will also meet many new characters along the way. Slaps and Beans 2 returns as a scrolling fighting game with a retro gaming, co-op or single player look with a platform mechanic that allows the player to control Bud Spencer and Terence Hill in a revised and improved version of the combat system. Brand new environment dynamics that progressively add enemies as the difficulty increases and of course again with lots of funny quotes.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.