دنباله Cyberpunk 2077
ارحام ادبخواه

دنباله Cyberpunk 2077 پیشرفتی مشابه سری ویچر خواهد داشت

ارحام ادبخواه 11 آبان 1402 بدون دیدگاه
217 بازدید

یکی از اعضای کلیدی استودیو سی دی پراجکت رد توضیح داده که دنباله Cyberpunk 2077 چگونه می‌خواهد تکامل سری ویچر را تکرار کند. این فرد اعتقاد دارد پیشرفت‌هایی که در سری The Witcher و نسخه سوم آن رخ داد، در نسخه جدید سایبرپانک هم تکرار خواهد شد.

با وجود اینکه کار بازی Cyberpunk 2077 تقریبا تمام شده و قرار نیست شاهد به روز رسانی خاصی برای آن باشیم، خبرهایی که در مورد آن منتشر می‌شود تمامی ندارند. در جدیدترین خبر به دست آمده، یکی از سران استودیو سی دی پراجکت رد در مورد دنباله سایبرپانک 2077 و پیشرفت آن توضیح می‌دهد. این در حالی است که دنباله بازی مورد بحث حدود 13 ماه پیش تایید و با اسم رمز Project Orion مراحل توسعه خود را پشت سر می‌گذارد. البته که این استودیو لهستانی فعلا روی نسخه جدید مجموعه The Witcher تمرکز دارد و می‌خواهد آن را زودتر از همه پروژه‌های دیگر منتشر کند.

با عرضه بسته الحاقی Phantom Liberty که همین چند وقت پیش در دسترس قرار گرفت، سی دی پراجکت رد دیگر پروژه‌ای ندارد که به زمان عرضه نزدیک باشد. با توجه به همین موضوع آن‌ها به برنامه‌های بلند مدت خود فکر می‌کنند و در حال کار روی دنباله Cyberpunk 2077 و The Witcher 3: Wild Hunt هستند. با وجود اینکه ما با پروژه‌های آینده سی دی پراجکت رد فاصله قابل توجهی داریم، اما سران این استودیو از صحبت کردن در مورد ساخته‌های خود دست بر نمی‌دارند. برای مثال، مهندس صداگذاری این استودیو اخیرا اعلام کرده بود که روند توسعه بازی The Witcher 4 تفاوت‌های زیاد و ملموسی با روند توسعه سایبرپانک 2077 دارد.

دنباله Cyberpunk 2077

سایبرپانک جدید مانند سری ویچر تکامل پیدا خواهد کرد

اما در همین حال ظاهرا نسخه جدید سایبرپانک قرار است یادآور تکامل سری ویچر در مرور زمان باشد. این صحبت از طرف ایگور سرزینسکی که کارگردان داستان سرایی استودیو محسوب می‌شود، می‌آید. او در طی مصاحبه‌ای که با رسانه PC Gamer داشت توضیح داد که بازی The Witcher 2: Assassins of Kings چگونه تجربه کاملا متفاوتی نسبت به شماره اول ارائه داد. او در ادامه این موضوع را به تفاوت میان The Witcher 3: Wild Hunt و شماره دوم تعمیم داد و از تفاوت‌های فاحش میان این دو گفت. حال چنین تفاوت‌ها و رابطه‌ای قرار است در دنباله Cyberpunk 2077 دیده شود.

البته در کنار تلاش برای به وجود آوردن تفاوت باید بدانید که دنباله سایبرپانک 2077 و نسخه ابتدایی شباهت‌های زیادی خواهند داشت. ایگور سرزینسکی اعتقاد دارد که برخی از جنبه‌های سایبرپانک مانند طراحی هنری، طرحی شهر و موسیقی از همان اول فوق‌العاده بودند و تیم سازنده قصد دارند راه آن‌ها را در پروژه‌های آینده ادامه دهد. علاوه بر این‌ها، به احتمال زیاد سیستم پیشرفت شخصیت و سیستم مربوط به پلیس‌ها در شماره بعدی هم به شکل مشابهی به کار گرفته خواهند شد.

شما در مورد تکامل دنباله Cyberpunk 2077 و شباهت‌های آن با سری ویچر چه فکری دارید؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Game Rant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.