بمب اتم بازی Fallout
یحیی رحیمی

اولین کشور پرتاب‌کننده بمب اتم در Fallout مشخص شد

یحیی رحیمی 8 آبان 1402 بدون دیدگاه
440 بازدید

خالق بازی Fallout پس از سال‌ها، اولین کشوری که در این مجموعه بازی دست به استفاده از سلاح هسته‌ای برد را فاش کرد. مجموعه بازی فال‌‌اوت حدود 26 سال عمر دارد و نسخه‌های مختلف و اسپین‌آف و بسته‌های الحاقی گوناگون از آن منتشر شده است. اما یک نکته همچنان مخفی مانده است، چه کسی اولین بار در دنیای خیالی فال‌اوت دست به بمب اتم برد و دنیا را به یک زباله‌دان هسته‌ای تبدیل کرد؟

آخرالزمان هسته‌ای یکی از نگرانی‌های بزرگ بشر است که به لطف قدرت‌های بزرگ، هر روز تهدید نابودی بشر نزدیک‌تر می‌شود. بازی Fallout نابودی زمین پس از استفاده از سلاح اتمی را نشان می‌دهد. اما چه اتفاقی باعث شد تا بمب اتم به کار رود؟ این سؤالی است که طرفداران بازی مدت‌هاست می‌پرسند و هیچ پاسخ درستی دریافت نکرده‌اند.

تیم کین، خالق مجموعه فال‌اوت در گفتگو با یک یوتیوبر به نام Tks Mantis، سؤال طرفداران را پاسخ داد. او می‌گوید که کشور چین، اولین بار دست به استفاده از سلاح اتمی علیه ایالات‌متحده برد. دلیل این کار نیز آزمایش یک سلاح بیوشیمیایی مخفی به نام FEV توسط آمریکا بوده است. اگر اسم این سلاح بیولوژیک برایتان آشناست باید بگوییم که این همان ویروس ویژه‌ای است که باعث تغییر ژنتیکی می‌شود و موجودات هولناکی مانند Radscorpoin و Deathclaw را ایجاد کرده است.

بمب اتم بازی Fallout نحوه شروع جنگ هسته‌ای در بازی Fallout

خالق Fallout در این مورد گفت: «دلیل اینکه بمب اتم استفاده شد، آزمایش سلاح‌های بیولوژیک غیرقانونی است. چین در مورد FEV اطلاع پیدا می‌کند و این‌طور بود که باید استفاده و آزمایش آنها متوقف شود و آمریکا نیز این‌طوری بود که اوکی ما دست از آن برمی‌داریم اما این اتفاق رخ نداد.» تیم کین در طی مصاحبه سریعاً متوجه شد که طرفداران Fallout 4 و دیگر بازی‌ها از چنین نکته‌ای باخبر نبودند و سعی کرد تا حرف خود را پس بگیرد.

گفتنی است اگر طرفدار پر و پا قرص فال‌اوت باشید، می‌دانید که FEV تنها دلیلی نبود که باعث شد تا چین دکمه قرمز سلاح‌های اتمی را فشار دهید. می‌دانید که این دو کشور برای دو قرن دشمن هم بودند و اینکه ایالات‌متحده در حال آزمایش‌های خطرناکی روی انسان با سلاح FEV بود. آمریکا می‌خواست که سربازهای ویژه بسازد و چین را نابود کند. در نتیجه چین تصمیم می‌گیرد تا دست به بمب اتم ببرد و عملاً بشریت را به ورطه نابودی بکشاند.

طرفداران بازی مدت‌هاست این تئوری را مطرح کرده‌اند، اما بتسدا آن را تائید نمی‌کرد. این اولین بار است که خالق بازی چنین نکته قابل‌توجهی را به زبان آورد. نظر شما چیست؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.