تاریخ انتشار The Walking Dead: Destinies
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی The Walking Dead: Destinies اعلام شد

یحیی رحیمی 28 مهر 1402 3 دیدگاه
1,451 بازدید

بازی داستانی The Walking Dead: Destinies طبق بیانیه مطبوعاتی رسمی، روز هفدهم نوامبر (26 آبان) برای کنسول‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد. دیسک بازی مردگان متحرک قرار است در ماه آذر به‌طور رسمی فروخته شود و ابتدا تنها نسخه دیجیتالی عرضه خواهد شد.

تاریخ انتشار The Walking Dead: Destinies با پخش یک تریلر جدید اعلام شد. این تریلر صحنه‌هایی به‌یادماندنی از سریال ویژه مردگان متحرک را هم نشان می‌دهد. بازی جدید یک اقتباس دقیق از سریال است، اما می‌توان در مورد سرنوشت کاراکترها تصمیم گرفت و داستان را در مسیر دیگری قرار داد. طبق گفته استودیو، کنترل شخصیت ریک گرایمز به گیمرها داده می‌شود و آن‌ها باید با گرد هم آوردن بازمانده و جنگیدن با زامبی‌ها، زنده بمانند.

مکان‌های ویژه سریال مردگان متحرک در بازی بازسازی شده‌اند. نکته قابل‌توجه آن است که می‌توان سرنوشت داستان و شخصیت‌ها را تغییر داد. در نتیجه اگر از داستان سریال رضایت ندارید، می‌توانید تصمیماتی بگیرید که منجر به زنده ماندن بعضی کاراکترها و کشتن تعدادی دیگر شود. از جمله تصمیمات مهم در ابتدای بازی، انتخاب رهبر گروه است. آیا شین رهبر گروه باشد یا ریک؟ این تصمیم تأثیر زیادی روی ادامه بازی خواهد داشت.

تاریخ انتشار The Walking Dead: Destiniesبازی جدید The Walking Dead

گیم‌پلی بازی جدید واکینگ دد را می‌توان اکشن سوم‌شخص توصیف کرد. نبردهای تن به تن اهمیت زیادی دارند و در عین حال باید از سلاح‌های متنوع هم استفاده کرد. کاتانا، تفنگ ساچمه‌ای، کلت کمری، تیر و کمان، چاقو و چوب بیس‌بال از جمله سلاح‌های بازی هستند. ایجاد یک گروه از شخصیت‌های سریال مردگان متحرک از دیگر ویژگی‌های بازی است. برای زنده ماندن باید حداکثر افراد ممکن را جذب کنید. منابع موجود محدود هستند و در نتیجه نمی‌توانید بدون مدیریت منابع زنده بمانید.

زامبی‌های بازی The Walking Dead: Destinies آزادانه به شما حمله خواهند کرد و باید توانایی دفاع را داشته باشید. بازی داستانی واکینگ دد در تابستان امسال معرفی شد. کاراکترهای ویژه‌ای مانند ریک، شین، کارل، کارول، دریل و… با ظاهر مشابه سریال در بازی حضور دارند. هر کدام از کاراکترها نیز قدرت و توانایی مخصوص خود را دارد. این بازی توسط شرکت GameMill Entertainment منتشر می‌شود. این شرکت به‌تازگی بازی Rise of Kong را منتشر کرد که لقب بدترین بازی سال 2023 را دریافت کرد. به نظر می‌رسد که بازی جدید واکینگ دد نیز از کیفیت سریال دور باشد و این شرکت، سابقه عالی در انتشار بازی‌های باکیفیت و تراز اول ندارد.

منتظر انتشار The Walking Dead: Destinies در روز 26 آبان برای پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس وان و سری، نینتندو سوییچ و کامپیوتر باشید.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    بنظرتون برای پی اس فور هم میاد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    ایا برا ps4 هم میاد

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به امیر

      نویسنده

      بله داخل مطلب درج شده که برای PS4 هم منتشر میشه.