پایان دوم بازی Dead Space Remake (دد اسپیس ریمیک)
محمد صادق شجاعی

راهنمای پیدا کردن پایان دوم بازی Dead Space Remake

محمد صادق شجاعی 9 بهمن 1401 بدون دیدگاه
624 بازدید

استودیو Motive تغییرات و پیشرفت‌های مختلفی را در بازی دد اسپیس ریمیک اعمال کرده است. یکی از این موارد وجود یک پایان جدید در بخش نیو گیم پلاس است. در این مطلب راهنمای بازی قصد داریم روش پیدا کردن پایان دوم بازی Dead Space Remake را با شما در میان بگذاریم.

بازی دد اسپیس ریمیک در بخش‌های بسیاری بسیار نزدیک به نسخه اصلی حرکت می‌کند. برای مثال داستان تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده و مراحل کم و بیش به همان شکلی هستند که بازیکنان قدیمی به یاد می‌آورند. در عین حال مواردی مثل محل قرار‌گیری درب‌ها تغییر کرده و ماموریت‌های جانبی کاملا جدیدی در دسترس قرار گرفته است. اما در کل ریمیک را می‌تواند نسخه زیبا‌تر و ترسناک‌تر بازی Dead Space معرفی کرد.

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های بازی Dead Space Remake، وجود بیش از یک پایان است. استودیو Motive  علاوه بر نسخه اصلی، یک پایان دوم نیز در محصول خود قرار داده که ارزش مشاهده کردن را دارد. برای پیدا کردن این پایان لازم کار‌های مختلفی را انجام داده و چالش‌های متعددی را پشت سر بگذارید. در ادامه به راهنمای پیدا کردن پایان دوم بازی Dead Space Remake می‌پردازیم.

بازی Dead Space Remake را تکرار کنید

اولین کاری که برای پیدا کردن پایان دوم بازی دد اسپیس ریمیک باید انجام دهید، این است که یک بار این اثر را به پایان برسانید. با انجام این کار حالت New Game Plus در دسترس قرار می‌گیرد. در این حالت می‌توانید بازی Dead Space Remake را یک بار دیگر با مزایایی از جمله فرصت دسترسی به پایان دوم تجربه کنید.

وجود حالت نیو گیم پلاس بدان معنا نیست که در طول تجربه اول خود نباید به دنبال موارد سرگرم‌کننده مثل گزارش‌های صوتی باشید. به واسطه حالت مذکور می‌توانید تمامی بخش‌های بازی دد اسپیس ریمیک را تجربه کنید و ضمن آماده شدن برای پایان دوم، برای به چالش کشیدن خود سطح دشواری را بالاتر ببرید.

پایان دوم بازی Dead Space Remake (دد اسپیس ریمیک)

Marker Fragmentها را پیدا کنید

Marker Fragmentها تنها در حالت نیو گیم پلاس در لوکیشن‌های مختلف بازی Dead Space Remake ظاهر می‌شوند. در اکثریت چپتر‌های این اثر حداقل یک Marker Fragment وجود دارد. برای مثال هر یک از چپتر‌های پنجم و دهم دارای دو Marker Fragment بوده و در چپتر نهم این آیتم را پیدا نخواهید کرد. چپتر و محل تمامی Marker Fragmentها به شرح زیر است:

Marker Fragmentچپتر و لوکیشن
اولChapter One; Maintenance Office
دومChapter Two; Doctor Kyne’s Office
سومChapter Three; Power Station 03
چهارمChapter Four; Break Room
پنجمChapter Five; Doctor Mercer’s Office
ششمChapter Five; Medical Deck
هفتمChapter Six; East Glow Chamber
هشتمChapter Seven; Mineral Samples
نهمChapter Eight; Communications Room
دهمChapter Ten; Deluxe Bunks
یازدهمChapter Ten; Inquiry Room
دوازدهمChapter 11; Cargo Bay

پس از پیدا کردن تمامی Marker Fragmentها، باید آخرین کار لازم برای راهنمای پیدا کردن پایان دوم بازی Dead Space Remake را انجام دهید. در چپتر یازدهم و در Captain’s Quarters یک شی عجیب را مشاهده خواهید کرد. برای مشاهده پایان مخفی بازی دد اسپیس ریمیک بازی باید تمامی Marker Fragmentها را روی آن قرار دهید. پس از انجام این امر روند عادی بازی را دنبال کنید.

در صورتی که مراحل بالا را به درستی پشت سر گذاشته باشید، در هنگام تمام کردن بازی دد اسپیس ریمیک به جای صحنه پایانی عادی، شاهد یک پایان ترسناک و دلهره‌آور خواهید بود.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.