دانلود بازی Mega Man Battle Network Legacy Collection Vol 2 برای PC
دانلود بازی Mega Man Battle Network Legacy Collection Vol 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Mega Man Battle Network Legacy Collection Vol 2 برای PC

پارسی گیم 28 مهر 1402 بدون دیدگاه
1,213 بازدید

دانلود بازی Mega Man Battle Network Legacy Collection Vol 2 برای کامپیوتر

Mega Man Battle Network Legacy Collection Vol 2 مجموعه‌ای هیجان انگیز از عناوین کلاسیک Capcom است که بمب افکن آبی نمادین را باری دیگر برای نسل جدیدی از گیمرها زنده می‌کند. این مجموعه تکامل و انقلاب کلاسیک سری Mega Man را در بر می‌گیرد و شامل نسخه‌های مدرن و وفادار Mega Man 7، 8، 9، و 10 می‌شود. در ماجراهای بی‌انتها 8 بیتی، 16 بیتی و 32 بیتی شیرجه بزنید و با شخصیت شرور معروف دکتر ویلی و ربات‌های خطرناک وی مبارزه کنید. گرافیک در این مجموعه به طور قابل توجهی نسبت به پیشینیان خود تکامل یافته است و رنگ‌های خیره کننده و تصاویر مدرنی را شاهد هستیم.

اگر مجموعه اول را تجربه کرده باشید، در این قسمت دوم سری Legacy، خود را در قلمرویی آشنا خواهید یافت. این بار، Mega Man Battle Network Legacy Collection Vol 2، فرصتی را برای زنده کردن داستان‌های بعدی سری Battle Network که از عناوین اصلی Mega Man متمایز است، ارائه می‌دهد. اگر فکر می‌کردید که Capcom نمی‌تواند تمام این بازی‌ها را درون یک پکیج کامل گرد هم بیاورد، اشتباه می‌کردید. با دانلود این پکیج‌ها، شما می‌توانید به دنیای کامل این فرنچایز دسترسی داشته باشید و تاریخچه غنی و لذت بخششان را با سخت افزارهای مدرن تجربه کنید. کنترل‌های بهینه نیز کار بازیکنان جدید را ساده کرده است.

سه بازی در داخل این پکیج آماده شده که هر کدام شامل دو نسخه مختلف می‌شوند. این شاید برای بسیاری از تازه واردان گیج کننده باشد. ولی با کمی مطالعه و گشت و گذار، به هدف این مجموعه‌ها پی خواهید برد. شما ماجراجویی‌های قهرمان داستان Lan Hikari و روبات وی، Mega Man را تجربه خواهید کرد. این دو شخصیت در طول هر بازی وارد مسابقاتی مختلف می‌شوند که باید با باس‌ها و چالش‌های فراوانی دست و پنجه نرم کنند. این مبارزات به عمیق روایت می‌افزاید و برای دیدن همه محتواهای آن به ساعت‌های متعدد تجربه و آزمون و خطا نیاز دارید. رابط کاربری بازی‌ها ارتقا یافته و بسیار ساده‌تر و شیک‌تر از قبل شده است.

سه بازی درون این پکیج شامل: Mega Man Battle Network 4 (در نسخه‌های Red Sun و Blue Moon)، Mega Man Battle Network 5 (در نسخه‌های Team ProtoMan و Team Colonel) و Mega Man Battle Network 6 (در نسخه‌های Cybeast Gregar و Cybeast Falzar) می‌شود. تمام این بازی‌ها روایت سنتی فرنچایز را حفظ کرده‌اند و تنها در گرافیک، کنترل‌ها، سادگی و گیم پلی تغییراتی ایجاد کرده‌اند. این مجموعه همچنین شامل گالری از تصاویر کمیاب، آزمایش‌های زمانی، چالش‌های ریمیکس با تابلوهای امتیازات آنلاین، پخش‌کننده موسیقی و کارت‌های اختیاری برای بهبود گیم‌پلی است.

بازی Mega Man Battle Network Legacy Collection Vol 2 بزرگ‌ترین پکیج ساخته شده بر اساس بازی‌های Mega Man است. مفاهیم به روز گیم پلی، داستان‌های جذاب و شخصیت‌های به یاد ماندنی آن را به یک تجربه بزرگ و فراموش نشدنی تبدیل کرده است. با اینکه برای درک داستان کامل این سری باید از اولین بازی شروع کنید، ولی همچنان ساعت‌ها محتوای بی نظیر برایتان فراهم شده است. اگر از طرف‌داران Mega Man یا تازه وارد به این مجموعه هستید، این مجموعه یک ماجراجویی ضروری است که بهترین‌های دنیای روباتیک و سرگرم کننده سری را به نمایش می‌گذارد. دانلود این پکیج بزرگ را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Mega Man 11 و Mega Man Zero/ZX Legacy Collection را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Mega Man Battle Network Legacy Collection Vol 2 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64 bit)
Processor: Intel Core i5-4460 3.4GHz or AMD FX-8300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 950 2GB or AMD Radeon RX 460 2GB
DirectX: Version 11
Sound Card: DirectSound compatible (DirectX 10 or later)
Additional Notes: No tests have been performed for hardware below the minimum requirements. We cannot guarantee the product will run properly on such hardware.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64 bit)
Processor: Intel Core i5-4460 3.4GHz or AMD FX-8300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 950 2GB or AMD Radeon RX 460 2GB
DirectX: Version 11
Sound Card: DirectSound compatible (DirectX 10 or later)

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The Battle Network is back! Get ready to jack in to the net to face off against deadly enemy programs in electrifying grid based battles, and search the net for rare and powerful BattleChips to build the ultimate deck of special moves!
The renowned Mega Man Battle Network series, which has expanded into anime and comics, is back in the Mega Man Battle Network Legacy Collection. Volume 2 includes six action packed games from both versions of Mega Man Battle Network 4 to both versions of Mega Man Battle Network 6, plus additional features like a gallery of illustrations and music! In addition, online play is supported!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.