دانلود بازی Floppy Knights برای PC
دانلود بازی Floppy Knights برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Floppy Knights برای PC

پارسی گیم 8 خرداد 1401 بدون دیدگاه
1,108 بازدید

دانلود بازی Floppy Knights برای کامپیوتر

بازی‌های کارتی بخش بزرگی از تاریخ سرگرمی انسان‌ها را تشکیل می‌دهند. پس طبیعی است که پس از معروف شدن صنعت گیم، بازی‌های کارتی جایگاه ویژه‌ای در میان این صنعت پیدا کنند. هر ساله شاهد ساخته شدن تعداد زیادی بازی کارتی در استایل‌ها و حالت‌های مختلفی هستیم. از عناوین عظیمی مانند Hearthstone گرفته تا حتی بازی‌های مستقل و جذاب‌ترین که امروز به یکی از آن‌ها می‌پردازیم. بازی Floppy Knights از استودیوی Rose City Games، یکی از بامزه‌ترین بازی‌های سال 2022 است. این بازی ترکیبی از گیم پلی بازی‌های کارتی با ژانر استراتژی نوبتی بوده که در هر دو مسیر نیز موفق است.

داستان بازی Floppy Knights حول شخصیت دختری به نام Phoebe می‌گذرد. وی که دارای یک دست روباتیک است، باید با استفاده از قدرت‌های ویژه‌اش، به مبارزه با هیولاهای محیطی پرداخته تا در نهایت بتواند با پول‌های جمع شده از این کار، خانه خود را خریداری کند. گیم پلی Floppy Knights شامل مکانیک‌های مبارزه استراتژی نوبتی با قابلیت جمع آوری کارت‌های مختلف است. هر کدام از این کارت‌ها نماینده یک شوالیه هستند که می‌توانید در میدان نبرد به کار بگیرید و با دشمنان مبارزه کنید. فراموش نکنید که پیش از ورود به هر نبرد، از کارت‌های ضروری برخوردار باشید، زیرا امکان شکست وجود دارد.

در زمینه گیم پلی، Floppy Knights باقابلیت‌های زیاد و سرگرم‌کننده‌اش خودنمایی می‌کند. سیستم جمع آوری کارت‌های بازی عمیق و پیچیده بوده و مبارزات نیز چیزی از سایر بازی‌های هم سبک کم ندارد. در رابطه با گرافیک هم باید بگوییم که با یکی از خیره کننده‌ترین بازی‌های سال در زمینه گرافیک کارتونی و فانتزی روبرو هستیم. موسیقی جلوه‌های صوتی بازی نیز در بهترین حالت ممکن قرار دارند. در مجموع می‌توان گفت که بازی Floppy Knights برای افرادی که عاشق عناوین سبک و سرگرم کننده کارتونی هستند، یکی از بهترین بازی‌های سال است. پس همین حالا به دانلود و تجربه آن بپردازید.

بازی Floppy Knights عنوانی در سبک نقش آفرینی نوبتی و کارت بازی است. شما کنترل شخصیتی را به دست می‌گیرید که باید سرزمین خود را از شر نیروهای خبیث نجات دهد. در این مسیر شاهد گیم پلی‌ای تاکتیکال با کلی ویژگی استراتژیک هستیم و اگر از طرف‌داران بازی‌های کارتی و فانتزی هستید، به شدت تجربه Floppy Knights را به شما توصیه می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Slay the Spire و Oaken را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Floppy Knights برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64 bit
Processor: Intel H81 core i3 4130T 2.90GHZ (dual core)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 4400
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: Floppy Knights does not require Floppy Disks to be played.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Hello there, humans. It is me, Carlton! Phoebe’s most trusted friend and super cool robot arm. I am here to tell you just a little bit more about Phoebe and her latest invention: Floppy Knights!
Who is Phoebe, you ask? She is a talented inventor with a mission: save up enough cash to finally move out of her parents’ place. There are plenty of odd jobs all over town but only one Phoebe – and that is where the Floppy Knights come in!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.