دانلود بازی Mega Man 11 برای PC
دانلود بازی Mega Man 11 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Mega Man 11 برای PC

پارسی گیم 29 آبان 1397 1 دیدگاه
14,694 بازدید

دانلود بازی Mega Man 11 برای کامپیوتر

Mega Man 11 جدیدترین نسخه از سری قدیمی Mega Man است که شما را دوباره به فضای دو بعدی خاطره انگیز این سری می‌برد. بازی از لحاظ گرافیکی، قوی‌تر از نسخه‌های پیشین است ولی تغییرات گرافیکی آن‌قدر زیاد نیست که ماهیت این سری را از بین ببرد. شما با بازی کردن Mega Man 11، یاد خاطره‌های نسخه‌های قبلی خواهید افتاد اما یک گیم‌پلی بهتر و سریع‌تر را نسبت به قبل تجربه می‌کنید. این بازی توسط Capcom ساخته و روانه‌ی بازار شده است.

بازی یک تجربه‌ی پلتفرمر قوی را به شما در یک گیم‌پلی دو و نیم بعدی، ارائه می‌دهد. محیط‌های بازی دو بعدی است که بخش پلتفرمر بازی را شبیه به نسخه‌های قبلی می‌کند. شما در نقش Mega Man باید جلوی Dr. Wily را بگیرید تا از تکنولوژی Double Gear استفاده نکند. در بازی هشت مرحله‌ی متفاوت، در مقابل ربات‌های قدرتمند Dr. Wily قرار بگیرید و آن‌ها را شکست دهید. هنوز حرکات کلاسیکی مثل Mega Buster و Slide در بازی وجود دارد و شما می‌توانید قدرت ربات‌های اصلی بازی را به دست آورید. قدرت جدیدی که در بازی اضافه شده است، Double Gear است که به شما دو قدرت Speed Gear و Power Gear را می‌دهد. Speed Gear به شما اجازه می‌دهد تا زمان را متوقف کنید و Power Gear به شما اجازه می‌دهد تا قدرت ضربات خود را افزایش دهید و آسیب جدی را به دشمنان خود برسانید. این قدرت‌ها در صورتی که زیاد از آن‌ها استفاده کنید، داغ می‌کنند و برای مدتی غیرقابل استفاده می‌شوند. وقتی که میزان سلامتی شما کم شود، می‌توانید هر دوی این قدرت‌ها را فعال کنید و ضربه‌ی سنگینی را به دشمن وارد کنید که مشکلات خاصی را در ادامه برای شما به وجود می‌آورد. بازی بخش‌های مختلفی به جز مأموریت‌های اصلی دارد و شما می‌توانید مهارت خود را در کامل کردن چالش‌های مختلف بازی تست کنید.

اگر از طرفداران سری Mega Man هستید، Mega Man 11 می‌تواند مدت زمان زیادی شما را سرگرم نگه دارد و تجربه‌ی جذاب و متفاوتی را از سری Mega Man را به شما ارائه دهد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 (64-bit required)
Processor: Intel Core i5-3470 3.20GHz or AMD equivalent or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 650
DirectX: Version 11

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 (64-bit required)
Processor: Intel Core i5-4460 3.20GHz or AMD equivalent or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 760
DirectX: Version 11

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Mega Man is back! The newest entry in this iconic series blends classic, challenging 2D platforming action with a fresh look. The stunning new visual style refreshes the series’ iconic colorfulness, combining hand-drawn environments with detailed, 3D character models. To save the day, the Blue Bomber must battle Robot Masters and take their powerful weapons for himself, which now changes the hero’s appearance with new levels of detail. The innovative new Double Gear system lets you boost Mega Man’s speed and power for a new twist on the satisfying gameplay the series is known for.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Daniel S,H

    مهمان

    یادش بخیر انیمیشن قشنگی بود!

    پاسخ دهید