هشتگ E3: انتظارات ما از بازی Ghost of Tsushima در E3 2018
یحیی رحیمی

هشتگ E3: انتظارات ما از بازی Ghost of Tsushima در E3 2018

یحیی رحیمی 20 خرداد 1397 بدون دیدگاه
972 بازدید

Ghost of Tsushima ابتدا در هفته بازی Paris 2017 معرفی شد. این بازی یکی از جدیدترین اختصاصی‌های سونی است و هیجان زیادی را پیرامون محیط جهان باز خود و همچنین وجود سامورایی‌های تاریخی برانگیخته است. برای آماده بودن در مورد آنچه سونی قرار است در کنفرانس خبری E3 خود بیان کند، هر آنچه در مورد Ghost of Tsushima می‌دانیم را جمع‌آوری کرده‌ایم و برای دوره آنچه در مورد بازی می‌دانیم با ما همراه باشید.

چه چیزهایی در مورد Ghost of Tsushima می‌دانیم؟

Ghost of Tsushimaاز زمان عرضه بازی Infamous: First Light در سال 2014، استدیو Sucker Punch Productions در تاریکی به سر برده است و هیچ‌گونه صحبتی از برنامه‌های آینده خود بیان نکرده است. سونی رد سال 2015 عنوان کرد که این استدیو در حال کار روی بازی جدیدی است. جزئیاتی در مورد بازی مشخص نبود و این هفته بازی پاریس سال 2017 بود که بالاخره Ghost of Tsushima را به‌عنوان یک اکشن با تم سامورایی معرفی کرد.

Ghost of Tsushima در جزیره‌ای به نام Tsushima دنبال می‌شود و داستان آن با حمله Mongol ها به ژاپن در سال 1294 میلادی شروع می‌شود. شما نقش یک سامورایی تنها را بازی خواهید کرد که درواقع یک قاتل به‌تمام‌معنا است. وظیفه او جنگیدن و بیرون کردن ارتش Mongol از خاک وطنش است. به نظر می‌رسد که بازی شما را به مکان‌های متفاوتی از Tsushima ببرد. این جزیره دارای روستانشینان زیادی است و جنگل‌های آن زیبایی خاصی به جزیره بخشیده است.

در آخر تیزر بود که قابلیت‌هایی همچون پرتاب بمب به‌سوی دینمان و همچنین سورپرایز کردن آن‌ها با حمله از هوا به نمایش گذاشته شد. سونی صحبت‌های بسیار کمی در مورد Ghost of Tsushima بیان کرده است و تریلر آن نیز به نیم سال پیش بازمی‌گردد. سونی دقیقاً راه God of War را پیش‌گرفته است و مایل به انتشار هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد بازی نیست.

چه چیزی از بازی برای E3 تائید شده است؟

سونی تائید کرده است که در E3 2018 صحبت‌های بیشتری در مورد Ghost of Tsushima خواهد کرد و این بازی یکی از تمرکزهای سونی در کنفرانس خبری خواهد بود. Ghost of Tsushima یکی از چهار بازی اعلام‌شده حاضر در کنفرانس سونی است و قرار است که عمق بیشتری از داستان را در کنار بازی‌های دیگری همچون Death Stranding، Spider-Man و The Last of Us Part II مشاهده کنیم.

Ghost of Tsushima

امیدوار دیدن چه چیزهایی از بازی را در E3 هستیم؟

تیزر اولیه تنها یک معرفی کوتاه از بازی و مکان‌هایی که قادر به کاوش آن خواهیم بود را نشان داد. در میان آن چندین مانور مبارزه نیز دیده شد اما کافی نبود. امیدواریم سونی برنامه‌هایی برای نمایش گیم پلی بازی در کنفرانس خبری خود داشته باشد. نمایش مثالی از روند بازی کردن مراحل نیز بسیار عالی خواهد بود. در مورد مبارزات نیز به دلیل آنکه بازی یک اکشن سامورایی است، انتظار داریم که Ghost of Tsushima دارای سیستم مبارزات تن‌به‌تن فوق‌العاده باشد. می‌دانیم که سامورایی‌ها به توانایی‌های خاص خود مشهور بوده‌اند. اما به نظر می‌رسد که شخصیت اصلی بازی تنها یک سامورایی شمشیرزن نیست و یک نینجا قاتل است. بازی دارای المان‌های مخفی‌کاری نیز هست و دوست داریم که در گیم پلی بازی تمامی این موارد گفته‌شده را مشاهده کنیم.

همچنین بسیار خوب خواهد بود اگر در مورد پشت زمینه بازی و تاریخ پشت آن نیز اطلاعاتی بشنویم و مطمئناً به جذابیت بازی و کنفرانس سونی اضافه خواهد کرد در آخر امیدواریم که تاریخ عرضه دقیق بازی نیز اعلام شود. البته باوجود بازی‌های بزرگی همچون God of War و Detroit: Become Human، سونی این بازی را در موج بعدی عرضه خواهد کرد.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.