death stranding
یحیی رحیمی

هیدئو کوجیما: بازی Death Stranding حس تنهایی را به شما منتقل خواهد کرد

یحیی رحیمی 25 شهریور 1398 بدون دیدگاه
720 بازدید

به لطف گیم پلی ها و توضیحات کوجیما حالا اطلاعات زیادی از بازی Death Stranding در دست داریم و می دانیم که این بازی در واقع چه داستانی پشت خود دارد. تجربه بازی فوق العاده خاص است و به نوعی هیچ بازی مشابه این ساخته نشده است و قطعا صحبت های کوجیما که این برای خودش یک ژانر جدید است، کاملا درست است. شاید بعضی بگویند که محیط بازی خالی و بدون محتوا است اما در وافع زیبا و تنهاست.

اخیرا هیدئو کوجیما در حساب توییتر خود از حس و حالش در مورد بازی گفته است. او گفته است که بازی Death Stranding باعث خواهد شد که احساس تنهایی کنید و محیط آن نیز آنقدر زیباست که تحت تاثیرش قرار خواهید گرفت:

Death Strandinghideo kojima بازی است که هنگام تجربه آن حس تنهایی خواهید کرد. محیط اطراف بسیار زیبا و البته چالش برانگیز است. در یک سو حس ترس القا می شود و در سوی دیگر نیز بازی تاریک و ترسناک است و به شما استرس وارد خواهد کرد. برای همین است که یک اتاق شخصی مورد نیاز است.

همچنین یکی از توسعه دهندگان گفته است که او از خواندن مطالب در آن اتاق خصوصی و همچنین گوش دادن به موسیقی لذت برده است و اینکه می توان خود مسیر رفت را مشخص کرد جالب است و این طور می شود از نبردها جلوگیری کرد. کوجیما نیز در جواب گفته است که اگر آنقدر اعتماد به نفس دارید که بدون سلاح و تنها از کوه و دشت بالا بروید، این کار را انجام دهید اما فوق العاده کار سختی دارید و شرکت در نبردها روند بازی را کوتاه تر می کند. او گفته است که این یک بازی جهان باز کاملا متفاوت و جدید است.

یک سری موجودات فرازمینی به نام BT در بازی وجود دارند که ترسناک هستند و برای همین باید مدتی در اتاق به استراحت پرداخت. همچنین می شود از بغل این موجودات رد شد یا اینکه خود را برای نبردی سخت آماده کرد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.