بازی Star Wars Jedi 3
یحیی رحیمی

ساخت بازی Star Wars Jedi 3 تائید شد

یحیی رحیمی 2 مهر 1402 بدون دیدگاه
151 بازدید

استودیو خوش‌نام ریسپاون تابه‌حال دو بازی داستانی از جنگ ستارگان تولید کرده است که هر دو موردپسند طرفداران قرار گرفته است. بازی Jedi Fallen Order و دنباله آن به نام Jedi Survivor در دسترس هستند و طبق گفته صداپیشه و بازیگر شخصیت اصلی، ساخت بازی سوم نیز در جریان است. کامرون موناگان، بازیگر نقش کال کستیس تائید کرد که Star Wars Jedi 3 ساخته می‌شود. او جزئیاتی در مورد این اثر به زبان نیاورد و به نظر می‌رسد که شاهد تکمیل سه‌گانه در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود.

در صورتی که ساخت بازی سوم امسال آغاز شده باشد، آنگاه می‌توانیم در مورد تاریخ عرضه آن گمانه‌زنی کنیم. فاصله بین دو بازی اول و دوم، حدود چهار سال بود. در صورتی که این اتفاق تکرار شود، آنگاه باید بازی سوم در سال 2027 به دست طرفداران برسد. البته گفتنی است ساخت بازی Jedi Survivor با سرعت خیره‌کننده‌ای صورت گرفت. استیگ آسموسن، کارگردان بازی در مصاحبه‌ای تائید کرد که آن‌ها تولید بازی را دو ساله تمام کرده‌اند و از این لحاظ رکورد زده‌اند. البته رکورد آن‌ها چندان به چشم نیامد، زیرا هنوز هم مشکلات بزرگ بازی مانند افت فریم و استاتر رفع نشده‌اند.

با توجه به آنکه آسموسن، کارگردان و خالق بازی هفته گذشته از استودیو ریسپاون جدا شد، مشخص نیست که کارگردانی Star Wars Jedi 3 بر عهده چه کسی است. ممکن است بازی سوم حتی به دلیل جدایی آسمسون لغو شود یا اینکه شاهد تغییرات ویژه‌ای در این بازی باشیم. دلیل جدایی وی مشخص نیست و به‌خصوص حال که بازی سوم تائید شده است، جدایی او تأثیرگذار خواهد بود. آسموسن کارگردان بازی God of War 3 بود و سبک طراحی مخصوص به خود را دارد.

بازی Star Wars Jedi 3ساخت بازی Star Wars Jedi 3

گفتنی است بازی سوم این سری بدون شک برای کنسول‌های جدید منتشر خواهد شد. PS4 و Xbox One به یک خاطره تبدیل می‌شوند و ممکن است حتی بازی سوم برای انتشار در نسل دهم کنسول‌ها آماده شود. فایل‌های فاش‌شده مایکروسافت نشان داد که کنسول بعدی این شرکت در سال 2028 عرضه می‌شود. این نشان می‌دهد که حدود پنج سال تا پایان نسل باقی مانده است. باید دید که توسعه بازی چطور پیش می‌رود و چه زمانی به پایان می‌رسد.

خبر ساخت بازی Star Wars Jedi 3 توسط کامرون موناگان اعلام شده است. او بازی خیره‌کننده‌ای در هر دو اثر منتشرشده به‌جا گذاشته است و یکی از دلایلی است که این اثر موفقیت‌آمیز بود. طرفداران جنگ ستارگان معتقدند که الکترونیک آرتز می‌تواند بهترین سه‌گانه جنگ ستارگان را بسازد و برای همیشه این سری را ماندگار کند. نظر شما چیست؟ آیا از بازی سوم استقبال می‌کنید؟

منبع: ComicBook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.