دانلود بازی Lempo برای PC
دانلود بازی Lempo برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Lempo برای PC

پارسی گیم 29 شهریور 1402 1 دیدگاه
8,137 بازدید

دانلود بازی Lempo برای کامپیوتر

Lempo یک بازی ترسناک اتمسفریک و روان‌شناختی است که از ملیله‌های غنی اساطیر کشور فنلاند الهام می‌گیرد. در این تجربه ترسناک همه‌جانبه، بازیکنان به جای پائول قدم می‌گذارند، یک کارگر معمولی که به طور غیرمنتظره‌ای خود را در اعماق دلهره آور Metsänpeitto، دنیای ماورایی و افسانه‌ای، گرفتار می‌یابد. برای زنده ماندن و بازگشت به زندگی مسالمت آمیز خود، پل باید در این دنیای پیچیده حرکت کند، پازل‌های معمایی را حل کند و داستان کسانی را که در دام این جنگل بدخواه پیش از او افتاده بودند، کشف کند. در هسته Lempo، پس‌زمینه دلهره‌آور اساطیر فنلاند قرار دارد. در اینجا، مرزهای منطق محو می‌شود و بازیکنان ممکن است با موجوداتی روبرو شوند که تخیل را به چالش می‌کشند. قطعاً با یک بازی ترسناک خاص و درجه یک طرف هستیم.

قلب بازی در اکتشاف Metsänpeitto نهفته است، جنگلی تاریک و اسرارآمیز مملو از رازهای پنهان و سایه‌های شوم. بازیکنان با داشتن یک فندک و چراغ قوه مطمئن، مسیر خود را در حالی که محیط‌های مملو از آیتم‌هایی برای کشف و معماهایی برای حل را طی می‌کنند، روشن می‌کنند. با این حال، عجله می‌تواند دلیل سقوط شما در این قلمرو شرورانه باشد، زیرا حرکت خیلی سریع ممکن است منجر به گم شدن غیر قابل برگشت شود. قطب نما تبدیل به یک طناب نجات می‌شود و بازیکنان را به سمت مسیر فرارشان هدایت می‌کند و در عین حال از تسلیم شدن آنها در برابر چنگال بی امان جنگل جلوگیری می‌کند. در طول راه، آنها با روح‌های اثیری روبرو می‌شوند که سرنخ‌های حیاتی برای درک اسرار Metsänpeitto دارند. پس تجربه این بازی مخوف را از دست ندهید.

Lempo یک تجربه ترسناک روان‌شناختی نفس گیر است که عناصر اسطوره‌شناسی فنلاندی، کاوش و حل معما را ترکیب می‌کند تا روایتی مهیج خلق کند که مدت‌ها پس از فرار از چنگ Metsänpeitto، بازیکنان را آزار می‌دهد. جرئت می‌کنید وارد این جنگل وحشتناک شوید و با وحشتی که در اعماق آن در انتظار است روبرو شوید؟ پس سریعاً این بازی را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Outlast Trials و Someday Youll Return Directors Cut را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Lempo برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10/11 64 bits
Processor: Intel® Core i5-8400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Direct X 11.0 compatible video card with 3GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 14 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10/11 64 bits
Processor: Intel® Core i5-8400
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Direct X 12.0 compatible video card with 6GB VRAM
DirectX: Version 12
Storage: 14 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

“Sometimes you get truly lost. That’s when you call someone, and they send rescue people to get you. But what if they can’t find you? What if you are so lost, it is impossible for them to find you. Do you believe in fantasy worlds? I didn’t either. Until I found myself in one.”
Lempo is a psychological horror game inspired by Finnish mythology in which you play as Paul, your casual 9 to 5 guy, lost in a forest after his day of work. Uncover stories of people who were trapped in Metsänpeitto before. Make use of what little items you come by to find out what’s happening in this eerie place and go back to your peaceful life before this malevolent forest consumes you.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    یونس

    مهمان

    با تنها 30 قانیه پلی جذب بازی شدم!
    و اینکه یک سوال حجم بازی بعد از نصب 8گیگ خورده ای باید باشه یا 14؟

    پاسخ دهید