دانلود بازی The Outlast Trials برای PC
دانلود بازی The Outlast Trials برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Outlast Trials برای PC

پارسی گیم 17 خرداد 1402 39 دیدگاه
32,808 بازدید

دانلود بازی The Outlast Trials برای کامپیوتر

سری Outlast یک فرنچایز ترس و بقا مشهور است که به دلیل گیم پلی نفس گیر و وحشتناک خود شهرت زیادی به دست آورده است. این سری بازی که توسط استودیوی Red Barrels ساخته شده است، بازیکنان را در نقش روزنامه نگاران تازه کاری قرار می‌دهد که خود را در موقعیت‌های کابوس وار و خطرناک می‌بینند. در بازی اول، بازیکنان باید اطلاعاتی در مورد آزمایش‌های غیراخلاقی در تیمارستان Mount Massive دریافت کرده و در بازی دوم نیز قهرمان جدیدی به دنبال همسر گمشده خود، وارد روستایی تاریک و مرموز می‌شود که شامل فرقه‌های مذهبی خطرناکی می‌شود. حال نوبت نسخه تازه‌ای از سری رسیده است.

از بهترین بازی‌های ترسناک سال

The Outlast Trials جدیدترین قسمت هیجان انگیز و به شدت ترسناک از فرنچایز Outlast است که به تازگی توانسته در میان بازار شلوغ آثار ترسناک سال 2023، سروصدای زیادی به پا کند. داستان این بازی که در دوران جنگ سرد اتفاق می‌افتد، بازیکنان را با شرکت در آزمایش‌های سادیسمی که توسط شرکت Murkoff انجام می‌شود، به سفری وحشتناک می‌برد. محیط اتمسفریک و طراحی صدای وهم انگیز باعث ایجاد حس ترسی می‌شود که تا مدت‌ها با بازیکنان مانده و آن‌ها را رها نخواهد کرد و چه از گیمرهای قدیمی ژانر وحشت باشید و چه مخاطبانی کاملاً جدید، شما را به میزان زیادی وحشت زده خواهد کرد.

امکان بازی به صورت گروهی

چیزی که از دیگر بازی‌های سری و در کل ژانر وحشت متمایز می‌کند حالت چند نفره گروهی آن است. حالت چند نفره مشارکتی بازی لایه جدیدی از تنش و هیجان را اضافه می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با دوستان خود تیم شوند تا آزمایش‌های کابوس وار را با هم انجام دهند. جنبه کار تیمی تجربه کلی را افزایش می‌دهد، زیرا ارتباط و هماهنگی برای بقا بسیار مهم است. با این وجود بازی از حالت تک نفره‌ای مانند آثار قبلی سری هم پشتیبانی می‌کند که البته به واسطه افزایش درجه سختی و هوش مصنوعی دشمنان، چالش‌های زیادی را برایتان ایجاد خواهند کرد. این بازی بدون شک برای افراد مبتدی این ژانر ساخته نشده است.

چالش‌های فراوان و درگیرکننده

سری بازی‌های Outlast به خاطر محیط‌های تنگ و تاریک، ترس‌های لحظه‌ای و تأکید بر وحشت روان‌شناختی معروف است. بازیکنان برای زنده ماندن در برخورد با دشمنان و حل معماها باید به مخفی کاری، فرار و مدیریت منابع تکیه کنند. این بازی‌ها در غوطه‌ورکردن بازیکنان در حالت دائمی ترس و تعلیق، با تمرکز بر ارائه یک تجربه ناراحت کننده و تیره عالی عمل می‌کنند. این موضوع شامل جدیدترین نسخه سری نیز بوده و حتی می‌توان گفت که با بهترین قسمت فرنچایز طرف هستیم. با این حال از نظر داستانی شاهد تجربه‌ای کاملاً متفاوت از دو بازی قبلی هستیم و نباید انتظار ادامه یافتن آن ماجراها را در این اثر داشته باشید.

محیط‌های ترسناک و اتمسفریک

The Outlast Trials به طور مؤثر از محیط‌های تاریک و کلاستروفوبیک خود برای ایجاد تعلیق و خلق لحظات به یاد ماندنی استفاده می‌کند. تنوع پازل‌ها و چالش‌ها گیم پلی را جذاب نگه می‌دارد و تضمین می‌کند که بازیکنان به طور مداوم مورد آزمایش قرار می‌گیرند. به طور کلی، The Outlast Trials یک تجربه ترس و بقای گیرا و نفس گیر است. این بازی با حالت جدید گیم‌پلی گروهی‌اش، المان تازه‌ای به فرنچایز ارائه می‌کند و ماجراجویی پر آدرنالین را به ارمغان می‌آورد که باعث می‌شود بازیکنان در سراسر دنیا تجربه‌ای فراموش نشدنی را کسب کنند. تجربه این اثر به تمامی عاشقان ژانر وحشت شدیداً توصیه می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Stay Out of the House و Outlast 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Outlast Trials برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-3770 or AMD Ryzen 5 1400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650 Ti, 2 GB or Radeon R7 360, 2 GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 40 GB available space
Additional Notes: Low 720p @ 30 FPS, DX11, Ray Tracing OFF

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: WIndows 10
Processor: Intel Core i7-6700K or AMD Ryzen 5 2600X
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1660, 6 GB or AMD Radeon RX Vega 56, 8 GB
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 40 GB available space
Additional Notes: High 1080p @ 60 FPS, DX12, Ray Tracing OFF

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Red Barrels invites you to experience mind-numbing terror, this time with friends. Whether you go through the trials alone or in teams, if you survive long enough and complete the therapy, Murkoff will happily let you leave… but will you be the same?
Set in the era of the Cold War, human guinea pigs are involuntarily recruited by the good folks at the Murkoff Corporation to test advanced methods of brainwashing and mind control. In a world of distrust, fear, and violence, your morals will be challenged, your endurance tested, and your sanity crushed. All in the name of progress, science, and profit.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 19.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.2 از میانگین رای 11 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 39 دیدگاه
  • Avatar

    Mohammad

    مهمان

    سلام ممنون از سایت خوبتون
    ادمین جان یه سوال
    به اینترنت وصل میشه که بشه آنلاین بازی کرد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ofonat

    مهمان

    من لانچر رو اجرا میکنم آپیک گیم باز میشه ولی بازی ران نمیشه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Ofonat

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز بازی رو خریداری کردید؟

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 39 دیدگاه