Resident Evil 4 Remake آیفون 15
یحیی رحیمی

اولین تصاویر از نسخه آیفون 15 بازی Resident Evil 4 Remake

یحیی رحیمی 23 شهریور 1402 11 دیدگاه
10,134 بازدید

دو بازی Resident Evil 4 Remake و Resident Evil Village برای گوشی جدید آیفون 15 پرو معرفی شدند. تراشه جدید شرکت اپل قدرت گرافیکی لازم برای اجرای بازی‌های تراز اول روی گوشی‌های قدرتمند جدید را دارد. اپل به دنبال تغییر رویکرد موبایل گیمینگ است و بدون نیاز به یک کنسول یا تلویزیون، رقابت تازه‌ای برای کنسول‌های دستی آفریده است. تصاویر تازه‌ای از نسخه آیفون 15 پرو بازی رزیدنت اویل 4 منتشر شده است و نشان می‌دهد که چطور این بازی روی گوشی موبایل اجرا می‌شود.

چندین بازی تراز اول از جمله اساسینز کرید میراژ و Death Stranding هم در نیمه اول سال 2024 برای آیفون 15 پرو و مدل پرو ماکس منتشر می‌شوند. این بازی‌ها برای آیپد‌ و مک جدید هم در دسترس قرار می‌گیرند. شرکت اپل روی زمینه گیمینگ سرمایه‌گذاری کرده است و می‌خواهد با تراشه‌های جدید، بازار ویدیوگیم را تکان دهد. تصاویر جدید نشان می‌دهند که گرافیک بازی Resident Evil 4 Remake روی آیفون 15 پرو مشابه نسخه کامپیوتر است و از لحاظ گرافیکی، تغییر زیادی نمی‌بینم. نکته قابل‌توجه آن است که بازی توسط سخت‌افزار گوشی اجرا می‌شود و خبری از کلاود گیمینگ و انتقال تصویر از طریق اینترنت نیست.

بازی‌های پورت‌شده به دو صورت قابل تجربه خواهند بود. می‌توان از صفحه لمسی استفاده کرد و با آیکون‌های روی صفحه، بازی را کنترل کرد. این آیکون‌ها چندان موردتوجه قرار نگرفتند و بسیاری نوشتند که تجربه بازی به این شکل، سرگرم‌کننده نیست. واضح است که صفحه‌نمایش کوچک آیفون و کنترل بازی با صفحه لمسی، تجربه خوبی برای کاربر نمی‌سازد. البته امکان کنترل بازی‌ها از طریق دسته‌های بلوتوثی وجود دارد. می‌توان یک دسته را به آیفون چسباند و مشابه کنسول دستی از آن استفاده کرد.

Resident Evil 4 Remake آیفون 15نسخه آیفون 15 پرو بازی Resident Evil 4 Remake

طبق اطلاعات منتشرشده، بازی رزیدنت اویل 4 امکان انتقال فایل ذخیره از دیگر پلتفرم‌ها را دارد. می‌توان یک بار بازی را خرید و روی دیگر دستگاه‌های اپل استفاده کرد. همچنین فایل‌های ذخیره نیز از کامپیوتر به اپل انتقال پیدا می‌کنند. شرکت اپل به علاقه‌مندان اجازه تجربه رایگان دقایق اول بازی‌ را می‌دهد و پس از تست و بررسی، می‌توان آن را خریداری کرد. سؤال بزرگ، میزان فریم‌ریت و همچنین وضوح تصویر است که رسانه IGN، اطلاعات تازه‌ای به دست آورده است.

IGN تائید کرد که بازی‌های رزیدنت اویل با 30 فریم در ثانیه روی آیفون 15 پرو اجرا می‌شوند و اینکه گرافیک بازی طبق نظر آن‌ها خوب بوده است. ناشران بازی هنوز اطلاعات کافی در اختیار علاقه‌مندان قرار نداده‌اند و باید منتظر خبرهای بیشتر ماند. نظر شما چیست؟ آیا خرید بازی‌های تراز اول برای آیفون 15 پرو هزار دلاری نسبت به استیم دک و دیگر کنسول‌های دستی صرفه اقتصادی دارد؟

منبع: ComicBook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 11 دیدگاه
  • Avatar

    حبیب

    مهمان

    فقط امیدوارم جنگ بین آیفون و کنسول رو راه نندازن??

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محسن

    مهمان

    نه….نِه….نه وژدانا نیاید مقایسه گوشی با کنسول رو راه بندازین.. موبایل یا تبلت یا هرچی…هرچی قوی و گیمینگ و خفن باشه… مثل یه شوخیه در مقابل کنسول یا سیستمهای خونگی… دوست عزیزی هم که میگه بازی توی مترو یا سر کار…اگه میخوای شارژت همون یکی دو ساعت اول صبح سر بکشه ، میشه… بعد اگه قصدت گیمه نرو خدا ملیون بده آیفون… همون شیاومی پوکو ایکس تری پرو بگیر مفت و پر قدرت حالشو ببر

    پاسخ دهید
  • Avatar

    داوود

    مهمان

    تو ایران نمیصرفه به قصد بازی کردن بخوای بری سراغش،با پولش یه PS5 با یه تلویزیون 4k منطقی تره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رهام

    مهمان

    اصلا کنسول یه حس و حال دیگه ای داره اگه دقت کنید تمام دکمه های پلی‌استیشن روی آیفون دیجیتالی هستش و زیاد چنگی به دل نمیزنه در کل بخوام بگم کنسول بازی همیشه از لحاظ گیمینگ ۱۰ برابر جلوتر از گوشی وایستاده و هیچ وقت گوشی نمیتونه جای کنسول بازی یا پی سی رو بگیره

    پاسخ دهید
    • Avatar

      علی در پاسخ به رهام

      مهمان

      درست میگی اما کنسول و نمیشه سر کار برد تو مترو یا اتوبوس برد پس a17 pro می تونه نیاز یک گیمرو برطرف کنه بیرون از خونه و اگر نه من نظرم اینه هیچی موس و کیبورد نمیشه چه برسه کنسول

    • Avatar

      Lilxpayne در پاسخ به رهام

      مهمان

      علی تو میخوای ببری سرکار میتونی از نینتندو که ۸ میلیونها تا کنسول دستی استیم دک ۲۰ میلیون بهش راگ الای ۳۰ ۴۰ میلیون لیژن گو ۶۰ میلیون وان ایکس پلیر که خدای کنسول دستی هاست ۱۳۰ میلیون بدی ویندوزی هم هست ویندوز ۱۱ برنامه اندرویدی هم اجرا می‌کنه پس قابلیت های موبایل هم دارن بجای ۳۰ فریم با هاد پی اس پی با دسته خود کنسول ۱۲۰ فریم بازی می‌کنی بهتر نیست؟

  • Avatar

    امیر ضا اهنگری

    مهمان

    نمی‌دونم چرا تو آیپد این کارو نمیکنن بعد میان آیفون مثل یه کنسل بازی درمیارن

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سیاوش

    مهمان

    کنسول بهتره

    پاسخ دهید
    • Avatar

      مهدی در پاسخ به سیاوش

      مهمان

      هیچی لذت کنسول اون هم با تلوزیون اینچ بالا رو نداره

    • Avatar

      علی در پاسخ به سیاوش

      مهمان

      کنسول نمیشه بیرون برد تو مترو برد تو ماشین برد

  • Avatar

    Haji

    مهمان

    گرونه????

    پاسخ دهید