دانلود بازی Trine 5 A Clockwork Conspiracy برای PC
دانلود بازی Trine 5 A Clockwork Conspiracy برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Trine 5 A Clockwork Conspiracy برای PC

پارسی گیم 21 شهریور 1402 بدون دیدگاه
3,096 بازدید

دانلود بازی Trine 5 A Clockwork Conspiracy برای کامپیوتر

Trine 5 A Clockwork Conspiracy جدیدترین قسمت از سری محبوب Trine است که یک ماجراجویی 2.5 بعدی جذاب و خیره کننده را ارائه می‌دهد. این بازی بر اساس موفقیت نسخه قبلی خود، Trine 4 The Nightmare Prince، بازیکنان را با دنیایی مسحورکننده پر از پازل‌های مبتنی بر فیزیک، مبارزات چالش برانگیز و داستانی جذاب آشنا می‌کند. مبارزات بازی در مقایسه با نسخه قبلی خود سخت‌تر شده است و شامل باس فایت‌های چند مرحله‌ای می‌شود که مهارت‌ها و کار تیمی شما را آزمایش می‌کند. Trine 5 تمرکز اصلی خود را بر روی پازل‌های فیزیک حفظ می‌کند، اما این بار، عناصر جدیدی مانند هوا، نور، آهن ربا و الکتریسیته را معرفی می‌کند که تجربه حل پازل را بیشتر می‌کند. حالت چند نفره نیز به تجربه گروهی این بازی عمق می‌بخشد.

در این سفر جادویی، بازیکنان کنترل سه شخصیت منحصر به فرد را به دست می‌گیرند: آمادئوس جادوگر، زویا دزد و پونتیوس شوالیه. هر شخصیت مجموعه‌ای از مهارت‌های خود را به میز می‌آورد و یک تجربه گیم پلی پویا را ایجاد می‌کند. به‌عنوان‌مثال، آمادئوس اکنون می‌تواند گرانش را معکوس کند و راه‌حل‌های خلاقانه پیمایش را امکان پذیر کند. زویا با استفاده از تیرهای کمانه، لایه‌ای از استراتژی را به تیراندازی با کمان خود اضافه می‌کند و پونتیوس توانایی استفاده از شمشیر پرتابی را به دست می‌آورد و نقاط لنگر جدیدی برای عبور از مراحل پیچیده بازی ایجاد می‌کند. با پیشروی در بازی و تکمیل مأموریت‌ها، امتیازات تجربه کسب می‌کنید که می‌توان از آن برای باز کردن توانایی‌های بیشتر برای هر شخصیت استفاده کرد و به گیم‌پلی لذت بیشتری داد.

Trine 5 A Clockwork Conspiracy فرمول برنده سری خود را از پازل‌های قانع کننده، مبارزات پیچیده و گرافیک بی عیب و نقص حفظ می‌کند. با یک کمپین جدید، مجموعه‌ای از توانایی‌های آشنا و گزینه‌ای برای چند نفره، هم طرف‌داران قدیمی و هم تازه واردان به طور یکسان از این بازی خارق‌العاده لذت خواهند برد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Trine 4 The Nightmare Prince و Trine 3 The Artifacts of Power را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Trine 5 A Clockwork Conspiracy برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10/11
Processor: Intel Core i7-2600K 3.40GHz or Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD Radeon R9 280
DirectX: Version 11
Storage: 16 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10/11
Processor: Intel Core i7-7700K 4.20 GHz or Ryzen 5 360
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB or AMD RX 580
DirectX: Version 11
Storage: 16 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Trine 5: A Clockwork Conspiracy will take Amadeus the Wizard, Zoya the Thief, and Pontius the Knight on their most action-packed journey yet! With their reputations tarnished, loved ones in danger, and their own magical powers at stake, the Heroes of Trine must reunite to push back a fearsome Clockwork army and bring peace and justice to the land! Traverse breathtaking 2.5D landscapes in Trine’s deepest and visually richest chapter to date, with an all new cast of characters – some friends, some foes, but all unforgettable.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 15.9 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.