دانلود بازی Opus Echo of Starsong برای PC
دانلود بازی Opus Echo of Starsong برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Opus Echo of Starsong برای PC

پارسی گیم 4 آذر 1400 بدون دیدگاه
2,759 بازدید

دانلود بازی Opus Echo of Starsong برای کامپیوتر

یکی از سری‌های جذاب و داستان محور در بازی‌های ویدیویی، سری بازی‌های Opus بوده که توسط تیم کوچکی در استودیو SIGONO ساخته شده است. هر شماره از این بازی‌ها، روایتی جذاب، عمیق و سرگرم‌کننده را در دل خود جای داده‌اند و گیم پلی هر کدام در سبک متفاوتی طراحی شده است. اگر می‌خواهید چند بازی جذاب داستان محور و سرگرم‌کننده تجربه کنید، این سری بهترین گزینه است. بازی Opus Echo of Starsong یکی از زیباترین شماره‌های سری بوده که تمرکز بیشتری بر حل معماها دارد و گیم پلی‌اش با نوای موسیقی آمیخته شده است.

داستان بازی در مورد موسیقی و نوایی است که از سمت شهاب‌سنگ‌ها شنیده می‌شود. این نوای مرموز Starsong نام داشته و به دلیل قدرت نهفته‌ای که دارند، به مرکز هرج‌ومرج در کهکشان تبدیل شده‌اند. دختری به اسم Eda می‌تواند تمام این نوای مرموز را شنیده و چیزی مشابه را هم از دهانش تولید کند. مرد جوانی به اسم Jun مسیر زندگی‌اش با این دختر برخورد می‌کند و در کنار هم، برای حل کردن معماها و رازهای افسانه‌ای، عازم سفری پرمخاطره و جذاب به کهکشان می‌شوند.

کنترل این دو شخصیت در بازی در دستان شما قرار می‌گیرد. Eda توسط شنیدن صدای شهاب‌سنگ‌ها می‌تواند مسیریابی کند و سفینه فضایی شما را به سمت درستی ببرد. Jun از طرف دیگر برای گشت‌وگذار در شهاب‌سنگ‌ها و پیدا کردن منشأ Starsong عازم می‌شود و گشت‌وگذار و حل کردن معماها را بر عهده می‌گیرد. در طول مسیر، کاراکترهای جذاب زیادی را ملاقات خواهید کرد که برخی از آن‌ها مایل به همراهی شما می‌شوند. گیم پلی مملو از معماهای مختلف و موانعی بوده که باید با کمک هر دو شخصیت، از پس آن‌ها برآیید. دنیای فانتزی و جذاب بازی به‌قدری زیبا و وسیع است که ساعت‌ها شما را سرگرم خودش می‌کند و در کنار این مورد، داستانی احساسی و عمیق را هم می‌شنوید، داستانی مملو از موسیقی شهاب‌سنگ‌ها!

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Lake و A Plague Tale: Innocence را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Opus Echo of Starsong با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-2300 | AMD FX-4350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 570, 1 GB | AMD Radeon HD 7850, 2 GB
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: 100% DirectX 11 compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: intel i7-7700 / AMD Ryzen 5 3500
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 560 4GB / Nvidia GTX 950 2GB
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: 100% DirectX 11 compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Echo of Starsong is a narrative puzzle adventure game.Asteroids emitting a sound known as “Starsongs” have become the center of conflict for the immense power they hold. Determined to claim asteroids of his own, a young man ventures out with a girl who can imitate starsongs, lending her voice to unravel an ancient myth deep in the heart of space.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.