انتشار بازی NBA 2K24
ارحام ادبخواه

انتشار بازی NBA 2K24 با انتقادات شدید همراه شد

ارحام ادبخواه 20 شهریور 1402 2 دیدگاه
1,012 بازدید

شرکت 2K در ادامه خراب کردن شبیه‌ساز بسکتبال خود، کاری کرد تا انتشار بازی NBA 2K24 و محتویات آن حسابی مورد انتقاد قرار بگیرد. تیم سازنده یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های حالت MyCareer را از بازی حذف کرده تا طرفداران از این موضوع حسابی به ستوه بیایند.

در حال حاضر تنها چند روز از انتشار NBA 2K24 می‌گذرد و در همین مدت محدود، با انتقادات و اعتراضات متعددی همراه شده است. اول از همه بحث حجم فوق‌العاده زیاد بازی برای گیمرها اذیت کننده بود و بعد از آن، عدم عرضه نسخه نسل نهمی برای رایانه‌های شخصی. به عبارتی دقیق‌تر، کاربران نسخه پی سی امکان دسترسی به نسخه پیشرفته و بهبود یافته مخصوص پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس ندارند. در عوض، آن‌ها باید به سراغ نسخه نسل هشتمی بروند که از بسیاری از قابلیت‌های گرافیکی محروم است.

در ادامه این بحث‌ها و هجمه‌ها به وجود آمده، متوجه یک موضوع دیگر نیز شدیم. شرکت 2K بخش داستانی بازی NBA 2K24 را از بخش MyCareer حذف کرده که در نوع خود جای تعجب دارد؛ آن هم در حالی که آن‌ها از محبوبیت فوق‌العاده زیاد این بخش آگاه بودند. اما حالا دیگر خبری از بخش داستانی نیست و بخش MyCareer، صرفا شما را در نقش یک بازیکن قابل شخصی‌سازی قرار می‌دهد که باید با استفاده از او پیشرفت کنید و پله‌های ترقی را پشت سر بگذارید.

شرکت 2K و استودیو Visual Concepts هیچ وقت به طور رسمی از فقدان این بخش در نسخه نسل هشتمی بازی صحبت نکردند. از آنجایی هم که کاربران رایانه‌های شخصی به نسخه نسل هشتمی دسترسی دارند، قادر به تجربه این بخش داستانی نخواهند بود. همین موضوع و عدم اطلاع رسانی درست، گیمرها را حسابی خشمگین کرده تا همگی نسبت به تصمیم سازندگان به اعتراض بپردازند.

انتشار بازی NBA 2K24

بازی NBA 2K24 شامل بخش داستانی نمی‌شود

حال مشخص نیست که هدف شرکت 2K Sports از این تصمیم‌ها چیست. آن‌ها اگر کوچک‌ترین نگاهی به نظرات موجود در شبکه‌های اجتماعی خود بیندازد خیلی سریع متوجه بسیاری از مشکلات خواهند. اما ظاهرا آن‌ها به غیر از پول به چیز دیگری اهمیت نمی‌دهند و با گذشت سال‌ها، هیچ وقت برای حل مشکلات شبیه‌ساز بسکتبال خود تلاش نکردند. این موضوع با انتشار بازی NBA 2K24 هم ادامه می‌یابد تا مجموعه مورد بحث از همیشه منفور و منفورتر شود.

هرچند که این بازی از گرافیک و جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ای در نسخه نسل نهمی برخوردار بوده و از همیشه پیشرفته‌تر به نظر می‌رسد، شرکت 2K با این تصمیم‌ها در حال خراب کردن شبیه‌ساز بسکتبالی خود است. حال صرفا باید صبر کرد و منتظر واکنش‌های بیش‌تر از سوی توسعه دهنده‌ها، گیمرها و منتقدها بود.

نظر شما در این باره چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    بخاطر اینکه بسکتبال خیلی رو جلوع ه ها کار میکنن روی ۵۰۰ بازیکنان nba حسابی کار کردند

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رضا

    مهمان

    بازی های فوتبال با اون همه بازیکن در حدود ۵۰ گیگ حجم دارن، بسکتبال با یک دهم بازیکن حداقل ۱۵۰ گیگ. چیزی نمیشه گفت واقعا ???

    پاسخ دهید