دانلود بازی NBA 2K16 برای PC,دانلود بازی NBA 2K16 برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی NBA 2K16, دانلود بازی بسکتبال 2016 برای کامپیوتر,دانلود بازی nba 2k16
دانلود بازی NBA 2K16 برای PC,دانلود بازی NBA 2K16 برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی NBA 2K16, دانلود بازی بسکتبال 2016 برای کامپیوتر,دانلود بازی nba 2k16 پارسی گیم

دانلود بازی NBA 2K16 برای PC

پارسی گیم 8 تیر 1395 51 دیدگاه
38,428 بازدید

دانلود بازی NBA 2K16 برای کامپیوتر

کمپانی 2K Sports هر سال بازی شبیه ساز بسکتبال خود را تحت عنوان NBA 2K منتشر می کند. امسال نیز شاهد انتشار نسخه جدید این سری ورزشی و بهبود آن در بسیاری از موارد بودیم. اولین چیزی که پس از ورود به بازی خودنمایی می کند، ساخت یک شخصیت برای پیش روی در روند داستانی و بخش MYGM است. این بخش تغییر خاصی نسبت به نسخه‌های پیشین بازی نکرده است و شما می توانید با تنظیمات مختلف به طراحی کاراکتر مورد نظرتان بپردازید. به جز این گیمر می تواند با استفاده از کینکت در ایکس باکس وان و PS Camera در پلی استین 4 به آنالیز چهره خود و استفاده از آن در روند پیش روی بازی بپردازد. البته این موضوع مستلزم کار بیشتر توسعه دهندگان بر روی بخش‌های مختلفش است.

پس از طراحی کاراکتر خود وارد روند بازی خواهید شد، گیمر در بازی می تواند به دو صورت بازی کند. اول به صورت تک‌نفره که و دنبال کردن داستان شخصیت خود و بعد چندنفره که در این بخش باید به مدیریت تیم ها و باشگاه‌های مختلف بپردازید.
بخش داستانی بازی بر خلاف بازی‌های دیگر هم سبک و سطحش از پیچش‌های مختلفی بهره می برد، برای مثال در میانه‌های بازی شاهد مرگ یکی از دوستان کاراکتر اصلی و در نهایت پیچش خط پیش روی بازی بودیم. دیالوگ‌هایی که بین کاراکترها ردوبدل می شوند نیز هر کدام به نوبه خود در تاثیر گذاری داستان بر روی گیمر تأثیر بسزایی دارند.

در این بازی بر خلاف نسخه‌های پیشین، شاهد هرچه بیشتر شدن سطح دشواری در گیم پلی و روند پیش روی بازی بودیم. حضور در تیم‌های مختلف بر خلاف گذشته بسیار سخت و نیاز به زمان دارد. این قاعده از ابتدای بازی تا ورود به NBA و بالاتر در روند بازی وجود دارد.

بخش ارتقا قابلیت‌های بازیکنان نیز بسیار خوب کار شده است. در نسخه‌های پیشین این سری برای ارتقا قابلیت‌های بازیکنان نیاز به جمع آوری XP های مختلف بود، همچنین مهارت‌ها به صورت جداگانه و بدون هیچ گونه دسته ای ارتقا می یافتند. اما در این بازی شاهد یک تغییر کلی در این سیستم بودیم. مهارت‌های بازی به شش دسته مختلف تقسیم شده‌اند و بر خلاف گذشته هر کدام از آن‌ها به یک دیگر مرتبط‌ اند. برای مثال اگر مهارت‌های قسمت Defender را ارتقا دهید مهارت توپ گیری بازیکنتان نیز افزایش می یابد. یکی از ویژگی‌هایی که در این نسخه بسیار به چشم می خورد، مأموریت‌هایی است که مربی تیم به شما می سپارد. ممکن است مربی تیم دقیقاً وظیفه خاصی را به شما بسپارد، و اگر آن را انجام ندهید از شما امتیاز کسر خواهد شد.

گرافیک بازی فوق‌العاده است. تمامی جزئیات طراحی عناصر مختلف بازی زیبا و هر کدام به نوبه خود تأثیر بسزایی در جذابیت روند بازی دارند. طراحی ری اکشن تماشاچی‌ها عالی است، خود من به شخصه گاهی اوقات دست از بازی کردن بر می داشتم و به ری اکشن تماشاچی‌ها نگاه می کردم. از طرفی دیگر طراحی آناتومیک بازیکن‌ها نیز به زیبایی هرچه تمام تر صورت گرفته است و جزئیات بالای افکت عرق بر روی بدن بازیکن‌ها به این زیبایی می افزاید. تقریباً هر بازیکن متناسب با شخصیت اصلی‌شان در دنیای واقعی، از انیمیشن‌ها و حرکات خاص خود بهره‌مند است. از نحوه دویدن گرفته تا دریبل زنی و… همه و همه در هر بازیکن منحصر به فرد است.

صدا گذاری بازی نیز فوق‌العاده است، صدا برداری ریز به ریز از وقایع استادیوم‌های مختلف و در نهایت جای دادن آن‌ها در روند بازی بیش از پیش حس یک استادیوم واقعی را به گیمر منتقل می کند. از طرفی دیگر گزارشگر بازی نظیر ندارد!. دیالوگ‌های پی در پی مختلف و بسیار به همراه ادای عبارات به صورت هیجان انگیز، آدرنالین خونتان را ترشح و جذابیت بازی را چند برابر می کند.

از بازی NBA 2K16 می توان به عنوان بهترین شبیه ساز بسکتبال در طول چندین سال اخیر یاد کرد. پس اگر به دنبال یک شبیه ساز ورزشی ناب و هیجان انگیز با گرافیک زیبا می گردید ما این عنوان را به شما پیشنهاد می کنیم.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64-bit, Windows 8.1 64-bit or Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core2 Duo or better (SSE3 or later)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 10.1 compatible (512 MB) or better
DirectX: Version 10
Hard Drive: 50 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0x compatible
Additional Notes: Dual-analog gamepad; Additional Notes: Initial installation requires one-time internet connection for Steam authentication; software installations required (included with the game) include DirectX and Visual C++ Redistributable 2010

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 64-bit, Windows 8.1 64-bit or Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5 or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 11 compatible (2 GB) or better
DirectX: Version 11
Hard Drive: 50 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
Additional Notes: Dual-analog gamepap

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 40.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.9 از میانگین رای 13 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 51 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام من همه پارت هارو دانلود کردم و اکسترکت کردم و فایلو نصب کردم ولی وقتی میخام ران کنم ارور 0xc000007b میده چیکار کنم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    sadra

    مهمان

    سلام من همه ی فایل هارو توی یک بوشه ریختم ولی موقع استخراج ارور میده میگه next volume is required باید چیکار کنم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    به این سیستم میخوره؟
    GeForce 9500
    Pentium E5400
    Ram 4

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Reza

    مهمان

    من چهل گیگ دانلود کردم،و میزنه فایل ها خرابن و اکسترکت نمیکنه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Reza

      پشتیبانی

      سلام
      فایل ها رو ریپیر کنید

    • Avatar

      Reza در پاسخ به Reza

      مهمان

      اصلا فایل هارو باز نمیکنه که گزینه ریپیر رو بزنم توی winrar

  • Avatar

    Parsa1341

    مهمان

    با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بپرسم که با گرافیک ۱ در صورتی که کیفیت تصویر رو روی حداقل بزاریم بازی روان و بدون گل اجرا میشه ( تمام فاکتور های مورد نیاز دیگه رو در حد بالا داره سیستم ام فقط همین گرافیک اش یک هست )

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Parsa1341

      پشتیبانی

      سلام
      باید تست کنید

    • Avatar

      علیرضا در پاسخ به Parsa1341

      مهمان

      سلام خسته نباشید ببخشید با رم هشت گرافیک ار تی ایکس 560 سی پیو core7 میاره؟

    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علیرضا

      پشتیبانی

      سلام
      بله

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 51 دیدگاه