قیمت پلی استیشن پلاس
ارحام ادبخواه

قیمت پلی استیشن پلاس 35 درصد گران می‌شود

ارحام ادبخواه 9 شهریور 1402 بدون دیدگاه
350 بازدید

با وجود اینکه فعلا کسی انتظار این موضوع را نداشت، اما باید خود را برای افزایش قیمت پلی استیشن پلاس آماده کنیم. شرکت سونی می‌خواهد تا ماه سپتامبر قیمت هر سه سطح سرویس اشتراکی خود را با افزایش قیمت همراه کند.

شرکت سونی می‌خواهد در تاریخ 15 شهریور 1402 (6 سپتامبر) قیمت پلی استیشن پلاس 12 ماهه را گران‌تر از قبل کند. این افزایش قیمت هر سه سطح اسنشال، اکسترا و پریمیوم را در بر می‌گیرد تا افراد برای دسترسی به ویژگی‌های موجود، هزینه بیش‌تری را متقبل شوند. طبق اطلاعات موجود این افزایش قیمت برای اشتراک 12 ماهه در آمریکا با 35 درصد، در اروپا با 20 درصد و در انگلستان با 19 درصد همراه خواهد بود.

برای اینکه بهتر متوجه افزایش قیمت سرویس PS Plus شوید، در ادامه می‌توانید قیمت اشتراک 12 ماهه فعلی سطوح مختلف را مشاهده نمایید:

  • سطح اسنشال: 60 دلار، 50 پوند و 60 یورو به طور سالانه
  • سطح اکسترا: 100 دلار، 84 پوند و 100 یورو به طور سالانه
  • سطح پریمیوم: 120 دلار، 100 پوند و 120 یورو به طور سالانه

اعدادی که مشاهده کردید مربوط به تعرفه‌های قدیمی می‌شوند که تا 15 شهریور قادر به خرید آن‌ها خواهید بود. اما افرادی که بخواند پس از تاریخ مذبور اقدام به خرید یا تمدید اشتراک خود کنند، باید با تعرفه‌های جدید این کار را انجام دهند. شما می‌توانید قیمت تعرفه‌های جدید به صورت سالانه را مشاهده کنید:

  • سطح اسنشال: 80 دلار، 60 پوند و 72 یورو به طور سالانه
  • سطح اکسترا: 135 دلار، 100 پوند و 126 یورو به طور سالانه
  • سطح پریمیوم: 160 دلار، 120 پوند و 152 یورو به صورت سالانه

قیمت پلی استیشن پلاس

قیمت پی اس پلاس اکسترا سالانه به 135 دلار افزایش پیدا می‌کند

البته توجه داشته باشید که قیمت اشتراک‌های ماهانه و سه ماهه هم با افزایش همراه می‌شود و قرار نیست با تعرفه‌های قبلی به فروش برسند. حال نکته جالب این است که در صورت رفتن به اشتراک 12 ماهه سطوح مختلف، هزینه کم‌تری را پرداخت خواهید کرد. به عبارتی دقیق‌تر، درست مانند گذشته خرید اشتراک‌های سالانه به مراتب به صرفه‌تر و کم‌تر از پلن‌های ماهانه و سه ماهه برآورد می‌شود.

حال سوالی که ممکن است برای برخی از افراد پیش آید این است که چه سرنوشتی منتظر اشتراک فعلی آن‌ها است؟ سونی در این باره منطقی کار می‌کند و کاری با افرادی که که مدتی از اشتراک‌شان باقی مانده نخواهد داشت. برای مثال اگر شما همین الان اشتراک خود را برای یک سال تمدید کنید، پس از تاریخ 15 شهریور نیازی به پرداخت هزینه‌ای اضافی نخواهید داشت. بنا بر همین موضوع، اگر قصد خرید دارید بهتر است در طی همین چند روز باقی مانده کار خود را انجام دهید.

به گفته آدام میشل که مسئول محتویات و عملیت مربوط به سرویس PlayStation Plus است، آن‌ها دلایل خوبی برای این قیمت صعودی دارند. میشل در این باره توضیح می‌دهد:«این افزایش قیمت به ما اجازه می‌دهد که به آوردن ویژگی‌های مثبت و بازی‌های باکیفیت به پلی استیشن پلاس ادامه دهیم.» اما با این حال او اشاره دقیقی به «ویژگی‌های مثبت» نکرد تا عملا حرف خود را در لحظه انکار کرده باشد. البته که می‌توان حدس زد این ویژگی‌های جدید در آینده و به مرور در دسترس قرار خواهند گرفت.

راستی اگر خبر ندارید، باید بدانید که شرکت سونی از بازی‌های رایگان ماهانه پلی استیشن پلاس اسنشال برای ماه سپتامبر هم رونمایی کرد. بدین ترتیب افرادی که جزو مشترکین سرویس مورد بحث هستند، می‌توانند به صورت رایگان به تجربه سه بازی Saints Row، Black Desert: Traveler Edition و Generation Zero بپردازند و آن‌ها را به حساب خود اضافه کنند.

نظر شما در مورد افزایش قیمت پلی استیشن پلاس و تبعات احتمالی آن چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: VideoGamesChronicles

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.