Spider-Man
یحیی رحیمی

با پرفروش ترین بازی های انحصاری PS4 در آمریکا آشنا شوید: 8 سال هیجان

یحیی رحیمی 2 مرداد 1399 بدون دیدگاه
984 بازدید

نسل فعلی کنسول های بازی در حال اتمام است و چیزی تا عرضه Xbox Series X و PlayStation 5 نمانده است. سونی بدون شک برنده نسل فعلی کنسول های بازی است و فروش پلی استیشن 4 نشان از همه چیز دارد. گروه The NPD که مدت هاست آمار و ارقام فروش بازی های ویدیویی در ایالات متحده را جمع آوری می کنند، به تازگی لیست پرفروش ترین بازی های انحصاری PS4 تا به حال را منتشر کرده اند.

لیست منتشر شده فروش بازی های انحصاری PS4 از سال 2012 تا به حال را کنار هم قرار داده است و بر اساس آن، Marvel’s Spider-Man موفق به کسب مقام اول چارت آمریکا شده است. فروش این بازی در جهان حدود 13.2 میلیون نسخه بوده است و عجیب نیست که توانسته صدر جدول را به دست بیاورد.

بازی بعدی لیست، God of War است. این بازی تا مه 2019 موفق به فروش 10 میلیون نسخه به صورت جهانی شده بود و با توجه گذشته درخشان بازی در نسل های پیشین، بسیاری انتظار صدرنشینی این بازی محبوب را داشتند. با نگاهی به مقام سوم، Horizon Zero Dawn را می بینیم که فروش 10 میلیون نسخه ای تا فوریه 2019 گزارش شده بود و این رقم در حال حاضر فراتر رفته است.

سورپرایز بزرگ جدول قرار گرفتن The Last of Us Part II در جایگاه چهارم است. این بازی ماه گذشته منتشر شد و کسی انتظار نداشت که در یک ماه، این میزان فروش را کسب کند. در آخر Final Fantasy 7 Remake جایگاه پنجم جدول را کسب کرده است که در نوع خودش تعجب برانگیز است. باید دقت کرد که هم فروش فیزیکی و هم دیجیتالی در نظر گرفته شده است و NPD حتی میزان فروش بسته های الحاقی را فراموش نکرده است.

1– Marvel’s Spider-Man
2 – God of War
3 – Horizon: Zero Dawn
4 – The Last of Us: Part II
5 – Final Fantasy VII: Remake

نظر شما در مورد لیست منتشر شده چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.