wolfenstein_youngblood
یحیی رحیمی

استودیو MachineGames: بعد از Wolfenstein: Youngblood هر چه خواهیم ساخت آنلاین خواهد بود

یحیی رحیمی 2 مرداد 1398 بدون دیدگاه
527 بازدید

استودیو MachineGames که توسعه دهنده سری بازی Wolfenstein و بازی جدید Wolfenstein: Youngblood است، هر چه تابه حال ساخته است تنها یک بازی تک نفره داستانی بوده است. هر چند که یک سری اعضای استودیو Starbreeze نیز روی بازی هایش کار کرده اند اما هنوز هم بخش آنلاین بسیار ضعیف و اندکی را از این استودیو دیده ایم. تمامی بازی های اخیر این استودیو نیز آفلاین بوده است و حالا قرار است همه چیز تغییر یابد.

Wolfenstein: Youngblood قرار است با ورود خود همه چیز را به هم بزند. بازی تمرکز فوق العاده روی حالت Co-Op دارد و البته کل بازی را می توان به صورت تک نفره پیش رفت اما خب این بازی کاملا برای دو نفر تولید شده است و همین باعث شده است که توسعه دهندگان به نوع جدیدی فکر کنند و گیم پلی جدیدی را بسازند.

این حتی باعث شده است که بازی های جدید استودیو MachingGames را نیز تحت تاثیر قرار دهد و قرار است از این به بعد بخش آنلاین نیز به بازی ها اضافه شوند. تولید کننده اصلی استودیو به نام Jerk Gustafsson در این مورد گفته است:

اگر راستش را بخواهید، ما در این مورد صحبت کرده ایم. من نمی دانم که این بخش چه شکل یا فرمی خواهد داشت. این اولین بار است که ما تجربه ای آنلاین ساخته ایم و به خصوص از صفر شروع کرده ایم. تلاش های ضعیفی در بازی های Riddick و The Darkness داشتیم اما خب ما از Co-Op لذت می بریم و سالهاست که آرزوی آن را داشتیم.
مطمئنم که هر آنچه در آینده انجام دهیم، دارای یک بخش آنلاین خواهد بود. آن بازی را می شود با دوستانتان تجربه کرد. اما مهم ترین مساله برای من در استودیو این است که همیشه بتوان تک نفره بازی کرد و این برای ما اهمیت زیادی دارد. قطعا ترکیبی از هر دو را داریم.

Wolfenstein: Youngblood روز 26 ژوئیه برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.