لارا کرافت کالاف دیوتی
یحیی رحیمی

ظاهر جدید لارا کرافت در بازی کالاف دیوتی

یحیی رحیمی 8 شهریور 1402 3 دیدگاه
3,819 بازدید

لارا کرافت، ستاره بازی Tomb Raider ‌روز نهم سپتامبر (هجدهم شهریور) به دنیای کالاف دیوتی سفر می‌کند. اکتیویژن تصویری تازه از لارا کرافت منتشر کرده است که موجب تعجب طرفداران تامب رایدر شده است. ظاهر تازه او مشابه بازی‌های کلاسیک است و بسیاری در مورد او و اینکه امیدوارند که این ظاهر را در بازی‌های جدید هم ببینند اظهارنظر کرده‌اند.

پیوستن لارا کرافت به بازی کالاف دیوتی وارزون 2 و مدرن وارفر 2 در روز هجدهم شهریور صورت می‌گیرد. می‌توانید در تصویر منتشرشده ببینید که ظاهر او بیشتر به عناوین کلاسیک تامب رایدر شباهت دارد. لارا دو کلت کمری به دست گرفته است، پیراهن آبی مشهورش را به تن دارد و موهایش بافته شده است. سازندگان Call of Duty از ویژگی‌های برجسته لارا کرافت در نسخه‌های ریبوت‌شده استفاده کرده‌اند. برای نمونه گردنبند او شما را به یاد بازی‌هایی مانند Shadow of the Tomb Raider می‌اندازد.

بازی‌کنان می‌توانند باندل تامب رایدر را هنگام انتشار خریداری کنند. این باندل شامل اپراتور لارا کرافت و همچنین دو تفنگ Mach-5 است، تبر ویژه مخصوص شکستن یخ و یک مسلسل جنگی سبک به نام Mythic Defender می‌شود. حرکت پایانی یا فینیشیگ به نام Play for Sport نیز بخشی از باندل ویژه تامب رایدر است. یک سری آیتم‌های تزئینی مخصوص وسایل نقلیه و همچنین صفحه لودینگ ویژه، استیکر و لوگو نیز در نظر گرفته شده‌اند. اکتیویژن هنوز این آیتم‌ها را معرفی نکرده، اما به‌زودی اطلاعات تازه‌ای دریافت می‌کنیم.

لارا کرافت کالاف دیوتیلارا کرافت در بازی کالاف دیوتی

ظاهر جدید تامب رایدر اگرچه مورد استقبال طرفداران قرار گرفت، اما تعدادی از چهره او رضایت نداشتند. عده‌ای می‌گویند که چهره طراحی‌شده در بازی‌های جدید این سری دقت بیشتری دارد. به هر حال موتور بازی‌سازی کالاف دیوتی متفاوت است و نتیجه نهایی تفاوت ویژه‌ای خواهد داشت. گفتنی است نیکی میناژ به‌عنوان اپراتور به بازی اضافه شد که چندان با استقبال طرفداران کالاف دیوتی مواجه نشد. بسیاری حضور کاراکترهای بی‌ربط را مورد انتقاد قرار داده‌اند.

لارا کرافت قرار است در طی چند سال آینده مهمان گیمرها شود. تولید بازی جدید تامب رایدر آغاز شده است. استودیو کریستال داینامیکس سال گذشته رسماً تائید کرد که بازی تازه‌ای در راه است. آپدیت شدن وب‌سایت بازی نشان داد که احتمال معرفی آن در مراسم گیم اواردز امسال وجود دارد. جف راس، کارگردان بازی Days Gone به‌عنوان طراح ارشد بازی جدید مشغول کار است. آمازون ناشر بازی جدید Tomb Raider است و طبق گفته‌ی آن‌ها با یک بازی داستانی تک‌نفره روبه‌رو هستیم که ماجرای لارا کرافت در دنیای تامب رایدر را ادامه می‌دهد.

شرکت نتفلیکس مشغول تولید انیمیشن سریال Tomb Raider است و لارا کرافت در طی سال‌های آینده، حضور گرمی در حوزه سرگرمی خواهد داشت. نظر شما در مورد ظاهر جدید او چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    کوروش

    مهمان

    وقتی که ایده نباشه میمونه فقط مادربزرگ منم بیارن کالاف

    پاسخ دهید
  • Avatar

    با افتخار آریایی ام

    مهمان

    بهترین شخصیت بازی گوست هست اما این بد نی

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سجاد

    مهمان

    شخصیت محبوب من امید وار نسخه جدید بازیش معرفی بشه

    پاسخ دهید