Call of duty warzone
یحیی رحیمی

استودیو Infinity Ward به دنبال اضافه کردن قطار به Call of Duty Warzone

یحیی رحیمی 1 مرداد 1399 بدون دیدگاه
402 بازدید

استودیو Infinity Ward شروع به انتشار تیزرهایی در مورد فصل پنجم بازی Call of Duty Warzone کرده است و با توجه به آن‌ها، قطار به زودی راهش را به سمت Verdansk بازخواهد کرد. در تیزی که توسط حساب توییتر استودیو منتشر شده است، تصویری از یک ریل قطار دیده می شود.

این تیزر منتشر شده یک ریل قطار را نشان می دهد که بالگردی بالای آن در حال پرواز است. در بالای تصویر هم روز 5 اوت 2020 دیده می شود و ممکن است این تاریخ شروع فصل پنجم بازی Call of Duty Warzone باشد. وب سایت VGC مدتی پیش در گزارشی از اضافه شدن ریل قطار در سراسر نقشه گفته بود و اینکه آیتم هایی برای غارت هم داخل قطار در حال گذر قرار داده خواهد شد که به دست آوردن آن‌ها سخت خواهد بود اما ارزش بالایی خواهند داشت.

VGC در ادامه گفته است که فصل پنجم بازی Call of Duty Warzone آماده سازی برای جدا شدن از بازی Modern Warfare است. Activision مدتی پیش تایید کرد که این بازی تا چندین سال پشتیبانی خواهد شد اما به روند انتشار آپدیت های محتوایی برای مدرن وارفر قطع خواهد شد و بالاخره به نقطه ای خواهیم رسید که این دو بازی راهشان را از هم جدا می کنند. به تازگی اطلاعاتی از نسخه 2020 بازی ندای وظیفه درز پیدا کرده است و ممکن است فردا شاهد معرفی آن باشیم.

Call of duty warzone

استودیو Infinity Ward فعلا جزئیات فصل پنجم بازی Call of Duty Warzone را منتشر نکرده است و با توجه به اینکه 5 اوت به عنوان تاریخ شروع فصل مطرح شده است، به این زودی ها اطلاعاتی دریافت نخواهیم کرد و باید منتظر شروع ماه بعدی میلادی باشیم. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.