تغییر ریجن اکانت نینتندو
یحیی رحیمی

امکان تغییر ریجن اکانت نینتندو به آرژانتین ممنوع شد

یحیی رحیمی 29 مرداد 1402 1 دیدگاه
178 بازدید

شرکت نینتندو راهی که برای تغییر ریجن اکانت به آرژانتین وجود داشت را بست. هیچ فردی دیگر نمی‌تواند منطقه حساب کاربری eShop را به کشور دیگری و به‌خصوص آرژانتین تغییر دهد. این محدودیت به‌منظور جلوگیری از خرید ارزان‌تر بازی‌ها اعمال شده است و اینکه تنها گیمرهای آرژانتینی بتوانند از این قیمت استفاده کنند. در صورتی که تابه‌حال به خرید بازی نینتندو سوییچ با قیمت کمتر می‌پرداختید، این دوران به سر آمد.

در صورتی که اکانت نینتندو شخصی را به ریجن آرژانتین ببرید، تمامی گزینه‌های پرداخت حذف می‌شوند. شما دیگر نمی‌توانید اکانت را شارژ کنید و نه حساب بانکی و نه پی‌پال قبول نمی‌شوند. در نتیجه اکانت شما بی‌مصرف باقی می‌ماند. این مسئله باعث شد تا افرادی که به دنبال خرید بازی‌ها با قیمت ارزان‌تر بودند، اعتراض کردند. در حال حاضر تنها افرادی که واقعاً در آرژانتین زندگی می‌کنند و حساب بانکی در این کشور دارند، می‌توانند منطقه اکانت را تغییر دهند.

خبر ممنوعیت تغییر ریجن اکانت نینتندو توسط صفحه توییتر Universo Nintendo فاش شد. او اعلام کرد که دیگر کارت‌های بانکی برزیل برای شارژ کردن eShop در آرژانتین کاربردی ندارند. این تغییر در تمامی کشورهای دیگر اعمال شده است. برای نمونه گیمرهای بریتانیایی گزارش دادند که دیگر پی‌پال به‌عنوان گزینه پرداخت کار نمی‌کند. گفتنی استیم سال گذشته تغییر ریجن اکانت را محدود کرد. در حال حاضر باید با کارت‌بانکی مربوط به کشور مربوطه اکانت شارژ شود و حتماً از والت‌های ویژه آن منطقه استفاده شود.

تغییر ریجن اکانت نینتندوتغییر ریجن اکانت نینتندو ممنوع شد

گفتنی است مالکان نینتندو سوییچ نسبت به تغییر ایجاد‌شده عصبانی هستند. بازی‌های نینتندو معمولاً شامل تخفیف نمی‌شود و چند پس از عرضه نیز با همان قیمت اولیه فروخته می‌شوند. این راه برای تهیه بازی‌ها با قیمت کمتر پیدا شده بود و امکان تهیه اکانت در ایران نیز ساده‌تر شده بود. در حال حاضر پیشنهاد می‌شود به هیچ عنوان ریجن اکانت خود را تغییر ندهید و اگر منطقه آرژانتین را انتخاب کرده‌اید، باید سراغ گیفت مخصوص این ریجن باشید یا اینکه با یک کارت‌بانکی ویژه اکانت خود را شارژ کنید.

شرکت نینتندو در زمینه درآمدزایی و عواملی که ممکن است به درآمد آن ضربه بزند، بسیار جدی است. برای نمونه هکر نینتندو سوییچ باید تا آخر عمر به این شرکت غرامت بپردازد و او به چندین سال زندان محکوم شد. تغییر ایجادشده به دلیل آن است که گیمرها در کشورهای جهان اول از شرایط اقتصادی وخیم آرژانتین سوءاستفاده نکنند. برای نمونه بازی Modern Warfare II با قیمت 95 دلار در آرژانتین منتشر شد و در حالی است که میزان میانگین حقوق ماهانه در این کشور 427 دلار است. این شرایط برای ایران وخیم‌تر است.

منبع:‌TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Haji

    مهمان

    کی به ایران اهمیت میده. مسئولاش که اهمیت کافی نمیدن یا اصلا اهمیت نمیدن. اینطور باشه بیان رایگان به ایران بفروشن??

    پاسخ دهید