نسخه جدید ماینکرفت
ارحام ادبخواه

نسخه جدید ماینکرفت برای ایکس باکس سری ایکس در راه است

ارحام ادبخواه 29 مرداد 1402 بدون دیدگاه
250 بازدید

پیش از این تنها راه تجربه بازی Minecraft روی ایکس باکس سری ایکس/اس، استفاده از ورژن ایکس باکس وان و قابلیت Backward Compatibility بود. حال طبق اطلاعات، نسخه جدید ماینکرفت برای کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس منتشر می‌شود تا از قدرت سخت‌افزاری آن‌ها نهایت بهره را ببرد.

بازی Minecraft که قاعدتا نیازی به معرفی ندارد و یکی از محبوب‌ترین ویدیو گیم‌های تاریخ است، میزبان بهبودهای جالبی خواهد شد. با توجه به اطلاعاتی که رسانه VideoGamesChronicles به دست آورده، عبارت «بهینه شده برای Xbox Series X|S» در صفحه آلمانی بازی Minecraft به چشم می‌خورد. این موضوع بدان معنی است که تیم توسعه دهنده می‌خواهد با عرضه یک به روز رسانی، بازی مورد بحث را از لحاظ بصری ارتقا دهد و در این راه از قدرت سخت افزاری کنسول‌های جدید کمک بگیرد.

در حال حاضر تجربه ماینکرفت روی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس وجود دارد. اما این موضوع به لطف قابلیت Backward Compatibility ممکن شده است. به عبارتی دیگر، کاربران کنسول جدید به تجربه نسخه ایکس باکس وان بازی می‌پردازند که با توجه به سخت افزاری کنسول نسل هشتمی مایکروسافت ساخته شده. حال به نظر می‌رسد این رویه به زودی به پایان می‌رسد و نسخه جدید ماینکرفت برای ایکس باکس سری ایکس/اس بهینه می‌شود.

البته توجه داشته باشید که این خبر به صورت رسمی توسط سازندگان در استودیو Mojang منتشر نشده است. بدین ترتیب، ما نمی‌دانیم که این نسخه نسل نهمی قرار است چه ویژگی‌هایی داشته باشد و از چه نظری جنبه‌های فنی آن را ارتقا دهد. با این حال در این میان یک موضوع کاملا مشخص است؛ حافظه SSD کنسول‌های نسل نهمی صفحات Loading را به کوتاه‌ترین حد ممکن می‌رساند و کاری می‌کند که امر Load شدن دنیای اطراف هر چه سریع‌تر انجام شود.

نسخه جدید ماینکرفت

به روز رسانی ماینکرفت برای Xbox Series X|S

اما موضوعی که می‌تواند باعث به وجود آمدن یک سری علامت سوال شود، چگونگی پیشرفت اوضاع در سمت سونی و پلی استیشن است. در واقع هنوز مشخص نیست که آیا این به روز رسانی نسل نهمی برای پلی استیشن 5 هم در دسترس قرار می‌گیرد یا خیر. در صورتی که نمی‌دانید، باید اشاره داشته باشیم که کاربران پلی استیشن 5 هم در سه سال اخیر، نسخه پلی استیشن 4 بازی Minecraft را تجربه کرده‌اند.

بازی Minecraft یک ویدیو گیم سندباکس و فوق‌العاده بزرگ است که هدف اصلی در دنیای آن، ساختن بناهای مختلف و زنده ماندن از دست تهدیدهای موجود مانند زامبی‌ها است. دنیای ماینکرفت موقعیت‌های بی‌نهایتی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید هرآنچه که می‌خواهید بسازید، با دوستان خود وقت بگذرانید و رسما یک زندگی دوم را برای خود به وجود آورید.

نظر شما در مورد نسخه جدید ماینکرفت برای ایکس باکس سری ایکس/اس چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.