بازی FIFA 23 فیفا 23 رایگان
یحیی رحیمی

بازی FIFA 23 به مدت چند روز در استیم رایگان شد

یحیی رحیمی 28 مرداد 1402 3 دیدگاه
4,623 بازدید

شرکت الکترونیک آرتز به‌ مناسبت آغاز فصل جدید لیگ‌های اروپایی و همچنین پایان جام جهانی بانوان، بازی FIFA 23 را به مدت چند روز رایگان کرد. این آخر هفته میلادی فرصت دارید تا فیفا 23 را تجربه کنید و اگر از آن رضایت داشتید، تصمیم به خرید بگیرید. تخفیف مناسبی نیز برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است و می‌توانید این بازی را با پایین‌ترین قیمت در طی ماه‌های اخیر خریداری کنید. رایگان شدن بازی به معنی افزودن آن به حساب کاربری استیم شما نیست و تنها دو روز می‌توانید آن را بازی کنید.

بازی FIFA 23 آخرین بازی فوتبالی شرکت EA است که تحت این برند منتشر شد. بازی بعد به نام EA Sports FC 24 از قید و بند برند فیفا رها شده است و با تغییرات متفاوتی در دسترس قرار می‌گیرد. می‌توانید دو ماه قبل از انتشار این بازی، فیفا 23 را به‌طور رایگان تجربه کنید. هدف اصلی رایگان کردن بازی، جذب افراد تازه و سپس وادار کردن آن‌ها به خرید بازی است. در واقع تخفیف 75 درصدی اعمال شده است و اگر ریجن ترکیه باشید، بازی را می‌توانید با قیمت 170 لیر کسب کنید.

فیفا 23 یک پکیج فوتبالی کامل است. برای اولین بار شاهد لیگ فوتبال بانوان هستید، می‌توانید در آلتیمت تیم، بازی‌کنان مختلفی را به چالش بکشید، کنترل یک تیم یا بازیکن واقعی را در کریر مود به دست بگیرید، باشگاه ویژه خود را در پرو کلاب تاسیس کنید. همچنین فوتبال خیابانی یا ولتا نیز در دسترس است و حالت‌هایی مانند جام جهانی فوتبال مردان و بانوان هم ارائه شده است. تمامی این پکیج فوتبالی در قالب یک بازی محبوب در دسترس است و می‌توانید حداقل دو روز آن را رایگان دریافت کنید.

بازی FIFA 23 فیفا 23 رایگانتجربه رایگان FIFA 23

گفتنی است آخرین شماره از سری فیفا از طریق سرویس گیم پس آلتیمت در دسترس قرار گرفته است. می‌توانید با تهیه اشتراک این سرویس نیز به بازی فوتبالی EA دسترسی پیدا کنید. در صورتی که علاقه‌ای هم به بازی جدید یعنی EA FC 24 ندارید، فرصت خوبی است که فیفا 23 را با قیمت مناسبی خریداری کنید. این بازی تا روز 21 اوت (30 مرداد) رایگان است و پس از آن باید بازی را بخرید. تخفیف 75 درصدی نیز چند روز آینده تمام می‌شود و اگر قصد خرید دارید، بهتر است دست بجنبانید.

الکترونیک آرتز تغییرات زیادی در نسخه جدید این سری ایجاد کرده است. بازیکنان زن و مرد در بخش آلتیمت تیم هم‌بازی می‌شوند. بخش پرو کلاب نیز حالت کراس‌پلی را دریافت کرده است و در کریر مود نیز می‌توانید مربی استخدام کنید و تجربه‌ای نزدیک به فوتبال واقعی داشته باشید.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    نصرتی

    مهمان

    ببخشید چطوری میتونم باری فیفا 23 رو رایگان بازی کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    I am not here

    مهمان

    مثل اپیک گیم کلا فیری میشه آگه اد لایبری بدی یا فقط چند روزه؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به I am not here

      نویسنده

      خیر فقط چند روزه و اینکه امروز مهلتش تموم شد