حجم فایل دانلود Armored Core 6
یحیی رحیمی

حجم دانلود بازی Armored Core 6 برای PC و کنسول

یحیی رحیمی 23 مرداد 1402 بدون دیدگاه
858 بازدید

استودیو فرام‌سافتور امکان پریلود یا پیش‌دانلود بازی Armored Core 6 را فراهم کرد. بازی جدید سری آرمور کور حجم معقولی دارد و علاقه‌مندان می‌توانند دانلود بازی از طریق کنسول را آغاز کنند و خود را برای انتشار اثر در تاریخ 25 اوت آماده کنند. حدود ده روز تا انتشار باقی مانده است و این فرصت عالی است که دیتا بازی را روی کنسول نصب کرد و سپس ماجراجویی مهیجی را آغاز کرد. اما حجم فایل دانلود Armored Core 6 چقدر است؟

صفحه‌های توییتر مختلف گزارش داده‌اند که حجم دانلود Armored Core 6 برای کامپیوتر بیش از بقیه پلتفرم‌ها است. پی‌سی گیمرها لازم است حدود 65 گیگابایت را دانلود کنند و البته فرایند پریلود برای این پلتفرم دیرتر از بقیه آغاز می‌شود. در حال حاضر تنها کاربران ایکس‌باکس می‌توانند دیتا بازی را دانلود کنند و بقیه پلتفرم‌ها باید تا روز 23 اوت صبر کنند. دلیل اینکه پیش‌دانلود بازی روی ایکس‌باکس زودتر آغاز شده است، مشخص نیست. اما پلتفرم مایکروسافت اجازه دانلود بازی حتی بدون خرید اثر را هم می‌دهد. حجم کلی دانلود بازی به شرح زیر است:

  • حجم نسخه کامپیوتر: 65 گیگابایت
  • حجم نسخه پلی‌استیشن پنج: 45 گیگابایت
  • حجم نسخه ایکس‌باکس سری ایکس: 53.28 گیگابایت
  • حجم نسخه ایکس‌باکس وان: 35.57 گیگابایت

حجم فایل دانلود Armored Core 6حجم بازی Armored Core 6

رقم دقیق حجم نسخه PS4 اعلام نشده است و باید صفحه فروشگاه آپدیت شود. البته انتظار می‌رود که این رقم چندان تفاوتی با نسخه ایکس‌باکس وان نداشته باشد. تصویر زیر نشان می‌دهد که پریلود بازی روی ایکس‌باکس فعال است و به‌سادگی می‌توان بازی را دانلود کرد. می‌توانید در تصویر ببینید که بازی استارفیلد نیز برای عده اندکی قابل دانلود است و مشخص نیست که این بازی چطور روی کنسول این شخص نصب شده است.

بازی Armored Core 6 اولین اثر غیر سولز استودیو فرام‌سافتور در طی سال‌های اخیر است. این استودیو از تجربه به‌دست‌آمده به‌طور دقیق استفاده کرده است. شاهد باس‌فایت‌های مهیج هستیم که اگرچه همانند Elden Ring دشوار نیستند، اما همچنان به مهارت زیادی نیاز دارند. تغییرات زیادی در بدنه بازی ایجاد شده است که طرفداران قدیمی این مجموعه را هیجان‌زده کرده است. می‌توانید برای شروع هیجان، نگاهی به سیستم مورد نیاز Armored Core VI بیندازید و ببینید که آیا سیستم شما قادر به اجرای آن خواهد بود یا خیر.

حجم Armored Core VI

گفتنی است آرمور کور 6 از سرویس گیم پس قابل دانلود نیست و حتماً باید بازی را خریداری کنید. نسخه کامپیوتر نیز از قفل خاصی استفاده می‌کند که دور زدن آن به اندازه دنوو دشوار نیست و می‌توانید هنگام انتشار به دانلود بازی و کرک آن بپردازید.

منبع: Dexerto

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.