انتشار Forza Motorsport
ارحام ادبخواه

چند قابلیت ویژه در هنگام انتشار Forza Motorsport غایب خواهند بود

ارحام ادبخواه 21 مرداد 1402 بدون دیدگاه
104 بازدید

استودیو Turn 10 به عنوان تیم توسعه دهنده، تایید کرد که چند قابلیت ویژه در حین انتشار بازی Forza Motorsport غایب خواهد بود. شبیه‌ساز رانندگی جدید ایکس باکس از چند ویژگی معروف نسخه‌های پیشین در روزهای ابتدایی محروم خواهد بود.

طرفداران ایکس باکس با غیبت قابلیت‌های ویژه مجموعه‌های مورد علاقه‌شان در روز عرضه بیگانه نیستند. نسخه جدید هیلو که بازی Halo Infinite باشد، تا مدت زمان زیادی از حالت Co-op پشتیبانی نمی‌کرد؛ یکی از مواردی که طرفداران قدیمی حسابی از آن لذت می‌برند. حالا و طبق اطلاعات منتشر شده، بازی Forza Motorsport هم سرنوشت مشابهی خواهد داشت و در روز عرضه از قابلیت‌هایی نظیرSplit Screen پشتیبانی نخواهد کرد.

کریس ایساکی که کارگردان خلاق استودیو Turn 10 محسوب می‌شود، به غیبت برخی از قابلیت‌های ویژه مجموعه در هنگام انتشار Forza Motorsport اشاره کرد. به طور دقیق‌تر باید بدانید که بازی مورد بحث در حین عرضه شامل مواردی مانند Split-Screen و Spectator Mode نخواهد بود. همچنین، در برخی از حالت‌های آنلاین امکان رقابت با راننده‌های هوش مصنوعی وجود ندارد.

کریس ایساکی در ادامه توضیح داد:«ما گیمرها را به یک مسابقه چندنفره بیاوریم و کاری کنیم که آن‌ها صرفا به تماشا مسابقه سایر گیمرها بپردازند؟ (منظور Spectator Mode است). این آن بازی رانندگی نیست که در نظر داریم.»

علاوه بر این ایساکی توضیح داد که حضور راننده‌های هوش مصنوعی در رقابت‌های چندنفره زیاد منطقی به نظر نمی‌رسد و از تنش رقابت میان گیمرها می‌کاهد.

کارگردان خلاق استودیو Turn 10 بدین شکل در مورد حالت اسپلیت اسکرین صحبت کرد:«اصرار بر پیشرفت ویژگی‌های گرافیکی و متحول کردن مسائل فنی، سرمایه‌گذاری سنگینی به همراه داشت. متاسفانه همین موضوع باعث شد که کار سخت شود و ما نتوانیم حالت اسپلیت اسکرین را در زمان عرضه در دسترس قرار دهیم.»

انتشار Forza Motorsport

عدم پشتیبانی بازی Forza Motorsport از حالت تقسیم صفحه

البته این صحبت‌ها بدان معنی نیست که این ویژگی‌ها قرار است تا ابد در بازی غایب باشند. در واقع تیم سازنده می‌خواهد پس از انتشار بازی Forza Motorsport روی بخش‌های مختلف آن کار کند و جنبه‌های جدید را در قالب به روز رسانی در اختیار گیمرها قرار دهد. احتمالا فورتزا موتور اسپرت مانند هر ویدیو گیم ریسینگ دیگری به مرور زمان پشتیبانی شود و مخاطب‌ها را با محتویات جدید سرگرم کند.

بازی Forza Motorsport که به نوعی ریبوب این مجموعه قدیمی محسوب می‌شود، همه چیز را از صفر تا صد بازسازی می‌کند تا کامل‌ترین شبیه‌ساز رانندگی را به وجود آورد. از آنجایی که نزدیک 6 سال از عرضه بازی Forza Motorspot 7 می‌گذرد، استودیو Turn 10 زمان مناسبی برای کار روی شماره جدید داشته است. به همین دلیل انتظارات حسابی بالا رفته و سازندگان کار سختی در برآورده کردن خواسته‌های مردم دارند.

بازی Forza Motorsport در تاریخ 18 مهر 1402 (10 اکتبر) برای دو پلتفرم ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی منتشر خواهد شد. اما پیش از فورتزا موتور اسپرت جدید، می‌توانیم منتظر استارفیلد که یکی دیگر از انحصاری‌های بزرگ ایکس باکس باشد، بمانیم.

نظر شما در مورد غیبت قابلیت‌های کلیدی در زمان انتشار Forza Motorsport چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.