دانلود بازی Ace Combat Assault Horizon برای PC
دانلود بازی Ace Combat Assault Horizon برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ace Combat Assault Horizon برای PC

پارسی گیم 10 اردیبهشت 1398 31 دیدگاه
32,078 بازدید

دانلود بازی Ace Combat Assault Horizon برای کامپیوتر

Ace Combat مجموعه‌ای از بازی‌های ویدئویی مبارزه هوایی و تا حدودی شبیه‌ساز پرواز با هواپیماها و تجهیزات نظامی است. پروژه Assault Horizon را Project Aces طراحی کرده و توسط Namco Bandai Games ابتدا برای پلی‌استیشن 3 و ایکس باکس 360 در ماه اکتبر 2011 منتشر شده است. نامکو که در کارنامه‌اش عرضه‌ی بازی‌های موفق زیادی مثل سری Dark Souls و Dragon Ball جدیداً Jump Force دیده می‌شود، در ابتدای سال 2013 این بازی را برای کامپیوترهای شخصی آماده نمود.

قهرمانان بازی عمدتاً عضو سازمان ملل هستند که با پیوستن به یک گروه تحت نام “نیروی اقدام ویژه 108” یک سازمان مشترک نظامی با همکاری ناتو و روسیه، در درجه اول به نابودی نیروهای شورشی در شرق آفریقا مشغول می‌شوند. بازیکنان در ابتدا نقش سرهنگ دوم ویلیام بیشاپ، رئیس گروه Warwolf نیروی هوایی ایالات متحده را برعهده می‌گیرند. داستان بازی به‌طور عمده بر روی زندگی اعضای این ستاد تمرکز دارد و علاوه بر خارج کردن مراحل بازی از حالت یکنواخت، علاقه‌مندان به نبردهای هوایی و حتی دیگر بازی‌های جنگی مثل سری ندای وظیفه را نیز جذب خودکرده، شروع و خاتمه‌ی هر مرحله را هدفمند کرده است. در ادامه داستان با دشمنان قدرتمند زیادی روبرو خواهید شد از جمله ژنرال روسی ایوان استگلیشوف و خلبانان نیروی هوایی روسیه، آندری مارکوف و سرگئی ایلیچ، که عضو اتحادیه جنایتکار روسیه هستند و همگی آن‌ها در گروهی با رهبری Blatnoi دور هم جمع شده‌اند تا تحت پوشش این شورش اهداف خود را پیش ببرند. هم‌چنین اولین عنوان Ace Combat است که عمدتاً توسط نویسندگان غیر ژاپنی نوشته شده با سرپرستی Jim DeFelice که با مجموعه شرلوک هلمز در سال‌های 2015 تا 2016 به موفقیت زیادی دست یافته.

داستان جذاب بازی باعث شده دامنه جنگ از آفریقا خارج شده و در مناطق مختلف دنیا مانند میامی، مسکو و دبی پیش برود. شما در هر مأموریت بسته به نوع مبارزه و هدف آن، کنترل انواع جنگنده‌های پیشرفته، بمب‌افکن، بالگردهای معروف کبری و آپاچی را در دست گرفته و یا حتی در مواقع ضرورت، پشت تیربارها و سلاح‌های مرگبار می‌نشینید. بازی نسخه‌ی تکامل یافته Ace Combat: Joint Assault که با انتشارش در سال 2010، موفقیت و استقبال خوبی به‌خصوص در ژاپن کسب کرد. سازندگان در کنار ارتقای گرافیکی، تغییرات چشم‌گیری در گیم‌پلی بازی ایجاد کرده‌اند که شامل گسترش استفاده از بالگردها و تجهیزات نظامی گوناگون، یک سیستم جدید کنترل جنگنده (DFM) با دو حالت به نام “Optimum” و “Original” می‌شود. Optimum به‌معنی “بهینه” مانع از فاصله گرفتن زیاد بازیکنان از اهداف می‌شود تا ثبات بیشتری در محدوده مبارزه فراهم کند، هدف آن افزایش وابستگی به اقدامات بازیکن است و امکان کنترل کامل‌تری از هواپیما را می‌دهد.

مهم‌ترین ویژگی گیم‌پلی جدید، یک سیستم به نام Close-Range Assault (CRA) می‌باشد که هدف آن افزایش قدرت آتش و نزدیک کردن پرواز به واقعیت است، این سیستم دارای دو بخش Dogfight Mode (DFM) برای جنگ هوا به هوا و Air Strike Mode (ASM) برای اهداف هوا به زمین است که اختیاری نیستند، چرا که هواپیماهای خاص و اهداف زمینی بدون CRA نمی‌توانند تخریب شوند. علاوه بر این تنظیمات، گزینه های بسیاری برای کنترل دستی و سازگاری با سبک بازیکن وجود دارد که شامل انتخاب تنظیمات عادی یا معکوس برای کنترل درجه، تغییر دوربین، تنظیمات دریچه بنزین و میزان انحراف از مسیر و هم‌چنین خلبان خودکار می‌شود، Auto Pilot یا همان خلبان خودکار، امکانات زیادی را برای بازیکنان فراهم می‌کند مانند خودکار سازی پرواز، جلوگیری از برخورد، کمک گرفتن از دید بهتر و در نهایت انتخاب هدف مقابل به‌صورت خودکار. کمک پرواز می‌تواند روشن یا خاموش شود.

این بازی پس از انتشار به‌طور کلی مثبت ارزیابی شد و از سوی بسیاری از منتقدانی به‌جهت تنظیمات بازی، گرافیک و موسیقی متن ستایش گردید. وجود نحوه‌ی انهدام و انفجارهای طبیعی به‌کمک صداگذاری و جلوه‌های ویژه زیبا، امکان حضور در بخش چند نفره و آنلاین تا 16 نفر و داستان قوی باعث دلگرمی هواداران این سری بازی‌ها گشته و آن‌ها را به تجربه‌ی نسخه‌های جدیدترش مانند Ace Combat 7: Skies Unknown و یا دیگر بازی‌های این سبک مثل Tom Clancy’s H.A.W.X 2 ترغیب می‌کند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows XP , Windows Vista, Windows 7, 8 (32 or 64 bit versions, optimized for 64 bit and multicore processors )
Processor:Intel Core 2 Duo 1.8Ghz or AMD Athlon X2 2.4 Ghz
Memory:2 GB RAM
Graphics:Nvidia GeForce 8800GT and higher ; ATI radeon HD 3850 and higher
DirectX®:9.0c
Hard Drive:16 GB HD space
Sound:Direct Sound Compatible
Other Requirements:Broadband Internet connection

سیستم پیشنهادی :

OS:Windows Vista, Windows 7, 8 (32 or 64 bit versions, optimized for 64 bit and multicore processors )
Processor:Intel Core 2 Quad 2.7Ghz or better, AMD Phenom II X4 3Ghz or better
Memory:4 GB
Graphics:Nvidia GeForce 8800GT and higher ; ATI radeon HD 3850
DirectX®:9.0c
Hard Drive:20GB
Sound:Direct Sound Compatible
Other Requirements:Broadband Internet connection

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The major new gameplay feature is a system called “Dogfighting mode” (DFM), which aims to increase the intensity and bring the action closer to the player. The game features two modes of control, named “Optimum”, which prevents the player from doing full rolls, and “Original”, which gives the players full control of the aircraft. Co-operative missions and free-for-all Deathmatch have returned, but two new modes named “Capital Conquest” and “Domination” were added to the game. This is also the first Ace Combattitle with a plot mostly written by non-Japanese writers, with noted author Jim DeFelice at the helm. Set in 2015-2016, the game’s story mainly focuses on members of the United Nations’ 108th Task Force, a joint NATO-Russia military organization primarily assigned to quell a rebellion spreading over East Africa.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.72 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.9 از میانگین رای 18 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 31 دیدگاه
  • Avatar

    الیاس

    مهمان

    سلام ارزش دانلود نداشت. 10 دقیقه بعد از نصب، حذفش کردم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    alireza

    مهمان

    سلام خسته نباشید سیستم من i3 7500 گرافیک gt710 و رم هم 8 گیگ ولی بعد از نصب ارور
    the application was unable to start correctly0x00000005
    میشه راهنمایی کنید چه باید بکنم تو گوگل سرچ کردم ولی هیچکدام جواب نداد ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    رو سیستم Intel Core i3 نسل ۲۰۰۰ و گرافیک gt520 میاره بارم رم ۸

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر

      پشتیبانی

      سلام
      بله مشکلی نداره

  • Avatar

    طاها نورمحمدی

    مهمان

    سلام من بازی را نصب کردم اما متاسفانه وقتی بازی را اجرا میکنم بلافاصله صفحه سیاه میشه و هیچ اروری نمیده و از بلزی خارج میشه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به طاها نورمحمدی

      پشتیبانی

      سلام
      سیستم و کارت گرافیک رو آپدیت کنید
      مطمئن بشید حداقل سیستم رو دارید
      بازی رو کرک کنید

    • Avatar

      علی در پاسخ به طاها نورمحمدی

      مهمان

      رو آیکون بازی کلیک راست کن گزینه properties رو بزن برو رو تب compatibility از اونجا تیک compatibility mode رو بزن و تو نوار زیریش بزن بازی رو با ویندوز 7 اجرا کنه اگه بازی دیگه ای هم داشتید که بانصب تمام پیش نیاز ها همین مشکل رو داشت برای اون بازی هم همین حرکت رو بزنید

  • Avatar

    sajad

    مهمان

    سلام من دانلود کردم اجرا شد اما تو قسمت main menu هی میره بالا پایین و هیچ کدوم رو نمیشه انتخاب کرد روی هر دکمه ای میزنم جواب نمیده

    پاسخ دهید
  • Avatar

    arash

    مهمان

    سلام، برای من میگه فایل xinput1_3.dll رو پیدا نمیکنه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به arash

      پشتیبانی

      سلام
      DirectX را نصب و اپدیت کنید
      کارت گرافیک خود را آپدیت کنید

  • Avatar

    yasin

    مهمان

    سلام برای من هنگام استخراج خطای missing volume میده چیکارکنم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به yasin

      پشتیبانی

      سلام
      حتما از آخرین نسخه نرم افزار وینرار استفاده کنید
      تمام پارت ها را باهم انتخاب کرده و Repair کنید سپس پارت های ریپر شده را اکسترکت نمایید

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 31 دیدگاه