اندروید یا iOS آی او اس
یحیی رحیمی

مدیر اینستاگرام در تردز نوشت: اندروید بهتر از iOS است

یحیی رحیمی 28 تیر 1402 1 دیدگاه
147 بازدید

بحث و جدل در مورد برتری اندروید و iOS‌ سال‌هاست جریان دارد و هیچ‌گاه نیز پایان نمی‌یابد. طرفداران هر دو پلتفرم، ویژگی‌های مثبت را به گوش دیگری می‌رسانند و از ضعف پلتفرم رقیب می‌گویند. آدام موسری که در حال حاضر، مدیر شبکه اجتماعی اینستاگرام است، نظر خود در مورد این جدال بی‌پایان را بیان کرده است. او در شبکه اجتماعی تازه‌کار تردز نوشت که اندروید در حال حاضر از iOS بهتر است.

به گزارش پارسی گیم، مدیر اینستاگرام عقیده خود در مورد بهتر بودن اندروید را در پاسخ به مطلب یکی از کاربران تردز نوشت. یک یوتیوبر معروف به نام MKBHD تصمیم گرفت تا یک بحث و جدل داغ در صفحه تردز خود به راه بیندازد. او از فالورهای خود پرسید که سیستم‌عامل اندروید بهتر است یا iOS. یکی از افرادی که به این سؤال پاسخ داد، آدام موسری بود. او بسیار کوتاه پاسخ داد و نوشت که فکر می‌کند در حال حاضر سیستم‌عامل گوگل بهتر باشد و هیچ دلیلی برای ادعای خود بیان کرد.

کاربران تردز در مورد پاسخ موسری دچار سردرگمی شدند. مشخص نیست که چرا اندروید از نظر او بهتر از آی‌ او اس است و اینکه آیا این نظر شخصی‌ است یا اینکه بر اساس مدرک این حرف را به زبان آورده است. این نظر بیش از پانصد کامنت دریافت کرد و همچنین تعداد لایک‌های آن از عدد سه هزار فراتر رفت. به‌نوعی این گفته، تنور صحبت‌های مخاطبان تردز را داغ کرد. به نظر می‌رسد که او صرفاً برای درگیر کردن کاربران این گفته را نوشته باشد.

اندروید یا iOS آی او اس

اندروید یا iOS ؟

بسیاری از کاربران تردز نسبت به نظر مدیر اینستاگرام واکنش نشان دادند. عده‌ای نوشتند که اپ اینستاگرام روی سیستم‌عامل iOS از اندروید عملکرد بهتری دارد. گروهی از کاربران سابق اندروید تنها به منظور استفاده از اپ‌های باکیفیت‌تر به سیستم‌عامل اپل کوچ کرده‌اند. برای نمونه سرعت بارگذاری و قابلیت‌های اپ iOS اینستاگرام بیشتر از اندروید است. همچنین اپ اندروید گاهی اوقات با مشکل کرش کردن مواجه می‌شود. در عین حال عده زیادی نوشتند که اندروید، آزادی عمل زیادی نسبت به آی او آس دارد و قابلیت‌های جذاب آن را به پلتفرم بسته اپل ترجیح می‌دهند.

آدام موسری همچنان دلیلی برای ادعای خود نیاورده است. او معتقد است که اندروید در حال حاضر برتری دارد و همچنین این iOS بوده که چند سال پیش وضعیت بهتری داشته است. می‌توانید در بخش نظرات به ما بگویید که آیا Android یا ترجیح می‌دهید یا iOS؟ آیا برای ادعای خود دلیلی دارید؟ نظر خود را با ما و بقیه کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    کامپیوتر

    مهمان

    نه حالا سیستم عامل خالی
    کلا شرکت اپل مهارتش فروختن لباس نامرعیه!
    بخش قابل توجهی از قیمت محصولات اپل بابت هیچی است بابت جعبه های مقوایی سفید !
    در حالیکه اپل تقیربا خودش مشتری دیگران است از دوربین روی موبایل هایش تا Cpu و رم و Gpu و….
    پس بهتر اینه سیستم های مبتنی بر کامپیوتر رو از برندی برداشت که خودش سازنده قطعات اصلی تر است.
    شما باید دعا کنید که مثلا لبتاپ شما درونش رم سامسونگ و SSD سامسونگ داشته باشد یا وثتی کارت گرافیک انتخاب میکنید از شرکت های معتبر رم گرافیک شما مثلا سامسونگ از کار در بیاید.
    یکی از دلایل جمع شدن خط تولید لبتاپ های VAIO سونی همین بود چون حتی صغحه نمایش آن سامسونگ شده بود!
    برگردیم به بحث ساخته های شرکت اپل از قطعات دیگران تشکیل شده و گرانتر از قیمت تمام شده اون قطعات قیمت گذاری میشوند.

    پاسخ دهید