یحیی رحیمی

هیچ‌گونه اطلاعاتی از سخت‌افزار و کنسول PS5 در کنفرانس E3 سونی بیان نخواهد شد

یحیی رحیمی 25 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
764 بازدید

اخیراً به دلایلی که مشخص نیست، شایعات پیرامون کنسول بعدی سونی به نام PS5 بالاگرفته است و بسیاری معتقدند که این کنسول در 2 سال آینده عرضه خواهد شد. حتی بسیاری باور داشتند که سونی در کنفرانس امسال E3 خود از این کنسول بازی رونمایی خواهد کرد. مدیرعامل استدیوهای سونی به نام Shawn Layden اما این قضیه را تکذیب کرده است و امسال شاهد معرفی سخت‌افزارهای جدید نخواهیم بود.

Layden این موضوع را در مصاحبه آخرین قسمت پخش‌شده برنامه PlayStation Blogcast بیان کرده است. او تائید کرده است که هیچ‌گونه معرفی سخت‌افزاری در کنفرانس E3 سونی در کار نخواهد بود و تمرکز اصلی روی چهار بازی استدیوهای سونی به نام‌های The Last of Us- Part 2, Spider-Man, Ghost of Tsushima و Death Stranding خواهد بود. او در این زمینه بیان کرده است که:

E3 امسال را با نگاه جامع و عمیق به عناوین اختصاصی و بازی‌های در حال انتشار خواهیم پرداخت. 4 عنوان بزرگ در دستور کار قرار دارند و ما واقعاً بازی‌های بزرگی در دست داریم و همچنین آپدیت‌های فوق‌العاده‌ای نیز در انتظار طرفداران است. فکر می‌کنم که همه از دیدن آن‌ها شگفت‌زده شوند و در حال حاضر روی نمایش آن‌ها کار می‌کنیم که به‌نوعی از زاویه‌ای جدید آن‌ها را به طرفداران نشان دهیم.

او در ادامه از آپدیت بزرگی برای بازی Ghost of Tsushima خبر داد و البته نوید سورپرایزهای بزرگی را به طرفداران بازی Spider-Man داد و باور داشت که همه از نمایش این بازی بهت‌زده خواهند شد. او کمی در مورد Death Stranding نیز سخت به میان آورد و جالب بود که این بازی را نیز جزو ساخته‌های استدیو سونی به شمار می‌آورد. او در ادامه در مورد The Last of Us- Part 2 بیان کرد:

ما جنبه‌های جدیدی از روند توسعه این بازی در دست داریم و در نظر داریم که دیدگاه و فهم بهتری در زمینه روند توسعه این بازی به کاربران بدهیم. خیلی هیجان‌زده هستیم. نمایش این بازی در میان چهارتای دیگر از همه قوی‌تر خواهد بود.

موضوعی که در این میان کمی عجیب بود، عدم صحبت از بازی Days Gone بود که این بازی نیز یکی از مورد انتظار ترین های استدیوهای سونی در سال 2019 است. این بازی به لطف GameInformer اطلاعات زیادی از آن منتشر شد. با توجه به این گفته‌ها اما مشخص است که خبری از PS5 و هرگونه سخت‌افزار جدیدی نخواهد بود و واقعیتش را بخواهید، این کار خوشایند طرفداران است و هنوز کمی برای این کار زود است. شاید سال‌های 2020 یا 2021 برای این کار فرصت مناسب‌تری باشد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.