outriders
یحیی رحیمی

با Outriders بازی علمی تخیلی جدید Square Enix آشنا شوید

یحیی رحیمی 22 خرداد 1398 بدون دیدگاه
1,568 بازدید

مدتها بود که از پروژه ای در حال تولید توسط Square Enix به نام Outriders خبر دار بودیم و اصلا نمی دانستیم که صحبت از چه می شود و آیا این یک بازی است یا چه؟ بالاخره در کنفرانس E3 2019 بود که از وجود این شوتر علمی تخیلی آگاه دشیم و این بازی است که با همکاری استودیو People Can Fly و Square Enix ساخته و پرداخته شده است.

این شوتر سه نفره Co-Op یک گیم پلی جذاب و خلاقانه را دارد و همچنین دنیایی تاریک و علمی تخیلی را به تصویر کشیده است. سه بازیکن اصلی این بازی به یک سیاره بیگانه سفر می کنند و از آنجاست که باید با سلاح های مختلف به جان موجودات عجیب و غریب بیوفتیم. استودیو در مورد Outriders گفته است که آن‌ها سالهاست می خواهند چنین بازی را بسازند و بسیار خوشحالند که با Sqaure Enix همکاری کرده اند.

این فرصت بزرگی برای آن‌هاست که بالاخره پروژه Outriders را بسازند و بیش از 200 توسعه دهنده نیز در حال کار روی آن هستند و می خواهند که بازی فوق العاده ای را تحویل طرفداران دهند. قرار است که به زودی جزیئات بیشتری را از این بازی دریافت کنیم و فعلا تنها می دانیم که این یک شوتر با تم مبارزه با موجودات فضایی و عجیب و غریب است.

استودیو People Can Fly با ساخت بازی هایی مانند Bulletstorm و Gears of War: Judgment خود را به معروفیت رسانده است و جالب است که اخیرا یک بخش جدید از استودیو را در شهر نیویورک باز کرده است و دلیل آن نیز کمک به تولید Outriders است. قرار است که این بازی در تابستان سال 2020 برای کنسول های PlayStation 4 و Xbox One و رایانه ها شخصی منتشر شود. می توانید تریلر معرفی آن را مشاهده کنید و کمی با تم خاص آن آشنا شوید. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.