دانلود بازی Necromunda Hired Gun برای PS4
دانلود بازی Necromunda Hired Gun برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Necromunda Hired Gun برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 10 خرداد 1400 بدون دیدگاه
2,676 بازدید

دانلود بازی Necromunda Hired Gun برای پلی استیشن 4

هر گیمری می‌تواند به‌سادگی درگیر گیم پلی اکشن، سریع و مهیج یک عنوان شوتر اول‌شخص شود. در طول تاریخ بازی‌های ویدیویی عناوین بسیاری در همین سبک ساخته‌شده‌ و می‌توان گفت اکثر آن‌ها موفقیت خوبی کسب کرده و محبوبیت زیادی میان بازیکنان پیداکرده‌اند. دنیای وسیع سری بازی‌های Warhammer 40K برای بسیاری آشنا است و بازی Necromunda Hired Gun از استودیو Focus Home Interctive عنوانی شوتر و اول‌شخص بوده که در همین دنیا جریان دارد.

شما در بازی نقش یک آدمکش حرفه‌ای را بازی می‌کنید که مأموریت‌های زیادی در قالب‌های مختلف بر عهده او قرارگرفته می‌شود. هدف شما ساده است. کشتن و دیگر هیچ. هر مأموریت مجموعه‌ای از تیراندازی‌ها و مبارزات با گروه‌های مختلف در دنیای وسیع بازی است که در پایان آن پول خوبی نصیبتان می‌شود. در تمام این ماجراهای پرمخاطره، سگی که یار وفادار شما خواهد بود همراهتان است تا در موقعیت‌های مختلف کمک‌حال باشد.

راهنمای قدم به قدم بازی Necromunda Hired Gun

راهنمای قدم به قدم بازی Necromunda Hired Gun

بازی Necromunda Hired Gun توسط استودیو Focus Home Interactive ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Necromunda Hired Gun با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Necromunda Hired Gun

به‌جز طیف گسترده سلاح‌هایی که در دسترس خواهید داشت، در بازی امکان ارتقا تجهیزات و زره خود را نیز دارید و این موضوع با جزییات بالایی طراحی‌شده است. با استفاده از پولی که درازای اجرای مأموریت‌ها به دست می‌آورید می‌توانید تمام قسمت‌های زره خودتان را ارتقا دهید و یا زره کاملاً جدید و کارآمدتری را خریداری کنید. این ارتقاها قابلیت‌های جدیدی مانند اجرای پرش‌های بلندتر، امکان دویدن روی دیوار و یا استفاده از قلاب برای حرکت سریع در میدان نبرد را به کاراکتر شما اضافه می‌کنند. این موضوع تنوع خیلی خوبی به گیم پلی جذاب و مهیج بازی داده و باعث می‌شود بتوانید مسیرهای مختلفی برای پیشروی در مأموریت‌ها داشته باشید.

نکته دیگر این است که چون کاراکترتان یک آدمکش ماهر است، از همان ابتدا به طیف گسترده‌ای از سلاح‌های مختلف مانند مسلسل، تک‌تیرانداز، شاتگان و سلاح‌های پلاسما دسترسی دارد. تمامی این سلاح‌ها قابلیت ارتقا نیز دارند تا قدرت تخریبی بالاتری پیداکرده و برای دشمنان سرسخت‌تر بازی مناسب شوند.

بازی در دنیای معروف Warhammer 40K و در شهر Necromunda جریان دارد که سبک و سیاقی صنعتی داشته و پیشرفت‌های زیادی در این مورد در دنیا دیده می‌شود؛ اما از طرفی این پیشرفت‌ها همه‌چیز را خشن‌تر کرده و زنده ماندن در چنین شرایطی بسیار سخت و چالش‌برانگیز است. شهر توسط سه گروه اصلی اداره می‌شود که به ترتیب Orlock،Escher و Goliath نام دارند. گروه Orlock بهترین تکنولوژی‌های صنعتی را در دسترس دارند و نسبت به غریبه‌ها اصلاً مهربان نبوده و پاسخشان را فقط با گلوله می‌دهند. گروه Escher که فقط از زنان و دختران تشکیل‌شده به سلاح‌های پلاسما و مواد شیمیایی دسترسی دارند و درنهایت گروه Goliath که سلاح‌های سنگین با لباس‌های زره ای غول‌پیکر داشته و برای مقابله با آن‌ها باید سلاح‌های قدرتمندی به میدان بیاورید.

اگر تجربه‌ای جدید از شوتر اول‌شخص می‌خواهید، Necromunda Hired Gun را هرگز از دست ندهید زیرا دریایی از محتوای مهیج و اکشن را در دنیایی وسیع برای شما آماده کرده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Doom Eternal و Borderlands 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Necromunda Hired Gun با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Navigate an ocean of crime and corruption to balance the bloody ecosystem of Necromunda as a merciless hired gun. The money’s good, the dog’s loyal, and the gun’s reliable – but can you survive the hunt? Necromunda: Hired Gun is an indie fast-paced, violent, and thrilling FPS set in the darkest reaches of Warhammer 40,000’s most infamous hive city.
For the right price, eliminate the most notorious gangers and mutants. Your armory is a sprawling arsenal. Your body is enhanced with a dozen customizable augments to run on walls and leap over chasms. Your cyber-mastiff will sniff out and kill enemies for you, while your grappling hook allows quick, agile traversal of the massive environments.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 14.4 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.