دانلود بازی Farworld Pioneers برای PC
دانلود بازی Farworld Pioneers برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Farworld Pioneers برای PC

پارسی گیم 7 تیر 1402 2 دیدگاه
3,230 بازدید

دانلود بازی Farworld Pioneers برای کامپیوتر

در دامنه وسیع کیهان، ماجراجویی جذابی در قالب Farworld Pioneers در انتظار شماست. Farworld Pioneers به عنوان یک بازی علمی تخیلی دو بعدی، سندباکس، مدیریت مستعمره، بازیکنان را در یک تجربه دنیای باز مسحورکننده غوطه ور می‌کند، جایی که امکانات فقط به تخیل آنها محدود می‌شود. به جای یک دانشمند باهوش قدم بگذارید که به دلیل یک فرود تصادفی ناگوار، خود را در یک سیاره بیگانه مرموز می‌بیند. هدف نهایی فرار از این قلمرو فرازمینی است، اما این فقط آغاز یک اودیسه حماسی است که بازیکنان را در میان چندین سیاره در کهکشان جابه‌جا می‌کند. بقا عنصر اصلی در Farworld Pioneers است. جستجو برای منابع به یک ضرورت تبدیل می‌شود. با این حال تهدیدهای بی شماری، از جمله موجودات، مهاجمان و سایر بازیکنان شما را تهدید می‌کند.

قلب حلقه گیم پلی در جستجوی اکتشاف و کشف نهفته است. Farworld Pioneers به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا سرنوشت خود را در سندباکس عظیم کهکشانی رقم بزنند. چه گیم‌پلی صلح‌آمیز co-op را انتخاب کنید و چه درگیر درگیری‌های شدید PvP، انتخاب کاملاً با شما است. شگفتی‌های ناشناخته را در کنار دوستان خود در سرورهای خصوصی آشکار کنید یا در سیستم جناحی پویا چند نفره شرکت کنید، جایی که وفاداری می‌تواند با تکامل کیهان تغییر کند. بازیکنان با درگیر شدن در نبردهای سریع، از مکانیک‌های مبتنی بر فیزیک برای دفاع از مستعمرات خود استفاده می‌کنند. با رشد مستعمرات، آنها به اهداف اصلی مهاجمان و دوستان حسود تبدیل می‌شوند و مدیریت منابع و تصمیم‌گیری استراتژیک از اهمیت بالایی برای پیروزی برخوردار خواهد بود.

در Farworld Pioneers، کهکشان به یک زمین بازی برای ماجراجویان تبدیل می‌شود. این بازی با ترکیبی جذاب از کاوش‌های علمی تخیلی، مدیریت مستعمره و مکانیک‌های سندباکس، بازیکنان را مجذوب خود می‌کند، تخیل آنها را برمی انگیزد و آنها را با امکانات بی پایان مجذوب خود می‌کند. اتحادها را تشکیل دهید، امپراتوری‌ها را ایجاد کنید و ناشناخته‌ها را فتح کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Crying Suns Last Orders و Trailmakers Airborne را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Farworld Pioneers برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or later
Processor: AMD Zen/Intel i5 or later
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Radeon-HD-7000/GeForce 500 Series or later
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: 64 bit OS is required

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: AMD Zen/Intel i5 or later
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Radeon RX 400/GeForce 1000 Series or later
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: 64 bit OS is required

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In this open-world galactic sandbox, how you play is up to you! Bring your friends into the frontier in your own private server, or make new friends (and enemies) in large public multiplayer servers. Play peacefully in co-op, or use the dynamic multiplayer faction system to band together and split apart dynamically as allegiances change.
Your first planet is where you’ll learn to survive, but that’s just the start. Build your very own starship and use it to colonise new worlds. It won’t be easy, and only the most successful colonies will be able to pool the resources and knowledge necessary to break orbit. Once you launch, the stars hold brand-new planets, new biomes, bosses and challenges.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    محسن

    مهمان

    توی اینترنت یخورده ویدئو هاش رو دیدم و پیشنهاد میکنم اگه میخواید بازی تو این سبک پلی بدید برید سراغ Terraria
    قشنگ مثال بارز اون جمله هست که میگه “هر شاهکاری یه کپی بی ارزش داره”

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    با سلام متاسفانه این بازی هنگام شروع صفحه سیاه مواجه میشه و هیچ اروری هم نمیده کرک هم نصب کردم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

    پاسخ دهید