دانلود بازی Crystal Crisis برای PC
دانلود بازی Crystal Crisis برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Crystal Crisis برای PC

پارسی گیم 10 بهمن 1400 بدون دیدگاه
1,393 بازدید

دانلود بازی Crystal Crisis برای کامپیوتر

امروزه نوآوری در صنعت بازی‌های ویدیویی نقش مهمی را بازی می‌کند و برای ساخت عناوین جدیدی که قصد جذب مخاطب دارند، امری ضروری محسوب می‌شود. استودیوهای بازی‌سازی با استفاده از تلفیق ایده‌های مختلف، سعی در ارائه ایده‌های نو هستند. بازی Crystal Crisis از استودیو Nicalis عنوانی چندنفره و جذاب بوده که با تلفیق مبارزات اکشن و گیم پلی‌ای مشابه بازی تتریس، می‌تواند ساعت‌های طولانی شما را سرگرم نگه دارد. شاید در نگاه اول گمان کنید که با یک بازی مبارزه‌ای سر و کار دارید اما گیم پلی بیشتر شبیه به بازی‌های معمایی و پازل محور است.

نکته جالب این بازی، وجود 20 شخصیت برای مبارزه است که در میان آن‌ها، کاراکترهای معروفی از بازی‌های دیگر مانند Binding of Isaac و Astro Boy نیز حضور دارند. پس از ورود به میدان نبرد، شما گیم پلی‌ای مشابه تتریس را تجربه خواهید کرد که با چیدن بلوک‌های همرنگ کنار هم، امتیاز کسب کرده و ضربه‌های مهلکی را توسط کاراکتر خود وارد خواهید کرد. کمبوهای شما همگی بستگی به این دارد که به چه میزان بتوانید بلوک‌های بیشتری را از بین ببرید. در بازی بیش از 40 مدل کمبو و ضربه وجود دارد که برای آزاد کردن هر کدام باید رنگ‌های متفاوتی را کنار هم بچینید.

هر کاراکتری که انتخاب می‌کنید، ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته و حرکات دفاعی و تهاجمی مختلفی را ارائه می‌دهد. گیم پلی تمرکز اصلی‌اش را بر روی تجربه چندنفره آن مقابل سایر افراد گذاشته و بیشترین لذت را در این حالت به خوردتان می‌دهد. شما می‌تواند علاوه بر تجربه بازی به‌صورت محلی روی یک سیستم، به‌صورت آنلاین نیز مقابل سایر بازیکنان قرار بگیرید و مهارت خود را در حل پازل‌های بلوک رنگی و مبارزات به چالش بکشانید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Pummel Party و It Takes Two را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Crystal Crisis با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or above
Processor: 2.4 GHz Dual core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: OpenGL 3.2 compliant video card
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectSound

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Crystal Crisis was designed to be the apex of the head-to-head puzzle battle genre. It’s an intense one-on-one color-matching competition with innovative features and tons of configurable options, lovingly presented with high-quality animation, special effects, music and sound design.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.