بازی Marvel's Spider-Man 2
یحیی رحیمی

دمو رایگان Marvel’s Spider-Man 2 منتشر نمی‌شود

یحیی رحیمی 30 خرداد 1402 1 دیدگاه
1,511 بازدید

استودیو Insomniac Games سازنده سری بازی مارول اسپایدرمن با انتشار توییت کوتاهی، شایعات انتشار دمو Marvel’s Spider-Man 2 را رد کرد. گزارش‌های اخیر نشان می‌داد که احتمال انتشار یک دمو رایگان برای بازی انحصاری پلی استیشن وجود دارد و اینکه بازی‌کنان مزه این اثر را خواهند چشید. توسعه این شایعات را رد کرد و نوشت که هیچ برنامه‌ای برای دمو بازی وجود ندارد و طرفدارها باید منتظر انتشار بازی در مهرماه امسال باشند.

تعدادی از بازی‌های بزرگ سال یک دمو رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده‌اند. برای نمونه دمو فاینال فانتزی 16 برای PS5 منتشر شد و افراد زیادی آن را تجربه کردند. همچنین دمو Lies of P که حدود دو ساعت بود نیز بازی‌کنان را با دنیای این اثر آشنا کرد. اینسامنیاک گیمز برعکس دیگر بازی‌سازها، هیچ برنامه‌ای برای انتشار دمو ندارد و آن‌ها آماده انجام چنین کاری نیستند. این در حالی است که هر دو بازی‌های مارول اسپایدرمن و مایلز مورالس یک دمو رایگان داشتند.

این خبر بدون شک برای طرفدارها و افرادی که می‌خواستند در مورد خرید یا عدم خرید بازی تصمیم بگیرند، ناخوشایند خواهد بود. سونی تریلر گیم پلی Marvel’s Spider-Man 2 را در مراسم ماه گذشته پلی‌استیشن پخش کرد و این تنها منبع طرفدارها برای اطلاع از کیفیت بازی است. تریلر که نهایی نبود و گیم‌پلی نمایش داده‌شده با آنچه در نسخه نهایی می‌بینیم تفاوت دارد. البته فرایند تبلیغاتی بازی در حال آغاز است و انتظار می‌رود که ویدیوها و جزئیات بیشتری از این بازی پلی استیشن 5 منتشر شود تا بازی‌کنان، دلیلی برای خرید بازی پیدا کنند. حال می‌دانیم که دمو رایگان، شیوه تبلیغاتی سونی نخواهد بود.

دمو Marvel's Spider-Man 2

دمو Marvel’s Spider-Man 2

اینسامنیاک گیمز برای انتشار بازی دوم سری اسپایدرمن در تاریخ 28 مهرماه آماده می‌شود. این بازی تنها برای کنسول پلی‌استیشن 5 منتشر می‌شود و در حال حاضر امکان پیش‌خرید بازی نیز وجود دارد. افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند، چند لباس جدید به همراه پنج امتیاز مهارت دریافت می‌کنند و به‌نوعی بازی را بهتر از بقیه شروع خواهند کرد. این بازی با قیمت اولیه هفتاد دلار به فروش می‌رسد و جزو انحصاری‌های سونی است که تنها برای PS5 عرضه خواهد شد. چند بازی دیگر سونی مانند Horizon Forbidden West برای PS4 نیز منتشر شدند.

در صورتی که منتظر دانلود دمو Marvel’s Spider-Man 2 بودید، بهتر است مشغول دمو بازی دیگری شوید. تا زمانی که این اثر به دست منتقدان نرسد و آن‌ها امتیاز خود را ارائه نکند، نظری در مورد کیفیت اثر نمی‌توان داد. منتظر خبرهای بیشتر بمانید.

منبع: ComicBook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    امید

    مهمان

    حالا انگار که تحفه ای هستش که دمو هم بخواد
    بازیش رو بریزید تو سطل آشغال

    پاسخ دهید