فیل اسپنسر Starfield
یحیی رحیمی

اسپنسر: نمره Starfield؟ بهترین بازی ممکن را می‌سازیم

یحیی رحیمی 28 خرداد 1402 6 دیدگاه
723 بازدید

چند ماهی تا انتشار بازی نقش‌آفرینی وسیع بتسدا مانده است. ایکس‌باکس در حال آماده‌سازی برای انتشار بازی Starfield است و پس از نمایش حدود چهل دقیقه گیم پلی، مصاحبه‌های مختلفی در مورد این اثر انجام شد. تاد هاوارد در گفتگو با IGN به سؤالات مختلفی پاسخ داد و فیل اسپنسر، مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ نیز در مورد این اثر اظهارنظر کرده است. او می‌گوید که آن‌ها بهترین استارفیلد ممکن را خواهند ساخت و به نمره و امتیاز اهمیتی نمی‌دهند.

اسپنسر مدتی پیش گفته بود که حتی اگر بازی Starfield بهترین اثر سال هم شود و از 10، امتیاز 11 بگیرد، انتظار فروش PS5 از سوی طرفدارهای سونی و کوچ آن‌ها به پلتفرم مایکروسافت را ندارد. او در مصاحبه تازه‌ای با گاردین به این گفته اشاره کرده و آن را توضیح داده است. او می‌گوید این‌طور نیست که آن‌ها تلاش نکنند تا بازی‌ای بسازند که از 10، امتیاز 11 را بگیرد، اما به این امتیازها اهمیتی نمی‌دهند و بلکه روی خلق بهترین تجربه ممکن تمرکز می‌کنند. وی در این مورد گفت:

آن بخشی از گفته‌هایم بود که شخصاً آن را دوست نداشتم، بازی‌های باکیفیت برای استراتژی ما، اهمیت بسیار زیادی دارند. این‌طور نیست که دریافت امتیاز 11 از 10 توسط استارفیلد، هدف ما نباشد؛ اگرچه این شیوه بیان هم اندکی ساده‌لوحانه است. نمی‌دانم آیا باید از نمره منتقدان برای مشخص کردن کیفیت بازی استفاده کنم یا خیر. هدف ما این است که Starfield بهترین بازی ممکن باشد. می‌خواهم ما بهترین بازی‌های ممکن را بسازیم.

نمره Starfield فیل اسپنسر

نمره بازی Starfield

اسپنسر تلاش می‌کند تا هیجانات در مورد بازی استارفیلد را کنترل کند و اجازه دهد تا عملکرد بازی پس از انتشار، سنگ محک قرار گیرد. انتظارها از بازی جدید بتسدا بسیار زیاد است و افراد زیادی آن را موردانتظارترین اثر سال خوانده‌اند. در صورتی که این بازی امتیاز کمتری از حد انتظار دریافت کند، جنجال زیادی به پا خواهد شد. اسپنسر نشان داد که چندان اهمیتی به این نمره‌ها نمی‌دهد و می‌خواهد تمام تلاشش را برای ارائه بهترین بازی ممکن انجام دهد.

کارگردان هنری پیشین God of War Ragnarok گفته بود که سونی تنها بازی‌هایی با متا بیشتر از 90 را از استودیوهایش طلب می‌کند و هر پروژه‌ دیگری که در این سطح کیفیت نباشد را لغو می‌کند. به نظر می‌رسد که اسپنسر به‌نوعی به این مسئله هم اشاره کرده است. او در پاسخ می‌گوید که هدف کلی، ساخت بهترین بازی‌ای در حد توان است. استارفیلد در ماه سپتامبر امسال منتشر می‌شود و قرار است که قدم تازه‌ای برای بتسدا شود. نظر شما چیست؟ آیا Starfield می‌تواند یکی از کامل‌ترین بازی‌های امسال شود؟

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    AmirAli1988

    مهمان

    پس کی نمراتش میاد؟؟
    دو هفته دیگه بازی عرضه میشه پس چرا نمراتش نمیاد!؟؟؟
    دوازده روز دیگه بازی عرضه میشه هنوز خبری از نقد و نمراتش نیست بازیهای دیگه حداقل سه چهار هفته قبل عرضه جهانی نمراتش میومد ولی واسه استارفیلد خبری از منتقدان نیست تعجبیه…?

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Mahdi

    مهمان

    اگه تمام تلاششون هم بکنن نمیتونن بازی هایی مانند بازی های انحصاری سونی بسازند. بهترین بازی ها و با کیفیت ترین بازی ها نزد سونی است. همه باید بازی هاش رو تجربه کنن بعد تصمیم بگیرن

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محسن در پاسخ به Mahdi

      مهمان

      من هر دو کنسولو دارم،هم فایو هم سری ایکس،این پیامت واقعا خنده دار و ب خاطر اینه ک شما فن بوی هستی،سری های گیرز و فورزا و هیلو یعنی هیچ؟؟؟بر منکرش لعنت ک انحصاری سونی خوبه ولی انحصاری های مایکروسافتن عالین،ب عنوان کسی ک بالای ۲۸ ساله گیم میزنه ی نصیحت بهت،فن بوی بازی و تعصب ناشی از کور و بی عقل بودنه حالا هر چی خود دانی

    • Avatar

      Mohammad در پاسخ به Mahdi

      مهمان

      خیلی وقت ها مردم فراموش میکنند که کلا هدف بتستا خلق بازی های با گرافیک بالا نیست بلکه همه بتستا رو با خلق بازی های مثل اسکایریم و فال اوت میشناسن این بازی ها شاید گرافیک بالایی نداشته باشن اما تا سال ها باعث پیشرفت گیم شدن به طوری که خیلی از همین بازی های سونی که شما عرض می‌کنی وام داره بازی مثل اسکایریم هستن

  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    امیدوارم عجله نکنند و بازی رو با باگ و لگ و گلیچ و این چیزا ندن.
    اونا که حتی اگه بازی ایرادات فنی داشته باشه، بالاخره باید با آپدیت و پچ ایراداتش رو برطرف بکنند، خب پس چه عجله ای هست؟
    بهتره به جای بازی کردن با اعتبار و آبروشون، وقتی بازی کاملا آماده شد عرضه کنند.?

    پاسخ دهید
  • KURD WARRIOR

    KURD WARRIOR

    مهمان

    طبق چیزی که توی تریلر ها بود قطعا موفق میشه/اما از حرف تا عمل راه بسیار است/تا منتشر نشه و ملت تجربه نکنن نمیشه نظر قطعی داد/عین رد فال/کلی تعریف و تمجید از سمت منتقدین قبل انتشار بود بعد یهو منتشر شد بازی داغون بود.

    پاسخ دهید