ترلر گیم پلی بازی Mortal Kombat 1
ارحام ادبخواه

اولین تریلر گیم پلی بازی Mortal Kombat 1 به نمایش درآمد

ارحام ادبخواه 19 خرداد 1402 بدون دیدگاه
1,356 بازدید

استودیو NetherRealm در شب اول مراسم Summer Game Fest، برای اولین بار از گیم پلی بازی Mortal Kombat 1 که اثری فوق‌العاده مورد انتظار است، رونمایی کرد. این تریلر نشان داد پس از ریبوت مجموعه، ذره‌ای از خشونت معروف مورتال کامبت کاسته نخواهد شد.

بازی Mortal Kombat 1 که به تازگی معرفی شده بود، در مراسم Summer Game Fest باز هم به نمایش گذاشته شد تا طرفداران بتوانند برای اولین بار گیم‌پلی اثر مورد بحث را مشاهده کنند. این بازی که فرنچایز مورتال کامبت را ریبوت می‌کند و خط زمانی و داستان‌های جدیدی به وجود می‌آورد، شامل ویژگی‌های جدیدی مانند شخصیت‌های کامئو (Cameo) و کاراکترهای قابل کنترل تازه است. البته با وجود تمامی این تغییرات نه تنها از خشونت سری Mortal Kombat کم نشده، بلکه شاهد افزایش واقع گرایی در خونین‌ترین صحنه‌های آن هستیم. شما می‌توانید در ادامه تریلر گیم پلی بازی Mortal Kombat 1 را مشاهده کنید.

جدیدترین نسخه فرنچایز مورتال کامبت که قرار است در تاریخ 28 شهریور 1402 (19 سپتامبر 2023) در دسترس علاقه مندان قرار گیرد، دنیای جدیدی را به گیمرها معرفی می‌کند که توسط شخصیت Liu Kang به وجود آمده است؛ شخصیتی که در پایان شماره یازدهم به خدای آتش تبدیل شد و قدرت فزاینده‌ای به دست آورد. همین دنیای جدید که آکنده از چهره‌های شناخته شده‌ای مانند ساب زیرو (Sub-Zero) و اسکورپیون (Scorpion) است، شخصیت‌ها را با رفتارها و افکارهای متفاوتی نسبت به گذشته به تصویر می‌کشد.

برای مثال و همان‌طور که در تریلر گیم پلی بازی Mortal Kombat 1 مشاهده کردیم، دو شخصیت ساب زیرو و اسکورپیون که دشمنان قدیمی هم محسوب می‌شوند، در بازی جدید در یک تیم هستند و در کنار یکدیگر به مبارزه با دشمنان می‌پردازند. البته که این تغییر رفتار و رویه فقط مربوط به دو کاراکتر مورد بحث نیست و همه چهره‌های موجود در بازی را شامل می‌شود.

یکی دیگر از نکات مهمی که این تریلر به ما نشان داد، شخصیت‌های کامئو بود. با توجه به این مکانیک جدید، شما می‌توانید پس از انتخاب مبارز اصلی خود یک شخصیت دیگر را هم انتخاب کنید تا در طی مبارزات به کمک شما آیند (بدیهی است که دشمن شما هم قابلیت مشابهی خواهد داشت). در حالی که برخی از این شخصیت‌ها فقط در قالب Cameo ظاهر می‌شوند، برخی دیگر از آن‌ها هم در لیست مبارزهای اصلی قرار می‌گیرند و هم می‌توانند به کمک شخصیت‌های قابل کنترل آیند.

ترلر گیم پلی بازی Mortal Kombat 1

حضور ژان کلاود ون دام در بازی Mortal Kombat 1

اما این پایان غافلگیری‌های مورتال کومبت 1 در مراسم Summer Game Fest نبود و اد بون (Ed Boon)، یکی از خالقین و سازندگان قدیمی سری، یک خبر هیجان انگیز دیگر را هم در چنته داشت. اد بون پس از آمدن روی استیج برنامه و توضیح در مورد بازی جدید استودیو NetherRealm، اعلام کرد که صداگذاری شخصیت جانی کیج (Johnny Cage) بر عهده ژان کلاود ون دام (Jean Clause Van Damme) افسانه‌ای است. این بازیگر محبوب که منبع الهام شخصیت جانی کیج محسوب می‌شود، پس از حدود 30 سال بالاخره به هنرنمایی در قالب این کاراکتر می‌پردازد تا به انتظارها پایان دهد.

بازیMortal Kombat 1 در تاریخ 28 شهریور 1402 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، کامپیوتر و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. نظرات خود را در مورد اولین تریلر گیم پلی بازی Mortal Kombat 1 با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: VideoGamesChronicles

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.