شخصیت های بازی Mortal Kombat 1
محمد صادق شجاعی

کدام شخصیت ها نباید در بازی Mortal Kombat 1 حضور داشته باشند؟

محمد صادق شجاعی 3 خرداد 1402 22 دیدگاه
13,245 بازدید

پس از معرفی رسمی بازی جدید سری مورتال کامبت بسیاری از طرفداران این مجموعه به سراغ شبکه‌های اجتماعی رفته و در مورد کاراکتر‌هایی که دوست دارند در این اثر حضور داشته باشند، صحبت کرده‌اند. هم‌زمان با این نظرات، برخی از طرفداران از کاراکتر‌هایی گفته‌اند که محبوبیت زیادی ندارند. در همین راستا پستی در ردیت منتشر شده با این موضوع که کدام شخصیت ها سری مورتال کامبت نباید در بازی Mortal Kombat 1 حضور داشته باشند.

پست منتشر شده در ردیت صد‌ها نفر از علاقه‌مندان پر‌شور مورتال کامبت را که مشتاق به اشتراک گذاشتن نظرات خود هستند، جذب کرده است. درحالی که بسیاری از کاربران تمایل دارند مجموعه کاملا جدیدی از کاراکتر‌ها را مشاهده کنند، برخی دیگر به شخصیت هایی اشاره کرده‌اند که امیدوار هستند از بازی Mortal Kombat 1 حذف شوند.

یکی از شخصیت‌هایی که به طور مداوم در لیست کاراکتر‌های غیر‌محبوب قرار می‌گیرد، Mokap است. این شخصیت کمتر شناخته‌شده اولین حضور خود را در بازی Mortal Kombat: Deadly Alliance تجربه کرد. Mokap در واقع یک بازیگر موشن کپچر است که توسط سازندگان مورتال کامبت به یک شخصیت قابل بازی تبدیل شده است. این کاراکتر چندان مورد توجه بازیکنان قرار نگرفته و یکی از شخصیت‌هایی بوده که به راحتی فراموش می‌شود. بسیاری از کاربران تمایل دارند که استودیو ندررلم شخصیت Mokap را کنار گذاشته و زمینه بازگشت او در بازی Mortal Kombat 1 را فراهم نکند.

شخصیت های بازی Mortal Kombat 1

Kano و D’vorah در بین شخصیت های غیرمحبوب Mortal Kombat

دیگر شخصیتی که اغلب کاربران ردیت به آن اشاره کرده‌اند، Hsu Hao است. همانند Mokap، این عضو قبیله Red Dragon برای اولین بار در بازی Mortal Kombat: Deadly Alliance معرفی شد. بسیاری از بازیکنان از طراحی و مکانیک‌های گیم پلی او به عنوان نقاط ضعف یاد کرده‌اند. از دیگر شخصیت هایی که طبق گفته کاربران ردیت نباید در بازی Mortal Kombat 1 حضور داشته باشند، می‌توان به Drahmin و Bo Rai Cho اشاره کرد که هر دوی آن‌ها برای اولین بار در بازی Mortal Kombat: Deadly Alliance در دسترس قرار گرفتند. همچنین تعدادی از طرفداران مورتال کامبت نشان داده‌اند که علاقه‌ای به بازگشت D’vorah و Kano ندارند.

در حالی که گفته‌های کاربران ردیت منعکس‌کننده خواسته‌ها و نگرانی‌های سایر طرفداران سری Mortal Kombat است، اما باید صبر کرد و دید استودیو NetherRealm چگونه به خواسته بازیکنان واکنش نشان می‌دهد. با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی مورتال کامبت 1 اطلاعات بیشتری از شخصیت‌های موجود در این اثر اعلام خواهد شد.

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، کامپیوتر و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. به نظر شما چه شخصیت‌هایی نباید در بازی مورتال کامبت 1 حضور داشته باشند؟

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 22 دیدگاه
  • Avatar

    Shahryar

    مهمان

    من واقعا نمی‌فهمم ملت رد دادن الان یعنی چی kano رو دوست نداشتن.کینو شخصیتیه که از نسخه اول بوده و خیلی طرفدار داره که خودمم هستم اون حرکاتش اون فن های کشتی طورش واقعا شخصیت عالیه.

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ارش در پاسخ به Shahryar

      مهمان

      دقیقا ..ب نظر منم کینو یکی از بهترین شخصیت های این بازیه

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 22 دیدگاه