تریلر گیم پلی بازی Final Fantasy 7 Rebirth
محمد صادق شجاعی

تریلر گیم پلی بازی Final Fantasy 7 Rebirth منتشر شد

محمد صادق شجاعی 19 خرداد 1402 1 دیدگاه
358 بازدید

در جریان رویداد Summer Game Fest 2023، اولین گیم پلی بازی Final Fantasy 7 Rebirth به نمایش گذاشته شد. به این واسطه نه تنها ماجراجویی‌های شخصیت‌های اصلی از جمله کلود و تیفا در دنیای خارج از میدگار را مشاهده می‌کنید، بلکه شاهد اضافه شدن کاراکتر‌های آشنایی هستیم که در بازی Final Fantasy 7 Remake حضور نداشته‌اند.

تریلر گیم پلی بازی Final Fantasy 7 Rebirth حاوی اطلاعات مختلف و متعددی است. در قالب آن با Lifestream و دلایل بازگشت سفیرات آشنا می‌شویم. همچنین شخصیت الینا به عنوان جوان‌ترین عضو گروه Turks معرفی می‌شود. در کنار این موارد، بخش‌های مختلفی از مبارزات و گشت و گذار در محیط با استفاده از چوکوبو به نمایش گذاشته می‌شود.

شرکت اسکوئر انیکس تمام تلاش خود را به کار بسته که اطلاعاتی از داستان بازی جدید سری فاینال فانتزی فاش شود. این امر از آن جهت است که بازی Final Fantasy 7 Rebirth، به عنوان دومین اثر از سه‌گانه ریمیک فاینال فانتزی 7، داستان تازه‌ای را روایت می‌کند که به رخداد‌های نسخه اصلی محدود نمی‌شود.

موتومو توریاما، یکی از کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth، گفته است که این اثر بیش از پیش از داستان اصلی فاصله گرفته و در جریان آن شخصیت کلود «سفر ناشناخته‌ای» را آغاز می‌کند که در سومین بازی به پایان خواهد رسید.

تریلر گیم پلی بازی Final Fantasy 7 Rebirth

Final Fantasy 7 Rebirth اولین بازی PS5 با دو دیسک

در مورد آن چه که باید از بازی Final Fantasy 7 Rebirth انتظار داشته باشید، تهیه‌کننده این اثر یعنی یوشینوری کیتاسه گفته است که فصل میانی از سه‌گانه ریمیک، تجربه‌ای به مراتب جذاب‌تر و به‌یاد‌ماندنی‌تر از Final Fantasy 7 Remake خواهد بود.

بر اساس اطلاعات اعلام شده در جریان رویداد سامر گیم فست، بازی جدید سری فاینال فانتزی در اوایل سال 2024 به صورت انحصاری روی پلی استیشن 5 در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین این اثر اولین بازی کنسول PS5 محسوب می‌شود که نسخه فیزیکی آن در قالب دو دیسک ارائه می‌شود.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Shayan

    مهمان

    فکرکنم pc گیمرا باید تا 2025 برای هردو بازی صبر کنن

    پاسخ دهید