تریلر بازی Assassin's Creed Mirage
یحیی رحیمی

پخش تریلر تازه Assassin’s Creed Mirage در مراسم یوبی‌سافت

یحیی رحیمی 15 خرداد 1402 بدون دیدگاه
2,697 بازدید

یوبی‌سافت یک تیزر کلاسیک و کوتاه برای مراسم جدید پخش کرد و عناوینی که قرار است نمایش داده شوند را نشان داد. مراسم Ubisoft Forward قرار است روز دوازدهم ژوئن (22 خرداد) به‌صورت زنده پخش می‌شود و در مورد بازی‌های جدید اساسینز کرید، آواتار و The Crew Motorfest اطلاعات تازه‌ای کسب خواهیم کرد. تیزر جدید نشان می‌دهد که ویدیو گیم پلی Assassin’s Creed Mirage در این مراسم پخش می‌شود و اطلاعات کاملی از آن در دسترس قرار خواهد گرفت.

با لغو نمایشگاه E3، شرکت‌های بازی‌سازی و ناشران بزرگ تصمیم به برگزاری مراسم‌های جداگانه گرفتند. مراسم پلی‌استیشن ماه گذشته پخش شد و از چندین بازی جدید رونمایی شد. مراسم ایکس‌باکس نیز هفته آینده برگزار می‌شود و همچنین سامر گیم فست با مجری‌گری جف کیلی، دو ساعت تمام تریلر و بازی جدید برای مخاطبان خواهد داشت. قرار است چهار تا پنج بازی بسیار بزرگ در این مراسم حضور داشته باشند. یوبی‌سافت نیز پس آن‌ها و روز 22 خرداد مراسم خود را آغاز خواهد کرد. تیزر جدید نشان می‌دهد که بازی‌های Assassin’s Creed Mirage و آواتار بخش اصلی مراسم خواهند بود.

مدت‌هاست هیچ تریلری از بازی Avatar: Fronteris of Pandora پخش نشده است و در حالی که فیلم جدید این سری اکران شد، اما بازی آن هنوز منتشر نشده است. یوبی‌سافت برای عرضه اثر در سال جاری میلادی آماده می‌شود و بالاخره اطلاعات کاملی از روند و جزئیات آن در مراسم جدید دریافت خواهیم کرد. تیزر سپس یک صحرای بی‌آب‌وعلف را همراه شتر نشان می‌دهد که مربوط به بازی اساسینز کرید میراژ است و به عبارت دیگر، مراسم Ubisoft Forward سکوی معرفی کامل این اثر خواهد شد.

تریلر بازی Assassin's Creed Mirage

تریلر تازه Assassin’s Creed Mirage 

پس از آن چند صحنه کوتاه از رقابت‌های ماشین‌سواری و لوگو ردبول را می‌بینیم. این بخش نشان از نمایش کامل بازی The Crew Motorfest دارد که نهمین عنوان این مجموعه به‌حساب می‌آید. به نظر می‌رسد که بازی در جزیره هاوایی جریان دارد و مسابقات جذابی خواهیم دید. البته طراحی بصری این اثر بسیار به Forza Horizon 5 شباهت پیداکرده است. راوی تریلر در پایان از یک بازی دیگر می‌گوید که نمی‌توان آن را حدس زد. به نظر می‌رسد که با یک ریمیک جدید روبه‌رو باشیم و حتی اینکه بازی Haze، شوتر عصر PS3 برای گیمرهای نسل جدید بازسازی شود.

یوبی‌سافت مدتی پیش قول نمایش بیشتر بازی Skull and Bones را داد و قرار است اطلاعات بیشتری از اساسینز کریدهای معرفی‌شده نیز در دسترس قرار گیرد. مراسم رسمی یوبی‌سافت به‌صورت زنده از توییچ و یوتیوب پخش می‌شود و احتمالاً حدود یک ساعت باشد. نظر شما چیست؟ انتظار نمایش چه بازی‌هایی در این مراسم را دارید؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.